تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۴۴۲۴۷۸
با همت و تلاش بنیاد علوی صورت گرفت:

احداث ۵ پُل و اجرای ۱۲ کیلومتر زیر سازی توسط بنیاد علوی در منطقه ی آل طیب لنده+تصاویر

۰
کبنا ؛
به گزارش کبنا از لنده؛جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و ایجاد تعادل بین زندگی شهری و روستایی از جمله ی نکاتی است که بسیاری از دستگاه های دولتی و قرارگاه های محرومیت زدایی درگیر آن هستند به طوری که افزایش سکونت در حواشی شهرها از جمله ی مهمترین ثمرات مهاجرت مجبوری روستاییان به شهرها و در ادامه ایجاد نابهنجاری در برنامه های مختلف است.
دولت با سرمایه‌گذاری هنگفت و توسعه عمران روستایی تلاش می کند تا از مهاجرت روستائیان جلوگیری و کاهش دهد و تحقق این مهم هزینه های سنگینی برای دولت دارد.
امروز یکی از مناطق استان که خود روستاهای بسیاری را شامل میشود (منطقه ی رودکوف-آل طیب) شاهد عمران و آبادانی است که در سایه همت جهادگونه بنیاد علوی محقق شده است.
منطقه ای که سالها فریاد محرویمت سر دادند و تاجایی پیش رفت که سالها ی گذشته مجبور به حضور دست جمعی به دفاتر مسولین استان و شهرستان شدند تا بلکه مشکلات زیر ساختی منطقه شان حل شود.
بنابراین گزارش بالاخره پس سالها انتظار با بررسی های میدانی و احصای مشکلات در این منطقه از شهرستان لنده تصمیم برآن شد تا بنیاد علوی کور سوی امید مردمان این منطقه شود.
کمتر از شش ماه از ورود بنیاد علوی به این منطقه و قول و وعده ی مسولین بنیاد به مردم میگذرد تا خوشبختانه امروز این خبر داده شود، ۱۲ کیلومتر راه روستایی منتهی به مناطقی چون (چلی، لارب، برمل و راستکوه) زیر سازی آن انجام گرفت.
سرپرست نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده در بازدید از عملیات اجرایی پروژه های این مناطق گفت؛ در جلساتی که با مردم و معتمدین منطقه داشتیم مهمترین مطالبه رفع مشکلات جاده ای بود که زیر سازی جاده ی ارتباطی و احداث چندین حلقه پل را قول دادیم.
مهندس نیک بخت افزود؛ در این منطقه از شهرستان لنده که رودخانه ی رودکوف از آن میگذرد و سال ها مردم با مشکلات عبور و مرور همراه بودند، ۱۲ کیلومتر راه زیر سازی و ۵ پُل ارتباطی احداث گردید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1