تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۰
کد مطلب : ۴۷۲۶۰۰
در جمع هواداران خود مطرح کرد

فیلم و تصاویر| موحد در سرفاریاب: از کوزه همان برون تراود که در اوست / ما بداخلاقی‌ها را با بی‌اخلاقی جواب نمی‌دهیم، بلکه پاسخ بداخلاقی‌ها را ۱۱ اسفندماه پای صندوق‌های رأی می‌دهیم

۱
کبنا ؛
سید محمد موحد، نماینده فعلی مجلس و نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با جمعی از اهالی ایل‌نویی سرفاریاب دیدار و سخنرانی کرد و گفت:  بیزاری خودمان را از کسی که بخواهد جواب بداخلاقی‌ها را با بداخلاقی بدهد، اعلام می‌کنیم. ما بداخلاقی‌ها را با بی‌اخلاقی جواب نمی‌دهیم، بلکه بداخلاقی‌ها را روی ۱۱ اسفند پای صندوق می‌دهیم و نشان می‌دهیم بد اخلاقی نتیجه‌ای ندارد.
به گزارش کبنا، سید محمد موحد در همایش هم‌اندیشی با جمعی از اهالی سرفاریاب، اظهار کرد: 
اظهار محبت و لطف مردم پشته‌زیلایی و امامزاده یحیی(ع) و مردم حوزه بیدانجیر باعث شد کمی دیر خدمت شما برسم.
وی در ادامه افزود: آن چیزی که اکنون شکل‌گرفته است و این جمع را در کنار هم جمع آورده است یک حرکت است که از اختیار بنده و دیگران خارج است. رشته این حرکت در جای دیگری اتصال دارد، چه کسی و چه کسانی باعث شده‌اند که این جمعیت در اینجا حضور به‌هم رسانند.
موحد گفت: برادران و خواهران، ما همیشه بر این باور بودیم و اکنون هم بر این باور هستیم و معتقد بودیم که مردم عزیز و بزرگوار سادات امامزاده علی(ع)، مردم بخش سرفاریاب و مردم زیلایی و سرجمع مردم «نویی» مردمی هستند؛ مانند همه هم‌ولایتی‌ها و همه کسانی که در حوزه انتخابیه حضور دارند، قدردان، نمک‌شناس، آگاه. بصیر با فهم سیاسی بسیار بالا.
این نامزد انتخابات مجلس گفت: چقدر در این ایام تبلیغات بسیار زیاد و مسموم انجام گرفت در همین‌جا چند روز پیش رکیک‌ترین عبارت به کاندیدها تقدیم شد، دستش درد نکند، از کوزه همان برون تراود که در اوست.
موحد اضافه کرد: انتظاری غیر از این نیست که کسانی که دارای جایگاه ملی در این کشورند و حداقل هفت هشت دوره از فیلتر شورای نگهبان رد شده‌اند و شاید هم اولین دورشان باشد که شورای نگهبان آن‌ها را تأیید کرده است، بیاید و چرندترین و رکیک‌ترین حرف را در اینجا مطرح می‌کند. به نظر شما چه کسی اینجا متضرر می‌شود. این مردم بداخلاقی را قبول ندارند. بداخلاقی و حرف زشت را دوست ندارند. یک کسی فکر می‌کند با دو جمله بی‌ربط می‌تواند جامعه‌ای را همراه بکند البته که اینطور نیست
مردم ما در طول زندگیشان نشان داده‌اند، اخلاق مدار، دیندار و اهل فرهنگ و شعوراند. کدام متدین و متشرع از عبارت چرند خوشش می‌آید، هیچکس.

وی اضافه کرد: همیشه می‌بینیم و می‌دیدیم که عکس العملی در اینجا انجام گرفت از ناحیه مردم (سادات، مشایخ و غیره) به این نتیجه رسیدند که این خادمی که مورد هجمه قرار گرفت و مورد هجمه قرار می‌گیرد، نشان داد آن چیزی که برایش معیار است، ارزش‌های انقلاب و نظام است. آن کسی که در اولین دور نمایندگی‌اش، فریاد مظلومیت و محرومیت سرفاریاب و سادات امامزاده علی (ع) را در کنار رئیس جمهور وقت به صدا درآورد و رئیس جمهور را متوجه مشکلات عدیده کرد این نوکری است که در اینجا در حال عرض ارادت به این مردم است.
