تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۴۶۱۶۵۰
با تلاشهای مدیرکل ورزش و جوانان و فرماندار لنده

پایان انتظار چهار ساله ورزشکاران لنده ای با تلاشهای مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار لنده

۲
کبنا ؛بیش از ۴ سال است که مردم از خدمات تنها استخر شنای شهرستان لنده محروم بودند که با پیگیری‌های فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان این مجموعه بازگشایی شد.

به گزارش کبنا نیوز؛  استخر شنای لنده در سال۱۳۸۸هم‌زمان با سالروز آزادی خرمشهر با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
این استخر در همان ابتدا با استقبال خوب مردم مواجه شده بود تا سال ۱۳۹۴ که متأسفانه تعطیل شد و دوباره در سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ فعال بود؛ ولی به علت برخی مشکلات دوباره تعطیل شد.
 
از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم و تلاش برای رفع محرومیت‌ها با پیگیری‌های شبانه‌روزی فرماندار و سرپرست اداره ورزش شهرستان و حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان این مهم در دستور کار قرارگرفت و مدیریت این مجموعه به یکی از جوانان شهرستان سپرده شد.
امروز این مجموعه ورزشی به طور کامل آماده خدمات‌دهی به شهروندان شده است به‌طوری‌که امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده و بخشدار مرکزی لنده با حضور در سالن استخر شنای لنده از آخرین روند بهسازی این مجموعه ورزشی بازدید کردند.
فرماندار شهرستان لنده گفت: این مجموعه ورزشی بیش از ۴ سال است که عملاً رها شده بوده؛ ولی باتوجه‌به نیازمندی مردم و به جهت جلوگیری از حضور نوجوانان و جوانان در رودخانه‌ها و خطر غرق‌شدگی آنان پیگیری‌های زیادی برای رفع مشکلات استخر شنای لنده صورت گرفت.
جلال دانش گفت: با راه‌اندازی این سالن استخر شاهد استفاده بانوان و آقایان در روزهای زوج و فرد هستیم که فرصت خوبی برای تفریح و سرگرمی شهروندان و حتی مباحث درمانی یا آب‌درمانی برای شهروندان است.
وی افزود: باتوجه‌به اینکه این مجموعه توسط بخش خصوصی اداره می‌شود امیدواریم شهروندان در استفاده از این مجموعه وزرشی به همراه خانواده‌های خود حمایت لازم را به عمل بیاورند تا هزینه‌های مصروف شده متصدی نیز جبران شود.
در ادامه نیز امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: راه‌اندازی این مجموعه ورزشی برای شهروندان یک اقدام خیلی خوب است و امیدواریم همه شهروندان هم آقایان و هم بانوان از این مجموعه ورزشی در جهت تأمین سلامتی خود استفاده لازم را ببرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1