تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۵۰۷۶۷
در نشست بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

شریف پور: بازنشستگان عمر خود را صرف خدمت به جامعه کردند / هاشمی مهر: حرمت هایی که در گذشته در ادارات وجود داشت، کمرنگ شده

۰
کبنا ؛جلسه نشست بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استاندار در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
به گزارش کبنا، در نشست روز دوشنبه (4 مردادماه 1401)، طاهر شریف پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با بیان اینکه بازنشستگان از سرمایه های اجتماعی و اداری هر جامعه ای هستند، اظهار داشت: بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان پیشگامان عرصه مالی هستند که عمر پربرکت خود را صرف خدمت به جامعه کردند.
شریف پور اظهار کرد: امیدوارم با استفاده از نقطه نظرات بازنشستگان که گنجینه ای از تجربه در نظام اداری هستند بتوانیم در عرصه اقتصادی بیش از گذشته موفقیت های لازم را کسب کنیم.
شریف پور در ادامه افزود: امید می‌رود با همکاری و تعامل همه جانبه بتوانیم در راستای امور بازنشستگان اقتصاد و دارایی گام‌های موثری برداریم.
هاشمی مهر معاون سیاسی استاندار نیز گفت: بیماری کرونا گریبانگیر جامعه شده و همه مسائل اقتصادی و اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده است، و الان هم دوباره برگشته است.
هاشمی مهر افزود: کار در بازار آدابی دارد، حلال و حرام باید رعایت شود، اینطور نباشد که مغازه دار تصور  کند وقتی صبح مغازه را باز می کند، تا شب انتظار داشته باشد همه هزینه هایش را بدست بیاورد. متأسفانه الان به این موضوعات توجه کمتری می شود.
وی گفت: فاصله گرفتن از مباحث دینی، اخلاقی و سنت پیامبر مشکلاتی را در جامعه ایجاد کرده، تنها راه نجات ما از وضعیت فعلی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی برگشتن به توصیه های قرآن و سنت پیامبر است.
معاون سیاسی استاندار گفت: اگر راهنمایی ها و مشاوره های شما در عرصه های مختلف نباشد، نسل امروزی در این معضلات فعلی به جایی نخواهد رسید.
وی گفت: ما نیز نیازمند راهنمایی ها و هدایت های دلسوزانه و پدرانه شما در عرصه های مختلف جامعه هستیم تا بتوانیم گام های موثری برای توسعه کشور و استان خود برداریم
هاشمی مهر گفت: این کانون ها کانون های کاری نباشد، بلکه کانون های فکری و برای تعاملات میان جوانان و بازنشستگان نیز باشد.
هاشمی مهر بیان کرد: خلق و خو و محسنات خوبی که در گذشته وجود داشت، رسم و رسومات سنتی و قدیمی که در جامعه و حتی در سطح ادارات وجود داشت، حرمت هایی که در گذشته در ادارات وجود داشت، کمرنگ شده است، ان شاالله این رسومات و محسنات را احیا کنیم و در ارتباطات خود مورد توجه قرار دهیم.
معاون سیاسی استاندار اظهار کرد: بیشترین ارتباط را با مردم و رسانه ها و با مجامع مختلف دارم و هیچ محدودیتی برای ملاقات با مردم ندارم.
وی مطرح کرد: رسانه ها و صداوسیما فعال هستند و کنشگری و مطالبه گری در رسانه ها وجود دارد و مردم می توانند در ارتباط با رسانه ها حرف خود را بزنند، اگر حرفی شنیده نشده، ما حرف های عزیزان را به گوش مسئولان می رسانیم.
هاشمی مهر گفت: مشکلات اقتصادی 40 سال گذشته تا الان وجود دارد، یک سیستم بیمار اقتصادی همچنان پابرجا است، هر دولتی آمده اصلاحاتی انجام داده ولی ولی تاکنون آنطور که باید و شاید نتوانسته یک سیستم قانونمند و مدون برای ساماندهی اقتصاد را ایجاد کند.
وی بیان کرد: اقتصاد ایران به سه بخش خصوصی، دولتی و تعاونی تقسیم شده. بیشترین دقت قانون اساسی بر روی قانون تعاونی ها است که بیشتر از ظرفیت مردم استفاده شود، اما همین قانون هم ناقص اجرا شد، قانون تعاونی ها باید مورد بررسی قرار گیرد و اصلاح و به درستی اجرا شود.
وی گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی نیز به تحریم ها برمی گردد که از دست ما خارج است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
من ۱۰مرتبه رفتم‌دفتر اقای هاشمی ولیرشریف نداشته اند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1