تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : ۴۶۹۲۶۹
کبنا گزارش می دهد

مدرسه نمونه نمازی گچساران معرفی شد/ از رسانه های فعال حوزه نماز تجلیل شد(+تصاویر)

۱
کبنا ؛با حضورحجت السلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه گچساران،سیدفاضل رضایی مسئول ستاد اقامه نماز،مسعود یاری معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش گچساران و جمعی از اعضای ستاد اقامه نمازشهرستان از دانش آموزان دبیرستان دخترانه کوثر(مدرسه نمونه نمازی) و اصحاب رسانه فعال در حوزه نماز و... تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
به گزارش کبنا نیوز: “دبیرستان دخترانه متوسطه دوم کوثر” از سوی ستاد اقامه نماز به عنوان مدرسه نمونه نمازی گچساران برگزیده شد و در همین راستا شواری اقامه نماز با حضور در این دبیرستان و اقامه نمازجماعت از تلاش دست‌اندکاران برگزاری نماز تقدیرکردند.
مسئول ستاد اقامه نمازشهرستان گچساران در این مراسم  با ابراز خرسندی در خصوص اینکه همکاران امر نمازاین فریضه الهی را با خلوص نیت برگزار می نمایند گفت: اهتمام درخصوص تبلیغ، تبیین و ترویج فرهنگ نماز جماعت با محوریت آیات و روایات و دستورات اسلامی وظیفه همگان و رمزسعادت بشریت و نجات جامعه است.
سیدفاضل رضایی با بیان اینکه اشاعه فرهنگ نماز و گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه علی الخصوص دانش آموزان ، موجب تقویت روحیه معنوی و رفع ناهنجاری‌ها خواهد شد؛ افزود: نماز وسیله تقرب بنده به خداوند متعال، تجلی روح بندگی و موجب پاکی و طهارت روح و جان انسان هاست و به مثابه شستشوی وجود در چشمه سار زلال عبودیت است که در شبانه روز در پنج نوبت در فریضه نماز صورت می پذیرد.
در ادامه امام جمعه گچساران بیان داشت: در دین مبین اسلام، نماز ستون دین، معراج مومن و مایه خشنودی خداوند است.
حجت‌الاسلام سیدعنایت هاشمی‌منش با اشاره به اینکه، نماز، سریعترین مسیری است که انسان را در مبنا تربیت قرار می‌دهد ادامه داد: نماز مبنا تربیت و خودساختگی انسان است و از همین رو بر او واجب شده است.
وی خاطر نشان کرد: اگر به دنبال جامعه‌ای نماز خوان، نمازی، کارآمد و با نشاط دینی هستیم باید همگی نسبت به نماز اهتمام ویژه داشته باشیم، در جامعه نمازی، تنها هدف خواندن نماز نیست بلکه باید به آثار و کارکرد‌های نماز در این جامعه توجه شود.
حجت‌الاسلام هاشمی‌منش عنوان کرد: ازکسانی که در امر اقامه نماز ،ستاد اقامه نماز و اعضای آن تلاش خالصانه و بدون چشم داشت دارند، صمیمانه قدردانی می کنیم.
امام جمعه گچساران ضمن ابراز شعف از پرورش و تربیت دانش آموزان با فرهنگ معنوی و الفت و با نماز گفت: بر این اساس از طرف دفتر امام جمعه از دانش‌آموزان و دست‌اندرکاران اقامه نماز دبیرستان کوثر با هدایایی تقدیر و تجلیل خواهد شد.
حجت‌الاسلام هاشمی‌منش در پایان کسب این عنوان ارزنده تربیتی را به مدیر دبیرستان کوثر (سرکار خانم غریبی) ، معلمان، مربیان و دانش آموزان نمازگزار این دبیرستان تبریک گفت و برای آنان آرزوی توفیقات روز افزون کرد.
گفتنی است از آقایان: حبیب اله قلندری – میلاد نظری – احمدرضا کریمی- صالح الماسی و خانمها: آیدا طاهری – زینب محمدی و صدیقه محمدی به عنوان خبرنگاران فعال در این حوزه تقدیر به عمل آمد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1