تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۰
کد مطلب : ۴۴۱۱۸۵
کبنا گزارش می‌دهد

روز بارانی یاسوج و ضعف‌هایی که آشکار شد ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛روز جمعه (21 آبان ماه 1400) در استان کهگیلویه و بویراحمد باران بارید. در یاسوج مرکز این استان نیز شاهد بارش باران رحمت الهی بودیم. آبگرفتگی، سرازیر شدن زباله‌ها و پُر شدن چاله‌وچوله‌های خیابان‌های این شهر از آب باران از جمله مشکلاتی بود که رانندگان، مردم و هر رهگذر دیگری را آزرده خاطر می‌کرد.
به گزارش کبنا، شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پایتخت طبیعت نام‌گذاری شد. سال‌ها است که مسئولان این نام را در بوق و کرنا کرده‌اند و در هر مکان و جلسه‌ای آن را فریاد می‌زنند. اما متأسفانه در حد این نام زیرساخت‌های لازم را جهت پذیرش مسافر و گردشگر فراهم نکرده‌اند و با بارش اولین باران مشکلات این شهر و عملکرد ضعیف مدیریت شهری به خوبی آشکار می‌شود.
در بارندگی روز جمعه در شهر یاسوج مشاهده می‌شد که پشت سرعت‌گیرهایی که اخیراً شهرداری یاسوج برای کنترل سرعت ایجاد کرده، آب زیادی جمع می‌شود، بطوریکه خودروها به سختی از آن عبور می‌کردند. به نظر می‌آید؛ این سرعت‌گیرها با اصول و مقررات ساخت فاصله دارند.
ورودهای شهر یاسوج پُر از زباله بود. معلوم نیست چه زمانی زباله‌های ریخته شده در ورودی‌های مرکز این استان باید ساماندهی شوند. همزمان با بارندگی، در برخی از نقاط آبگرفتی دیده می‌شد، زباله‌ها از جداول فاضلاب بیرون زده بود و چهره شهر را زشت کرده بود. در روستاهای اطراف شهر یاسوج نیز مشکلاتی مشاهده می‌شد. رها شدن زباله‌ها کنار جاده نیز فضای زشتی را ایجاد کرده بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بنظر این حقیر باید لقب پایتخت طبیعت ایران رو از استان مون حذف کنیم و بجاش لقب پایتخت زباله ایران رو جایگزین کنیم مردم موندن با این همه زباله و چاله چوله تو سطح و معابر شهر و مسولین بی لیاقت
دردمند
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیر این که تازگی نداره در ۱۲ ماه سال در مجموع بیست روز بارندگی یا برف بیشتر نداریم اون ۱۱ ماه و ۱۰ روز چیکار میکنن سازمان های مربوطه ، اون وقت ادعا داریم اقتصاد مملکت رو جراحی کنیم
کرم
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر و شهردار باید پاسخگو باشند تا کی باید امور شهر را بدست فردی ناتوان بسپاریم
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1