تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۴۶۳۴۴۷
در دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با فرماندار لنده مطرح شد

مهم ترین نیاز شعبه هلال احمر لنده ساختمان اداری است/ رضایت مردم از فعالیت های هلال احمر لنده

۰
کبنا ؛مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه‌وبویراحمد،مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر و جمعی از اعضای شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان با فرماندار لنده، جهت پیشبرد اهداف و تسهیل امور و خدمات‌دهی بهتر در این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش کبنا نیوز؛ کاظم فلاحی دوست مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های همیشگی فرماندار شهرستان لنده، مهمترین نیاز شعبه هلال‌احمر لنده را ساختمان اداری دانست و گفت: با توجه به پیشرفت شهرستان لنده و حادثه‌خیز بودن منطقه، نیاز به سوله‌های امدادی بسیار ضروری است.
کاظم فلاحی‌دوست تصریح کرد: برای جذب بیشتر اعضا، گسترش آموزش‌های همگانی، افزایش تاب‌آوری و آمادگی مقابله با مخاطرات، این موضوع باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: رئیس شعبه هلال احمر لنده جناب آقای محتشم در جذب داوطلبین بسیار خوب عمل کرده و ما از این لحاظ رضایتمندیم.

فرماندار شهرستان لنده نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل جمعیت هلال احمر برای ارتقای دفترنمایندگی لنده به شعبه، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر، تاکنون به خوبی از پس امدادرسانی حوادث طبیعی و غیر طبیعی شهرستان لنده بر آمده و انتظار داریم خدمات این جمعیت در همه بخش‌ها اعم از اجتماعی، امدادی و حمایتی ارتقا یابد.
جلال دانش، ارتقاء سطح دانش امدادی اعضای فعال این جمعیت را ضروری دانست و گفت: اعضا و داوطلبان هلال‌احمر ،مهمترین سرمایه‌های این نهاد خدمات رسان هستند.
وی آگاهی دادن به مردم در خصوص نحوه رفتار در هنگام بروز بلایا را از اولویتها دانست و افزود: با توجه به نقش موثر هلال احمر در همه ابعاد، قول مساعد می‌دهیم، مسائل و موانع فعالیت‌های موثر این جمعیت را مرتفع نماییم.
دانش با اشاره به اینکه فعالیت‌های هلال احمر در همه جا آشکار است و نیاز به توضیح ندارد، گفت: با مدیریت مهندس فلاحی‌دوست و مجموعه همکارانشان، شاهد رویکردی کاملا تحولی در حوزه خدمات رسانی نسبت به مردم هستیم
وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر در همه حوادث از جمله سیل مانسون سال گذشته، بی‌نظیر ظاهر شد و به کمک مردم آمد.
فرمانده لنده با تاکید بر ارسال کمک های پزشکی و معیشتی عنوان کرد: نیروهای هلال‌احمر شهرستان نیز در همه اتفاقات، همواره در کنار مردم بوده و هستند و مردم شهرستان از خدمات جمعیت هلال احمر، رضایت کامل دارند.
وی در پایان گفت: در بحث بودجه هم انشالله امسال نگاه ویژه ای به جمعیت هلال احمر خواهیم داشت و برای احداث انبار لجستیکی هم زمینی به همین منظور در نظر گرفتیم که تحویل هلال احمر خواهد شد.
..........................................
خبرنگار/صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1