تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب : ۴۴۷۱۵۸
در ادامه پیگیری های فرماندار لنده

عزم جدی جلال دانش برای ساماندهی شهرک سرآسیاب و بهاران+تصاویر

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان لنده عزم خود را جزم کرده تا شهرک سرآسیاب را ساماندهی و مردم این شهرک را از بلاتکلیفی و محرومیت شدید نجات دهد.
به گزارش کبنا نیوز؛ جلال دانش فرماندار لنده در بدو ورودش به شهرستان لنده با چالش بزرگی به نام شهرک سرآسیاب و بهاران روبه رو شد.
وی به همین منظور چندین بار به این شهرک ها رفته و از نزدیک با مردم دیدار و گفتگو کرد و با مشکلات آنها آشنا شد.
یکی از این مشکلات موضوع آنتن دهی و اینترنت این شهرک ها بود که با تلاش و رایزنی هایی که انجام داد توانست تا انجام کامل دکل ثابت و رفع مشکل آنتن دهی و اینترنت،دکل سیاری را در شهرک سرآسیاب نصب و مشکل آنتن دهی و اینترنت را حل کند.
عمق محرومیت و مشکلات شهرک سرآسیاب به حدی بود که فرماندار به محض انتصاب شهردار لنده دیشب به همراه ایشان به این شهرک رفت و در صدد رفع این مشکلات پرداخت.
عمده مشکلات شهرک سرآسیاب و بهاران عدم ساماندهی کوچه ها،عدم روشنایی،نبود جداول در کوچه ها،وجود خانواده های دارای احشام،بوی بد و نامطبوع جداول و همچنین فضولات احشام،ضعیف بودن برق.عدم آسفالت خیابانها و کوچه ها و دیگر مشکلاتی که مردم این شهرک ها را به دردسر های جدی انداخت.
همچنین اکثریت مردم سرآسیاب و بهاران از بوی بد فضولات حیوانی و احشام گلایه شدید داشتند و از فرماندار تقاضای جدی دستور خروج احشام از این شهرک ها را داشتند.
جلال دانش همچنان از این دو شهرک و مخصوصا سرآسیاب غافل نشد و مجددا صبح امروز همراه با شهردار،دادستان، مدیر شبکه بهداشت و شورای شهر به این شهرک رفت و بازدید میدانی گسترده ای داشت و حتی جوری بود که از شدت و عمق محرومیت و مشکلات این شهرک بغض گلویش را گرفت و به شدت از عدم کارکرد مسئولان گذشته گلایه مند شد.
نهایتا در همان شهرک سرآسیاب به شهردار گفتند که به طور ویژه آسفالت، جدول کشی و روشنایی این شهرک هرچه سریعتر در دستور کار قرار گیرد و به همراه شبکه بهداشت و حمایت دادستان شهرستان و همچنین با اهتمام جدی دادستان  و شبکه بهداشت هرچه سریعتر احشام از این شهرک ها و حتی شهر خارج شوند.
جلال دانش همچنین در همین راستا به مردم قول داد که جهت خروج احشام به آنها تسهیلات پرداخت می گردد تا مکانی برای احشام خود در روستاهای اطراف مهیا کنند.
هرچه که هست عزم فرماندار برای ساماندهی هرچه سریعتر شهرک سرآسیاب و همچنین بهاران جدی است و به یکی از دغدغه های اصلی ایشان تبدیل شده است.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1