تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۶۰۶۱۱
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مطرح کرد؛

تقدیر محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از مردم در روز طبیعت / همکاری مردم در جمع آوری زباله ها + تصاویر

۲
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از همکاری مردم با محیط زیست در 13 فروردین گفت: همکاری مردم طبیعت دوست استان در این روز جلوه هایی از صحنه احترام به طبیعت بود.
به گزارش کبنا نیوز، در حالی 13 فروردین روز طبیعت نام گرفته که در این روز  بیشترین حضور در طبیعت به ثبت می رسد و اگر احتیاط نکنیم، مراقب نباشیم در این روز بیشترین فشار و آسیب به طبیعت از سوی  ما انسان‌ها روا داشته می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در این خصوص گفت: به دلیل علاقمندی مردم به حضور در طبیعت در روز ۱۳ فروردین، در این روز بیشترین جمعیت در طبیعت حاضر می‌شوند.
اسلام جاودان خرد گفت: از آنجایی که بیشتر مردم از ساعات ابتدایی روز ۱۳ فروردین تا هنگام غروب در طبیعت به سر می‌برند، مطابق با تجربه سنوات گذشته، این انتظار می رفت که بیشترین حجم زباله در طبیعت رها سازی شود، لذا 30 نفر از یگان حفاظت محیط زیست استان در 6 شهرستان با همکاری تشکل های زیست محیطی در ابتدای صبح، اقدام به توزیع کیسه های زباله و تعیین جایگاه هایی به‌عنوان محل جمع آوری زباله نمودند.
جاودان خرد گفت: گرچه ما خوشحال نیستیم از توزیع کیسه زباله که این خود نوعی ضرر به طبیعت است و به همین خاطر نسبت به سنوات گذشته تعداد کیسه های توزیع شده را کاهش دادیم اما در کمال خوشحالی و افتخار دیدیم که مردم جلوتر از ما و پیشقدم در حفاظت از محیط زیست هستند.
وی گفت: در گشت هایی که پایان روز 13 فروردین داشتیم در کمال خوشحالی دیدیم که در اغلب مناطق، مردم چنان به جمع آوری زباله های خود اقدام نموده بودند که گویا کسی آنجا حضور نداشته است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از همکاری خوب مردم گفت : در برخی از مناطق گچساران مامورین گشت ویژه 13 فروردین محیط زیست، شاهد حضور برخی از مردم بودند که داوطلبانه با ماشین شخصی خود، کیسه های بسته بندی شده ای از زباله که مردم در طبیعت جمع آوری نموده و  برای انتقال به مکان مناسب در حاشیه جاده گذاشته بودند را جمع آوری می کنند و مامورین محیط زیست با اهداء نهال بلوط از آنها تشکر ویژه داشتند.
جاودان خرد ضمن تشکر از تلاش های ویژه همکاران خود و همراهی مردم طبیعت دوست استان در همه شهرستان ها گفت : با مشاهده این حجم از همراهی و همکاری مردم با محیط زیست، ضمن ایجاد دلگرمی خادمین مردم در این اداره، مسئولیت وجدانی ما در حفاظت از طبیعت را دوچندان افزایش داده اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
ای گپل فایده نداره رفتنی هستی برادر
کارمند
Iran, Islamic Republic of
مطمعنی که رفتنی است؟ خبرت موثقه؟
برنو
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیر استات مدیر محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
طبیعت در روز طبیعت نابود شد حالا شاید یه سری هم زباله ها رو جمع کرده باشن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1