نماینده فعلی مجلس در ادامه گفت: شاهدیم که وزیر نفت و تمام مجموعه وزارت نفت را به تنهایی به این حوزه کشاندم. وزیر نفت تنها جایی که آمد در حوزه تنگ پیرزال بود. آن هم برای حل مشکل مردم امامزاده علی(ع)، سادات و پشته زیلایی. خیال می‌کنید مردم این موضوع را فراموش می‌کنند در راستای همین حرکت دیدیم که سالیان سال مسیر امامزاده علی (ع) به دمه معضلی برای مردم بود. اولین اقدامی که شد ۲۰ میلیارد تومان به این مسیر تخصیص داده شد که به طور ۱۰۰ درصد تخصیص یافت.
وی افزود: یکی از مشکلات که در خواست تعداد زیادی از مردم نیز می‌باشد، این هست که اتصال منطقه به جاده پاتاوه به دهدشت به حول و قوت الهی عملیاتی کنیم و مردم خواستار این هستند که از مسیر مذکور به حوزه امامزاده علی(ع) بود.
موحد اضافه کرد: قطعه بعدی‌ این جاده که تابستان گذشته کلنگ‌زنی آن انجام گرفته نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار داشت و عملیات اجرایی آن آغاز شده است. همچنین روکش آسفالت جاده مله‌می‌ تا رودخانه سادات، این اعتبار با پیگیری کی آمده است.
این نماینده مجلس در ادامه گفت: من بنا ندارم کارهای دولت را به نام خودم مصادره کنم. اعتبارات این طرح‌ها را از مسیرهای دیگری به جزء محل اعتبارات ملی و تبصره‌ها گرفتم.
موحد بیان کرد: اطلاع از مشکلات مردم داریم، یکی از عزیزان بحث چمن مصنوعی را کرد، من وظیفه خودم را انجام دادم و اعتبار آوردم باید از مسئولان استانی بپرسید و پاسخگو باشند چرا جوانان عزیز و برومند این خطه برای یک چیز عادی اینقدر مشکل داشته باشند. این پول را با چانه‌زنی از وزارتخانه دیگری گرفتم.
وی ادامه داد: ما روزانه داریم به سمت روزهای حساس و تبلیغاتی می‌رسیم آن چیزی که برای ما مهم است امنیت انتخابات است. امنیت انتخابات ابعاد و ابزاری دارد، یکی از ابزارهایی که باید ملاک و معیار باشد تبعیت بی‌چون و چرا از قانون نظام جمهوری اسلامی است. بیزاری خودمان را از کسی که بخواهد جواب بداخلاقی‌ها را با بداخلاقی بدهد، اعلام می‌کنیم. ما بداخلاقی‌ها را با بی‌اخلاقی جواب نمی‌دهیم، بلکه پاسخ بداخلاقی‌ها را روز ۱۱ اسفندماه 1402 پای صندوق‌های رأی می‌دهیم و نشان می‌دهیم بد اخلاقی نتیجه‌ای ندارد.
این نماینده مجلس در انتها گفت: آن چیزی که مردم را پای صندوق‌های رأی کشاند، آرامش و آسایش و فراهم شدن زمینه برای اینکه مردم با طمأنینه رای بدهند. منطق قرآن منطق ماست، آرامش در همه ابعاد برای ما یک ضرورت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بادروز
Iran, Islamic Republic of
چند نفر از ایل نوئی خصوصا طایفه زیلایی در این عکس حضور دارند؟! کمتر از تعداد انگشتان دست. همه ما لبیک گفتیم به حاج آقای بزرگواری چون دور قبل از موحد جز وعده چیزی نشنیدیم و ندیدیم .
Iran, Islamic Republic of
په انگار در حوزه ی جناب بزرگواری ملا سناتور هم وضعش خوبه
فکر نکنم مختار کاری ازپیش ببره....ختونه خهسه نکنین با تاسف بسیار موحد برنده ی انتخاباته...
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطتت را عامل بدبختی و پسرفت کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
دست برادران خودته
فرماندار
مدیر کل سیاسی
بخش دار هم دشمن زیاری
دوکی
Iran, Islamic Republic of
قرووووووون نابودی عسکرووووووووو
Iran, Islamic Republic of
صدرصد بازنده انتخاباتی

24 سال نماینده
مردم هنوز در فلاک و بدبختی .....
با چه رویی مای شهرستان ....
ضد نماینده فعلی
Iran, Islamic Republic of
دوستان توروخدا من نماینده خاصی انتخاب نکرده ام.
ولی اگر آینده حودتون و فرزندانتون مهمه بیاید منطقی تحلیل کنید و رای بدید.
حتی اگر شده دو سه نماینده رای آور با هم اتیلاف کنن بازهم عالیه..
