کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست مدیر کل ورزش و جوانان با مدیر کل بازرسی استان؛

مدال آوران را به حال خود رها نکنید و خواسته هایشان را حل کنید

22 خرداد 1401 ساعت 23:04

مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از عملکرد اداره کل ورزش در این چند ماهه اخیر از لحاظ پیگیری مطالبات جامعه ورزش راضی هستیم.


مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از عملکرد اداره کل ورزش در این چند ماهه اخیر از لحاظ پیگیری مطالبات جامعه ورزش راضی هستیم.
به گزارش کبنا، صالحی اظهار کرد: از جناب دهقان و تعامل ایشان با ادارات استان و حمایتشان از ورزشکاران و مدال آوران تشکر می‌کنم.
وی گفت: در استان جوانان با استعدادی داریم که بیاید استعدادیابی و شکوفا گردد. سعی کنید در بحث اشتغال زایی برای جوانان تلاش بیشتری بکنید.
صالحی افزود: در هر جایی لازم بدانید ما در کنار ورزش خواهیم بودید. نامه های ارباب رجوع بر زمین نماند و مراجعه کنندگان تکریم شوند. مدال آوران را به حال خود رها نکنید و خواسته های شان را در حد امکان حل کنید.
وی بیان کرد: در دو بخش آقایان و بانوان باید در کشور فعالیتهایمان را چند برابر کنیم تا این استان در کشور زبانزد شود. در رشته هایی که توان و ژنتیک ما برتری دارد فعالیت و تلاشمان را انجام دهیم.
دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از مدیرکل بازرسی استان تشکر و قدردانی کرد و عنوان داشت: تلاشمان را برای فرزندان این مرز وبوم چند برابر می‌کنیم و در توسعه ورزش استان شبانه روز کار می‌کنیم. از هیچ تلاشی برای مردم استانم کم نمی‌کنم و مطمئن باشید از ورزشکاران استان خبرهای زیادی می‌شنوید.
برای مسابقات کشوری و آسیایی و بین المللی برنامه هایی مدون کرده ایم و طبق اصول و علمی گام بر می‌داریم. اداره کل را به میز خدمت و تکریم از از ارباب رجوع مجهز کرده ایم و هیچ مراجعه کننده ای بدون پاسخ نمی ماند.


کد مطلب: 449029

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/449029/2/مدال-آوران-حال-خود-رها-نکنید-خواسته-هایشان-حل-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1