تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : ۴۶۳۵۳۸
خبر ورزشی

نشست هم اندیشی هیئت های ورزشی لنده با فرماندار/ مدیر جدید اداره ورزش جوان و متخصص است

۰
کبنا ؛نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات هیات های ورزشی لنده با حضور  فرماندار لنده، مرادی مدیر جدید رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولین هیات های ورزشی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کبنا نیوز؛ در ابتدای جلسه حسن مرادی سرپرست اداره ورزش و جوانان لنده گفت: همزمان با شروع به کارم به عنوان مدیر ورزش شهرستان لنده لازم دانستم جلسه ی هم اندیشی با حضور هیئت های ورزشی برگزار گردد تا ظرفیت ها و کم وکاستی های ورزش به اطلاع فرماندار محترم رسانده شود و با هم فکری همدیگر در راستای شکوفای ورزش در این شهرستان برنامه ریزی کنیم.
مرادی در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات ورزش و جوانان طی مدت کوتاه پس از انتصاب خود ارائه داد و گفت نیازمندی ها در بخش های مختلف جمع بندی و برای رفع آنان برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت خواهیم داشت.
سرپرست ورزش لنده در ادامه به مشکلات حوزه عمران ورزش شهرستان اشاره کرد و گفت: از نیازهای اساسی ورزش شهرستان احداث و یا تامین فضای لازم برای خانه های ورزش در روستاها، ساماندهی زمین ورزشی مجموعه ، کمک به تجهیز بیشتر استخر شنا خواهد بود.
در  این جلسه  هر کدام از مسئولین هیاتهای ورزشی به بیان مشکلات هیئت های خود پرداختند که مشکلات مالی، عدم برگزاری دوره های آموزشی، لزوم حمایت از تیم های اعزامی به مسابقات استانی و کمبود تجهیزات ورزشی، نبود فضا برای خانه های ورزش روستایی مهمترین خواست هیئت ها بود و کماکان اکثریت هیئت ها خصوصا هیئت های رزمی خواستار تجهیز سالن های ورزشی به وسایل سرمایشی و گرمایشی بودند.
در ادامه جلسه دانش فرماندار شهرستان لنده ضمن تشکر از زحمت کشان عرصه ی ورزش و جوانان گفت: سرمایه گذاری در ورزش باعث می‌شود که با حضور یک ورزشکار در میادین ورزشی از میزان آسیبهای اجتماعی کم شود و موفقیت یک ورزشکار در هر رشته ای افتخار آفرینی برای یک منطقه خواهد بود و وظیفه ی آحاد جامعه است که این موفقیت ارج نهند.
 جلال دانش افزود؛ مدیر جدید ورزش لنده جوان، از مجموعه ی وزارت ورزش و خود متخصص ورزش است که این یک ظرفیت برای پیشبرد هر چه بهتر ورزش شهرستان است و ما نیز حمایت کامل از ایشان را خواهیم داشت و هر جا نیاز به همراهی باشد امکانات و ظرفیتهای ادارات و سازمانهای شهرستان را برای حمایت از ورزش بکار خواهیم بست.
وی ادامه داد: در بحث زیر ساخت های ورزشی هم سه زمین چمن مصنوعی در روستا ها ساخته و به بهره برداری رسید و تحویل دهیاران شد.
دانش افزود: اقدامات خوبی در یک سال گذشته از جمله راه اندازی استخر،تجهبز برق مجموعه ورزشی،تعمیر سالن رزمی،و همچنین ساماندهی این مجموعه ها انجام گردید و انشالله در آینده به ورزش شهرستان بیشتر کمک خواهد شد.
فرماندار لنده ادامه داد: تنها ورزشگاه بزرگ شهر هم با تامین و تخصیص اعتبار به زودی به پیمانکار واگذار و شروع به کار خواهد شد که با توجه به گرمسیری بودن منطقه و گرمی هوا هدیه خوبی به ورزشکاران و فوتبالیست ها خواهد بود که در شب و زیر نور به ورزش بپردازند.
جلال دانش همچنان در حضور رؤسای هیئت های ورزشی در تماس با مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستار نگاه ویژه تری با توجه به محرومین شهرستان و همچنین تامین مالی هیئت ها شد.
وی عنوان کرد: شهرستان لنده و مسؤلین ورزشی باید سعی کنند یک یا دورشته را با توجه به پتانسیل شهرستان به عنوان رشته پایه همچون هندبال در دهدشت و واترپلو در گچساران توجه ویژه ای داشته باشند و نام لنده را با این رشته ها و کسب افتخارات به کشور و حتی آسیا معرفی کنند.
در پایان این نشست از ابوالفضل شریفی مدال آور آسیایی در رشته دو و میدانی نابینایان و کم بینایان به صورت ویژه ای از طرف جلال دانش تجلیل و مبلغ پنجاه میلیون ریال به وی اهدا شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1