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
اغای موحد؟؟؟؟ خدا وکیلی جاده چرام به باغچه سادات وپشته زیلایی وگاز واب وبرق حضرت عالی نقش داشته ای؟؟؟ جاده پا تاوه سال 1346 نقشه اش تکمیل شده بود واز سال 60 در جریان بود که حضرت اقا هدیه دادند از شما عزیز انتظار تلاش عملی عمرانی وافر داشتند::::لیدرهایی داری که با اعمالشان مردم را از شما دور کرده اند شخص جناب عالی محبوب اما عمل وعمل عمومی نه خاص ونه شخص
پیمان
Iran, Islamic Republic of
گزینه بینی بینواللهی پن نجات نیاس...چون جوونه و تاحدودی خودشو توی تهرون جا کرده...اما دید مردم نسبت بهش خوب نیس و شاید رای بهش ندن.وگرنه گزینه خوبیه..
از طرفی تنها گزینه ای که میتونه مقابل موحد باشه و هدفش از اومدن توی صحنه این بوده که تا موحد نره کنار مقابلش پیستم و نمیزارم بره ، آقای بزرگواریه....نمیگم بزرگواری گزینه یک یک یکه ...ولی تنها گزینه ای هس ک توان رویارویی با موحد رو داره....
باقی گزینه ها ک تاحالا بررسی کردم مثل سعادتیان،مژدهی و دهبانی گزینه های بعدی منن ک روشون زوم و بررسی کردم....
اما تنها کسایی ک میتونن مقابل موحد بیستن بزرگواری و شاید ک احتمالش هم خیلی خیلی ضعیفه بیاد توی صحنه عدله....
اما اگر ی روز اومد باید عدل و بزرگواری باهم کنار بیان و اتیلاف کنن...ن بخاطر خودشون، بلکه بخاطر مردم و حق مردمو دفاع از مردم....
ان شاالله که خدا جای حق نشسته....ولی همیشه تاریخ به سمت این پیش رفته که بدبختی و زور و خاک برسری نسیب مردم بدبخت و بیچاره شده
سپهر
Iran, Islamic Republic of
واقعا این آدم هایی که مقابل این آدم نشستن دارن به چه فکر میکنن؟
واقعا دلشون و ذهنشون باهاشه؟
ضرب المثل مودبان میگم اونم اینکه آدم عاقل چندبار از ی سوراخ گزیده نمیشه... آدم شما به چه امیدی بعداز ۲۴ سال میخواین باز این انتخاب رو کنید؟یعنی کسی نیس توی خانواده شما ) تحصیل کرده دانشگاهی بیکار که ماشاالله زیاد داریم توی خونه هامون( یعنی توی خونواده شما یکی از این آدم هتی تحصیل کرده نیس که شما رو مجاب کنه؟
دلم به حال خودم، خانوادم، اقوامم، مردمم، کشورم میسوزه، ...ولی صدام یاری نمیکنه
کهگیلو
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت مردم ، ها تیش بشینید فک میکنید فردا براتون کاری میکنه اخی اخی ، این فقط ب درد راک طولیون سوق سر کوه راک میخوره فقط بقیه خودشون رو خسته نکنن
بدبخت و ذلیل و خار
Iran, Islamic Republic of
اونقد خار و ذلیل شده ک اینار روی آورده به تماس تلفنی از طریق زن و بچها های اقوام و فامیل.
نمیدونگ این چه نونی داره براش که حاضر شدن.
چطوری از زن ها در پست های و مقام های شهرستانی و استانی استفاده نکردی تاحالا،
دکتر
Iran, Islamic Republic of
حالا که دست به سینه ای ///// ولی یاد روزهایی که میومدم پیشت که من و داداشم دوتامون بیکار و فارغ التحصیل از دانشگاه های برتر و دکترا دارم هرجا رفتیم کسی رو نداشتیم و پدرمون باز نشسته و هیچ پارتی و هیچ رابطی نداریم کمکمون کن ، دعوتت کردیم برات همایش و جشن گرفتیم که رای بیاری ، و کمکمون کنی تا بتونیم کاری داشته باشیم ،،،، صداشو میبرد بالا ک من موحددددددددددددد حرف قدیمو نزن ولش کن ،،،،
نمیگم وظیفه تو کار پیدا کردن برا منه ، ولی حداقل وظیفه تو ایجاد شرایط کسب و کار و کمک و تلاش برای راه اندازه واحد های کاری برای بخش خصوصی و دولتی هست ک ما بتونیم اونجاها مشغول بکار شیم
۳۰ و اندی سالمه و مجردم و داداشم مرز ۴۰ سالگی با دو بچه و بیکار...
