تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۴۶۹۴۱۹
کبنا گزارش می دهد

راهپیمایی مردم گچساران در حمایت از فلسطین (+تصاویر)

۰
کبنا ؛همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار گچساران در پی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کوش اسرائیل بار دیگر راهپیمایی کردند.
به گزارش کبنا، اقشار مختلف مردم و مسئولان در گچساران با پیمودن مسیر راهپیمایی از جلوی فرمانداری سابق تا میدان امام خمینی (ره) ضمن سر دادن شعارهایی جنایات صهیونیسم و حمایت آمریکا و غرب از آن را محکوم کردند.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران در سخنرانی پایانی اجتماع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در این شهرستان گفت: به‌نوبه خودم از حضور باشکوه مردم ولایتمدار گچساران در این راهپیمایی باشکوه کمال تشکر و قدردانی رادارم. آنچه امروز در غزه می‌بینیم جنایتی دردناک از سوی استکبار جهانی است درحالی‌که غزه و درد مردم فلسطین مربوط به تمام بشریت است.
سرهنگ ناصر صالحی افزود: امروز مسئله غزه مسئله یک روز، یک ماه و یک سال نیست بلکه ظلمی به بلندای 75 سال است که استعمارگران دیروز و مستکبرین امروز با حمایت کامل از رژم کوک کش صهیونیستی بر مردم فلسطین روا داشته‌اند.
سرهنگ صالحی بیان کرد: مسئله فلسطین یک مسئله جهانی است و اشغال سرزمین فلسطین در مقابل دیدگان بشریت سناریوی شرم‌آوری است که با حمایت شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی و به دنبال سکوت برخی کشورهای عربی منطقه شکل‌گرفته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران عنوان کرد: امروز بی‌تفاوتی نهادهای مدعی حقوق بشر، سازمان‌ها و جوامع بین‌المللی نسبت به مردم بی‌دفاع غزه خود مهر تأییدی بر جنایت‌های بی‌شمار صهیونیست‌ها است.
وی افزود: اسرائیل با حمایت کامل غرب و چراغ سبز آمریکا دست به این اقدامات وحشیانه در غزه می‌زند و کوچک‌ترین توجهی به اعتراضات جهانی هم نمی‌کند. امروز مردم در سراسر جهان از هر دین و آیینی در حال اعتراض به اقدامات مذبوحانه این رژیم سفاک هستند و اما متأسفانه برخی سردمداران دولت‌های عربی نیز هویت مسلمانی خودشان را فراموش کرده‌اند و در مقابل این جنایت‌ها راه بی‌تفاوتی را برگزیده‌اند.
سرهنگ صالحی در ادامه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی کارش به‌جایی رسیده که به مبارزه کودکان در بیمارستان‌ها آمده است و این همان نشانه زوال و انحطاط آن‌ها خواهد بود. رهبر معظم انقلاب فرمودند که رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید اما امروز خودشان برای رفتن به‌سوی نابودی عجله دارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران بیان کرد: جنایات رژیم کودک کش اسرائیل دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد بنابراین طوفان الاقصی در پاسخ به هفت دهه ظلم و جنایات صهیونیست‌ها بود، عملیاتی غرورآفرین که چشم همه جهانیان را باز کرد. امروز هم یادی از سردار سلیمانی می‌کنیم، بزرگ‌مردی که با تشکیل و سازمان‌دهی جبهه مقاومت اقتدار و عزت را برای ملت‌های آزاده جهان به ارمغان آورده است.
وی بابیان اینکه جبهه مقاومت امیدی برای شکست سلطه استکبار است یادآور شد: طوفان الاقصی تنها گوشه کوچکی از توان جبهه مقاومت بود که هراس استکبار جهانی را در پی داشته است. به فضل و مدد الهی بارقه امید از سوی محور مقاومت در حال وزیدن و امید مستضعفان جهان هم در حال زنده شدن است و مردم غیور ایران اسلامی همچون سال‌های گذشته حمایت خود را از محور مقاومت همواره گسیل خواهد داد.
سرهنگ صالحی در پایان گفت: امروز مردم گچساران بازهم به میدان آمدند و نابودی اسراییل را فریاد زدند که ان‌شاءالله نابودی این رژیم را به چشمان خودخواهیم دید و پیروزی نهایی از آن جبهه حق خواهد بود. امروز این باور طنین‌انداز شده است که تفکر انقلابی و تفکر جبهه مقاومت گسترده‌تر و در ادامه نیز زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت (عج) خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
با این کار ها چیزی درست نمیشه اون 6میلیونی که ثبت‌نام کردن بفرستید غزه تا این کشور یک نفس راحت بکشه 😁
فردین
Germany
چقدر عکس مظفری گذاشته...احتمالا میخاد کاندید بشه😅😅
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1