تاریخ انتشار
جمعه ۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۴۶۳۹۰۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد :

مشکل طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج رفع شد/ افتتاح محور پاتاوه_ دهدشت در سفر دولت

۱
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل زمین طرح نهضت ملی مسکن شهر یاسوج با همکاری سازمان جهاد کشاورزی رفع شد.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده در نشست شورای مسکن خبر خوبی برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان داشت و گفت: با همکاری جهاد کشاورزی مشکل ۱۰ هکتار زمین در شهر یاسوج رفع شد و کلنگ احداث ۱۰ هزار واحد در سفر رئیس جمهور به استان به زمین زده می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: دستگاه‌های متولی هر چه سریعتر پای کار بیایند و مقدمات کلنگ‌زنی این تعداد واحد مسکونی در سفر رئیس جمهور را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه گره مسکن ملی در شهر یاسوج رفع شده است، گفت: همکاری سازمان جهاد کشاورزی در این خصوص فوق العاده بود و کاری که دو ماه زمان می‌برد را در مدت ۱۰ روز انجام داد و این مصداق بارز کار جهادی است.
احمدزاده افزود: گره نبود زمین در طرح نهضت ملی مسکن پیچیده بود و زمین دولتی هم در اختیار نداشتیم اما با همکاری جهاد کشاورزی و مالک ۱۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن طرح نهضت ملی داده شد و کار ارزشمندی برای خدمت به مردم توسط مالک و جهاد کشاورزی انجام شد.
وی از همه عوامل و مسئولینی که در جهت پیگیری برای رفع مشکل زمین یاسوج قدردانی کرد و گفت: بیش از ۹ هزار نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج هستند و در این طرح صاحب خانه می‌شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تعهد استان در فازهای مختلف خود مالکی، روستایی و سایر موارد ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد است و با کلنگ‌زنی ۱۰ هزار واحد در سفر رئیس جمهور ساخت مسکن به ۲۷ هزار واحد می‌رسد و استان از برنامه ساخت مسکن جلو می‌افتد که خبر خوبی برای جوانان است.
وی به چگونگی رفع مشکل زمین طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج اشاره و عنوان کرد: الگویی برای رفع این مشکل ارائه کردیم که به یک الگوی کشور تبدیل شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این الگو فرد مالک اراضی می‌تواند به عنوان سرمایه‌گذار با هزینه‌های خود مسکن احداث کند و نیاز به آورده اولیه توسط متقاضیان نیست و متقاضیان می‌توانند بعد از ساخت واحدها آورده را بپردازند.
احمدزاده تاکید کرد: نهایت همکاری با مالک و سرمایه‌گذار برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی که قرار است به صنعتی سازی احداث شود انجام پذیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از همکاری ضعیف بانک‌ها در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی به متقاضیان گلایه کرد و گفت: در جلسات متعدد شورای مسکن از بانک‌ها خواستیم نهایت همکاری برای اجرای این طرح را داشته باشند اما تاکنون اینگونه نبوده است.
وی با بیان اینکه تاکنون با بانک‌ها مدارا کرده‌ایم، گفت : در سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد باید به رئیس جمهور در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گزارش دهیم علاقه‌ای نداریم که خبر منفی از عدم همکاری بانک‌ها داده شود اما دولت با کسی مدارا ندارد.
وی بیان کرد: در سفر رئیس جمهور با مدیران کم‌کار در طرح نهضت ملی مسکن برخورد می‌شود و در حال حاضر هم تیم‌هایی از نهاد ریاست جمهوری در استان هستند و شرایط را رصد می‌کنند.
احمدزاده عنوان کرد: طبق گزارشی که همین تیم‌ها ارائه کردند مشکل تونل آخری محور پاتاوه به دهدشت که قرار بود تا شهریور حل شود با همت قرارگاه خاتم(ص) تا ابتدای هفته آینده حل می‌شود و رسما می‌توانیم این پروژه را در سفر آینده دولت افتتاح کنیم.
وی بیان کرد: سایر اقدامات را باید اینگونه  همت کنیم و پای کار باشیم تا رفع شود، لذا تاکید ما بر کار جهادی توسط مدیران است.
احمدزاده در پایان بر سرعت بخشیدن به ساخت منازل کارکنان نیروی انتظامی و همچنین خوابگاه‌های دانشجویی در استان تاکید کرد.
در این نشست همچنین مقرر شد مشکل زیرساخت‌های مسکن طرح نهضت ملی در گچساران و دهدشت رفع شود و این واحدها آماده افتتاح در ماه‌های آینده شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چهل بار افتتاح سوری شد
Milad
Iran, Islamic Republic of
س،ی سری هم به شرکت پارس گرما که در منطقه زنگوا هست بزنید، و ازش بخواهید دلیل پرداخت نکردن حقوق کارگران که برای روشنایی تونل های جاده دهدشت پاتاوه کار کردن چرا پرداخت نکردید ،چرا شرکت پارس گرما بودجه گرفته ولی حقوق پرداخت نمیکنه ،اینقدر حرف انتشار نکنید.این جاده از همه لحاظ غیر استاندارد این همه تعریف و متن از این جاده انتشار نکنید...
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
اگه محبت کنید زمین مسکن کجای یاسوج هست ممنون میشم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1