خدا ریشه و عامل بدبختی مردمو بکنه
واقعیت هارو بگو
Iran, Islamic Republic of
یکی نیس بگه اعتباری ک بیای بیاری و بدی دست پیمانکارایی که دوست و رفیق های خودتون برادرتن بدرد چه میخوره؟
آخه اعتباری که با دوستی بدی دست پیمانکار و ی درصدی سهم فلانی باشه و بخواد چند نفر خاص بخورنش بدرد کی میخوره؟
چرا نمیگی کارخانه یا بخشی رو احداث کردم و دست بچهاتون رو گرفتم بردم سرکار؟چرا نمیگی چکار کردی؟چرا نمزگی بچهاشون داران از نبود شغل و زندگی و افزایش سن خودکشی میکنن؟چرا نیمه خالی لیوان رو توضیح نمیدی؟
کبنا پولکی
Iran, Islamic Republic of
کبنا برو بابا توهم بلدی حرفای منو فیلتر کنی
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بدبختای کهگیلویه دست از سرشون بر نمی داره
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تعجبه
دیگه تا کجا؟
آخه کدوم تدین؟کدوم تشرع؟ کدوم قانون؟
همت
Iran, Islamic Republic of
قاران سر لو وش نینی
mm7
Iran, Islamic Republic of
چرا موحد ؟چرا این همه حمایت مردمی؟کدام کاندید میتواند از رودتلخ بهمئی گرمسیر تا سادات امام زاده علی تا سرهنگ و سردو بهمئی سردسیر تا موگرمون و قیام لنده و در یک کلام اخرین نقاط شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه بزرگ در دل مردم جای گیرد فقط به یک جواب میرسیم که کسی نیست جز موحد و بعد از موحد باید به تعداد سالهای شناسنامه موحد باید صبر کرد تا فردی مثل موحد متولد شده و بتواند بین تمامی مردم مورد احترام و محبوب واقع شود
Iran, Islamic Republic of
درست تا بیاد مردم بدبخت کنه واواره دیگر نقاط
Iran, Islamic Republic of
به همو امامزاده علی کمترین راینه من حوزه ی ساداتی و نویی داری، اینو همه ش همراهت بیین صندوقل رای مشخص ایکنن،کارت تمومه
عسکر
Iran, Islamic Republic of
بجون عسکر باختیشه ای بار
Iran, Islamic Republic of
په خوش چشه
بازم خشه
فرهادو چاله گرد
Iran, Islamic Republic of
خدا غضبت کنه به حق امام زمان
Iran, Islamic Republic of
آهای مردم، آهای جوانان بیکار و باکار، آهای افرادی که قصد شرکت در انتخابات ندارید، به خود بیایید. برای یکبار هم که شده نشان دهید مردم منطقه به خود آمده اند. نشان دهید مردم منطقه روشن و آگاه شده اند. اینکه یکنفر حدود ۴۰ سال کاندیدای مجلس هست پیام خوبی را مخابره نمی کند. مردم با دست رد به سینه ی قدرت خواهان و زیاده خواهان باید بلوغ سیاسی خود را نشان دهند.
نه به موحد. نه به موحدیسم
سرفاریاب
Iran, Islamic Republic of
این مشکلات همیشه بوده و این آغا همیشه هم نماینده بوده دیگه کی باید حل شود. قطعا اگر قبول گردند باتوجه به اینکه دور آخر هست پشت سرش را نگاه نخواهد کرد
x
Iran, Islamic Republic of
نویی اند نه زیلایی
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
تا بوده وهست عده ای دلشون خوش می باشد که کنار یک فرد بنشینند وعکس وفیلم بگیرند واز یکی حمایت کنند که تشریف می آورد خونشون این موحد برای خیلی از این افراد که توی تصویر هستند این افراد فقط دلشان را به این خوش کردن که موحد عددی حسابشون می کند موحد به مجلس برود شما رنگ موحد را هم نمیبینید خصوصا الان که دیگه دور آخرش هست فقط الان برای رای جمع کردن شما مردم برای موحد ولیدرهای اصلیش رو تخم چشماش جا دارد
حمید
Iran, Islamic Republic of
خدایش اگه عرضه داشتی روشنایی ورودیهای شهر دهدشت رودرست میکردی.چطور روت میشه بیایی تودهدشت
سرفاریاب
Iran, Islamic Republic of
همه اینها رو همراه خودش از نقاط مختلف آورده بود، تمام کسانی که از سرفاریاب تو این همایش بودن کمتر از ۲۰ نفر بودن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1