تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۴۶۹۱۱۸
کبنا گزارش می دهد

دیدار هیات رئیسه اتاق اصناف و رئیس اداره صمت با امام جمعه گچساران(+تصاویر)

۰
کبنا ؛دیدار صمیمی رئیس و هیئت رئیسه اتاق اصناف و غلامعلی مهرابی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت و پرسنل این اداره وجمعی از روسای اتحادیه ها با امام جمعه جدید گچساران برگزار گردید.
به گزارش کبنا نیوز: رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران ضمن تبریک انتصاب امام جمعه جدید گچساران، در این دیدار گزارشی از اقدامات و فعالیتهای اتاق اصناف اعم از بازرسی و نظارت بر بازارو همچنین گزارش از عملکرد و نقش اتاق اصناف را در حوزه های  مختلف ارائه داد و از برنامه های پیش روی این اتاق در سال جاری گفت.
فرزاد اکبری در ادامه به عدم پرداخت حقوق چندین ماه پرسنل اتاق اصناف اشاره وعنوان کرد:با توجه به شرایط صدور پروانه کسب و هزینه های که قبلا در پروانه کسب از متقاضیان دریافت می شد اما در حال حاضر بصورت سیستمی و الکترونیکی پرداخت می شود وبطوریکه این مالبغ حذف شده اند و ما برای پرداخت حقوق پرسنل با مشکل مواجه شده ایم.
اکبری تصریح کرد: از آنجایی که بازار به شرکت های بزرگی در شهرستان(پتروشیمی، صنعت نفت، سد چمشیر و...)خدمات ارائه می دهد انتظارداریم این شرکت ها مبالغی ازمحل مسئولیت های اجتماعی خود را جهت پرداخت حقوق کارکنان اتاق اصناف گچساران اختصاص داده شود.
رئیس اتاق اصناف گچساران بیان کرد: در شرکت های مستقر در شهرستان های اطراف شاهد همکاری بسیار خوب این شرکت ها با اتاق اصناف هستیم.
وی یکی دیگر ازمشکلات اتاق اصناف شهرستان گچساران را زمین های که در سال  1395ازطرف شرکت شهرک های صنعتی به صنوف آلاینده شهرستان گچساران در نظر گرفته شده بود، اشاره وبیان کرد: متاسفانه خدماتی که قرار شد طبق قرار داد به صنوف آلاینده ارائه شود به هیچ عنوان صورت نگرفت و درحال حاضرهم بهای زمین و خدمات صدها برابر شده است و صنوف تولیدی و آلاینده ما قادر به خرید زمین و.....نیستند.
در ادامه امام جمعه گچساران ضمن عرض سلام و خوشامدگویی با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی تمام قشرهای جامعه نقش داشتند ولی نقش اصناف و بازاریان نقش کلیدی واثرگذاری بوده و چه در زمان انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس در راستای سربلندی کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده اند ایشان در ادامه با اشاره به تحریم های دشمن علیه نظام اسلامی افزودند نقش اصناف و بازاریان در این جنگ اقتصادی بسیار حائز اهمیت می باشد.

گفتنی است: در ابتداء این نشست غلامعلی مهرابی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت گزارشی از وضعیت بازار گچساران ارائه داد.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یعقوب
Iran, Islamic Republic of
بازاری داره مردم را میدوشه اوقت بیان از بیت المال بهش حقوق هم بدن ؟؟؟ والله خوبه !!! اینه خو همه شون یا راننده تاکسی اند یا عنده فروشن و... درامد دارن حقوق هم میگیرند باز شرکت نفتو سد و پتروشیمی هم بهشون حقوق بدن ؟؟؟؟؟؟؟ والله خوبه
Iran, Islamic Republic of
خخخ.جنسل ارزون وابی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1