کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد:

استقبال مردم از ارائه خدمات در میز خدمت ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد و دارایی در اداره کهگیلویه و بویراحمد

27 تير 1402 ساعت 17:11

طاهر شریف‌‌پور_ مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد_ روز سه شنبه(27تیرماه1402) در گفت‌وگو با کبنا گفت: ما از پیش برای ارائه میز خدمت برنامه‌ریزی انجام دادیم و همه همکاران بسیج پای کار آمدند؛ همچنین مدیرعامل همه بانک‌ها در استان، نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصاد و دارایی علی نظامی_ رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات_ و  علی عادل عابدنژاد داورانی_ مدیرکل دفتر امور استان‌ها_ در این مجموعه گرد هم آمدیم تا همه با هم بتوانیم به مردم خدمت کنم و ان‌‌شاالله حرف مردم به رئیس‌جمهور مردمی خودشان برسد. 


طاهر شریف‌‌پور_ مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد_ روز سه شنبه(27تیرماه1402) در گفت‌وگو با کبنا گفت: ما از پیش برای ارائه میز خدمت برنامه‌ریزی انجام دادیم و همه همکاران بسیج پای کار آمدند؛ همچنین مدیرعامل همه بانک‌ها در استان، نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصاد و دارایی علی نظامی_ رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات_ و  علی عادل عابدنژاد داورانی_ مدیرکل دفتر امور استان‌ها_ در این مجموعه گرد هم آمدیم تا همه با هم بتوانیم به مردم خدمت کنم و ان‌‌شاالله حرف مردم به رئیس‌جمهور مردمی خودشان برسد. 
شریف‌پور افزود: ارائه خدمت در این میز تا پایان امروز ادامه دارد؛ امیدواریم مردم از این خدمات راضی باشند و راهی برای پیشرفت استان در همه زمینه‌ها باشد.
بهنام فرح‌بخش_ مدیر شعب بانک کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد_ در گفت‌و گو با خبرنگار کبنا گفت: در سفر ریاست جمهوری انتظار می‌رود با توجه به وضعیتی اقتصادی و معیشتی، مردم متقاضی نسهیلات و اقداماتی خارج از روال معمول در مدیرت‌ها، بانک‌ها و ادارات دولتی انجام شود. در استان کهگیلویه و بویراحمد این قضیه نمود بیشتری دارد، مراجعات مکرر، استقبال بیشتر و موضوعات متنوعی وجود دارد.
فرح‌بخش افزود: بانک کشاورزی در چارچوب‌های مقدماتی خود می‌تواند خدماتی به مردم ارائه دهد که مشتریان احساس رضایت داشته باشند. ورود هیئت دولت و سفرهای استانی می‌تواند برای ما کمک شایانی باشد.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های متولی و ارتباط‌دار با ما مانند؛ بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و... با ما همکاری می‌کنند تاکنون هم مراجعات مردم خوب بوده است و هم همه عوامل در این میز خدمت به دقت درخواست‌ها را بررسی کردند و می‌توان خدمات بهتری به مردم ازائه داد.
فرح‌بخش افزود: عمده تقاضای مردم اخذ تسهیلات است؛ آنچه مربوط به بانک و حوزه کشاورزی است قطعاٌ بررسی و حمایت خواهد شد؛ اما وام‌های معیشتی، قرض‌الحسنه و کمک هزینه‌ای که در چارچوب اعتبارات ما نیست نیاز به اعتبارات سفر ریاست جمهوری دارد که در صورت تأمین ابلاغ و انجام خواهد شد.
وی در ادامه گفت: ما در خدمت مردم هستیم چه در شرایط عادی و چه در شرایط ویژه در چارچوب قوانین سعی در گشوده گره از کار مردم داریم.
کبنا: مردم چقدر درباره خدمات این میز خدمت اطلاع داشتند؟
  فرح‌بخش: توجیه مردم در این اندازه بود که یک میز خمتی در فلان اداره یک میزی خدمتی در حال ارائه خدمت است و می‌توانند بدون واسطه و رودر رو حرف‌هایشان را بزنند؛ از لحاظ اینکه مردم توجیه باشند که چه درخواست‌هایی می‌توانند داشته باشند بیشتر درخواست‌ها بر اساس امیال شخصی خودشان است و بعد از ارائه این درخواست‌ها توسط همکاران ما در میز خدمت بررسی خواهد شد و توضیحات لازم به مردم داده خواهد شد و آنها راهنمایی می‌شوند که در نهایت درخواستشان را کجا و چطور پیگیری کنند.
وی در پایان گفت: در میان این درخواست‌های شخصی درخواست‌هایی نیز مربوط به تولید، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری نیز وجود داشت که اگر به بهره‌برداری برسند بسیار تأثیرگذار خواهند بود.
زمانی_ معاون بانک ملی_ در گفت‌گو با خبرنگار کبنا گفت: برای تسهیلاتی که قرار است پس از این میز خدمت ارائه شود هیچ سقفی در نظر گرفته نمی‌شود و ابلاغ‌ها مشخص نیست بستگی به درخواست‌ها دارد. ما درخواست‌ها را بررسی و ارسال می‌کنیم و آنها خودشان تصمیم می‌گیرند چه تسهیلاتی به مردم ارائه دهند.
زمانی تصریح کرد: با توجه شرایط اقتصادی مردم استان و بانک‌های استانی که منابع کافی در اختیار ندارند مصارف تقریباٌ بیش از دو برار منابع بانک‌هاست؛ ناترازی بین منابع و مصارف کمی کار را مشکل می‌کند؛ اما این وظیفه‌ای است در راستای سفر ریاست جمهوری و ما موظفیم درخواست مردم را بررسی کنیم و پاسخ‌گو باشیم.
وی افزود: درخواست‌ها بیشتر شخصی و نیازهای معیشیتی است درخواست‌های مربوط به طرح‌های اشتغال‌زایی مربوط به ادارات دیگر است و سازمان‌های متولی مربوط به این ذرخواست‌ها در اداره کار و اشتغال
 


کد مطلب: 464913

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/464913/2/استقبال-مردم-ارائه-خدمات-میز-خدمت-ارتباطات-مردمی-وزارت-اقتصاد-دارایی-اداره-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1