تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۴۷۰۱۱۰
در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده عنوان شد

فرماندار لنده؛ ساختار کارآفرینی و تخصیص اعتبار برای اشتغالزایی جوانان معیوب است

۰
کبنا ؛جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده با موضوع اشتغال و جوانی جمعیت برگزار گردید.

به گزارش کبنا نیوز؛ در ابتدای این نشست مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان لنده بعنوان دبیر جلسه،به تشریح موضوع جلسه و اهمیت موضوع  اشتغال جوانان در تمام ابعاد زندگی آنها ازجمله ازدواج جوانان و پیشگیری از اسیب های اجتماعی پرداخت و خواستار ارائه پیشنهادات و گزارش عملکرد ادارات مربوطه و بانک ها در این رابطه شد.
مرادی در ادامه به موضوع ارسال لیست متقاضیان وام قرض الحسنه اشتغال جوانان به اداره کل ورزش و جوانان استان که با همکاری وزارت ورزش و بانک رسالت تا سقف 3میلیارد ریال درنظر گرفته شده است پرداخت وبیان کرد این تسهیلات  بصورت غیرنقدی برای اشتغال پایدار  جوانان می باشد.

«فرماندار لنده» با اشاره به گزارش قابل قبول عملکرد سازمانها و بانکها گفت: البته برخلاف گزارشها همچنان مراجعه‌کنندگان برای کار زیاد است و این نشان می دهد که نظارت‌ها ضعیف در این زمینه ضعیف است.
جلال دانش افزود: ساختار کارآفرینی و تخصیص اعتبار برای اشتغالزایی معیوب است و همین باعث شده است تا عده‌ای با دریافت این اعتبارات، پول را در جای دیگر هزینه کنند و حالا ما به جای جوان بیکار، یک جوان بیکار بدهکار داریم.
همچنین دانش با پیگیری مصوبات جلسات قبلی جوانی جمعیت گفت: تمامی ادارات باید در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی برای جوانی جمعیت همکاری کنند و باید جلسات مشاوره و آموزش به خانواده‌ها در اولویت قرار گیرد.

در این نشست اعضای جلسه از جمله بانکها، سازمان بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد علوی، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی در زمینه اشتغالزایی عملکرد خود را گزارش دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1