تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : ۴۴۲۵۴۰
در جلسه مدیریت بحران کهگیلویه مطرح شد

معضل نبود دستگاه مکانیکی در کهگیلویه / گلایه فرماندار از سوء مدیریت شورای شهر دهدشت / گزارش مدیرکل منابع طبیعی را به استاندار دادم!

۲
کبنا ؛باتوجه به پیش بینی بارش‌های شدید طی روزهای آتی در کهگیلویه و بویراحمد، ستاد مدیریت بحران کهگیلویه به ریاست فرماندار و با حضور مدیران شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا، نبود دستگاه‌ها و ماشین آلات مکانیکی در شهرستان به ویژه شهرداری‌ها و ادارات خدمترسان برای مقابله با مواقع بحرانی از موضوع‌های اصلی جلسه بود که اصولاً باید پیش از این مدیریت می‌شد.
سرپرست شهرداری دهدشت از نداشتن بیل مکانیکی و تنها یک لودر سالم گفت که توان مقابله با سیلاب را ندارند موضوعی که البته در دوره احسان تابش نژاد کم پیش می‌آمد.
گلایه فرماندار کهگیلویه از رفتار نامناسب مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در تکریم مدیر منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه و همچنین سوء مدیریت شورای شهر دهدشت از دیگر حواشی این جلسه بود.
مدیر هواشناسی کهگیلویه اظهار کرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی کشور طی زمستان تا فروردین بارش‌های خوبی داریم و وضعیت نرمال است.
مدرسی به شدت بارش‌ها طی روزهای آتی و وقوع سیلاب به ویژه در قلعه رییسی و دیشموک هشدار داد و گفت: باید تدابیر لازم اندیشه شود تا جلوی خسارت احتمالی گرفته شود.
فرماندار کهگیلویه نیز گفت: مدیریت بحران را در جوامع توسعه یافته به عنوان یک فرصت می‌بینند.
دارا کریمی نژاد بیان کرد: مدیران وسط میدان باشند، دستگاه‌های خدمت رسان اماده باشند و سازمان‌های مردم نهاد و مردم را هم پای کار بیاورید و روحیه مشارکت را احیا  کنیم.
وی افزود: در بحث سرقت و تخریب تجهیزات برق رسانی و ابرسانی در بخش‌ها و روستاها هم افرادی شناسایی شدند و به دستگاه قضا معرفی شدند و از حقوق مردم دفاع می‌شود.
فرماندار کهگیلویه ادامه داد: اگر شورای شهر مدیریت خود را درست اجرا می‌کردند شاهد این تعارضات بین شهرداری و ادارات خدمت رسان که در جلسه بیان کردید نبودیم.
کریمی نژاد همچنین رفتار مدیرکل منابع طبیعی را نقد کرد و گفت: هیچ مدیر کلی حق نداردشان مدیران را زیر سؤال ببرند و به استاندار گزارش دادم.
سرپرست شهرداری دهدشت هم از نبود تجهیزات و بیل مکانیکی گلایه کرد و گفت: فقط یک لودر سالم داریم و از ادارات می‌خواهیم با توجه به شرایط بارشی اخیر با شهرداری همکاری کنند.
موسوی، حفاری‌های آب و فاضلاب را باعث بروز آمدن مشکلات خواند و افزود: به ویژه در خیابان پست قدیم این حفاری و گودبرداری خطراتی را ایجاد کرده است.
علی دیانتی، رئیس راهداری در این نشست از خراب بودن یکی از دستگاه‌های لودر راهداری خبر داد و گفت: 2 دستگاه در دیشموک و چاروسا فعالیت دارند لودری که در دهدشت مستقر است قابل کار نیست؛ در صورت نیاز لودر اجاره می‌شود.
سید عادل رهبریان با بیان اینکه نیروهای هلال‌احمر در آماده باش هستند، تصریح کرد: امدادگران در طول سال آماده خدمات‌رسانی هستند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه گفت: تلفن 112 و ثابت 3800 آماده دریافت هر گونه گزارش حوادث است.
سرهنگ محقق زاده، فرمانده سپاه کهگیلویه هم از آمادگی کامل نیروهای بسیج در مدیریت بحران و بارش‌های اخیر خبر داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1