تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۴۷۱۰۶۱
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر| همایش روز زن سادات بیدک شهرستان باشت با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی

۱
کبنا ؛همایش روز زن به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین سالروز ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میزبانی مجمع نواندیشان سادات امامزاده سلطان محمودشاه (ع) بیدک برگزار شد.
به گزارش کبنا، این همایش با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید، اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران و با حضور جمع زیادی از سادات بیدک آغاز شد و سپس حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی، نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به سخنرانی پرداخت.
 حضرت آیت‌الله ملک حسینی در این همایش به بیان فضایل و کرامت حضرت زهرا (سلام الله علیها) پرداخت و حضرت زهرا(س) را الگوی ناب برای زنان سرزمین خود بلکه الگوی حسنه برای تمامی زنان آزاده و با کرامت دانست.
در ادامه‌ وی با خوشنودی از برگزاری چنین همایش‌های که سبب نزدیکی دل‌های مؤمنین می‌شود را مورد تمجید قرار داد و گفت: نکته نظرات و پیشنهاد‌های دلسوزانه و راهگشا که سبب برگزاری هر چه بهتر این چنین همایش‌ها می‌شود را مورد بررسی قرار دهید.
در ادامه مجمع نواندیش سادات امامزاده سلطان محمودشاه (ع) گزارشی از فعالیت خود ارائه داد.
در پایان این همایش بزرگ از متولیان و هیئت امنای گذشته و حال امامزادگان واجب التعظیم امامزاده سلطان محمودشاه (علیه السلام) و فرزند‌ او امامزاده علاءالدین عبدالله (علیه السلام) و دهیاران زحمتکش و پرتلاش روستا‌هایی سرتنگ بیدک و تلخاب سفلی بیدک و همچنین فعالان رسانه‌ای قدردانی شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1