تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب : ۴۴۹۰۲۹
نشست مدیر کل ورزش و جوانان با مدیر کل بازرسی استان؛

مدال آوران را به حال خود رها نکنید و خواسته هایشان را حل کنید

۰
کبنا ؛مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از عملکرد اداره کل ورزش در این چند ماهه اخیر از لحاظ پیگیری مطالبات جامعه ورزش راضی هستیم.
به گزارش کبنا، صالحی اظهار کرد: از جناب دهقان و تعامل ایشان با ادارات استان و حمایتشان از ورزشکاران و مدال آوران تشکر می‌کنم.
وی گفت: در استان جوانان با استعدادی داریم که بیاید استعدادیابی و شکوفا گردد. سعی کنید در بحث اشتغال زایی برای جوانان تلاش بیشتری بکنید.
صالحی افزود: در هر جایی لازم بدانید ما در کنار ورزش خواهیم بودید. نامه های ارباب رجوع بر زمین نماند و مراجعه کنندگان تکریم شوند. مدال آوران را به حال خود رها نکنید و خواسته های شان را در حد امکان حل کنید.
وی بیان کرد: در دو بخش آقایان و بانوان باید در کشور فعالیتهایمان را چند برابر کنیم تا این استان در کشور زبانزد شود. در رشته هایی که توان و ژنتیک ما برتری دارد فعالیت و تلاشمان را انجام دهیم.
دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از مدیرکل بازرسی استان تشکر و قدردانی کرد و عنوان داشت: تلاشمان را برای فرزندان این مرز وبوم چند برابر می‌کنیم و در توسعه ورزش استان شبانه روز کار می‌کنیم. از هیچ تلاشی برای مردم استانم کم نمی‌کنم و مطمئن باشید از ورزشکاران استان خبرهای زیادی می‌شنوید.
برای مسابقات کشوری و آسیایی و بین المللی برنامه هایی مدون کرده ایم و طبق اصول و علمی گام بر می‌داریم. اداره کل را به میز خدمت و تکریم از از ارباب رجوع مجهز کرده ایم و هیچ مراجعه کننده ای بدون پاسخ نمی ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1