تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۴۳۹۵۱۵
نماینده مردم گچساران و باشت در مراسم تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

نه به دنبال سهم خواهی هستیم و نه به دنبال کیسه دوختن برای خود / غریبه کش نیستیم / آقای احمدزاده منطقه دیشموک، زیلایی و بهره عنا و باوی را با یک چشم می بیند

۰
کبنا ؛
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ما می دانیم که دولتی ها دوست ندارند استاندار، استاندار نمایندگان باشد. ما هم به دنبال چنین چیزی نیستیم، ولی مشکلات ریز و درشت مردم به ما منعکس می شود. ما عملا وظیفه نظارت و قانون گذاری را داریم، ولی وظیفه رسیدگی به تمام امورات مردم از آب و نان و ... مردم هستیم. ما به استاندار کمک می کنیم، نه به دنبال سهم خواهی هستیم و نه به دنبال کیسه دوختن برای خود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (6 مهرماه 1400) در آیین تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید کهگیلویه و بویراحمد، سیدناصر حسینی نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ما کسانی بودیم که از مجلس قبل انتقاد می کردیم و می گفتیم برجام را در 20 دقیقه تصویب کردند، ولی این مجلس مجلسی انقلابی است، و حتی خیلی انقلابی شده، ما بهانه ای برای کار نکردن نداریم، این تذکر را اول به خودم دادم.
وی افزود: ما به وزرای محترم دولت رأی دادیم که مشروط به حرکت در خط امامین بود، ولی اگر آقایان از این خط و ریل خارج شوند، ما با این افراد مثل قبل نخواهیم بود.
سیدناصر حسینی اظهار کرد: ما ظرفیت ها و استعدادهای زیادی در استان داریم، که به دلیل نبود مدیریت عالمانه و عدالت محور در برنامه ریزی هدر داده شده است.
وی گفت: جنگل های ما ظرفیت هستند ولی می بینیم که این جنگل ها در آتش سوزی ها از بین می روند. ما ظرفیت های انسانی زیادی داریم ولی به دلیل اینکه در حاکمیت دیده نمی شوند، متأسفانه از آنها خوب استفاده نمی شود.
حسینی اظهار کرد: ما سهم بالای جمعیتی را داریم که بیکارند، ولی در مجموعه پتروشیمی، 80 درصد غیربومی شهرستان در حال کار هستند، ما غریبه کش نیستیم، ولی 20 درصد از خارج شهرستان در پتروشیمی کار کنند، نه 80 درصد. ما از ظرفیت نفت و گاز شهرستان به خوبی استفاده نکردیم.
به گزارش کبنا نیوز، نماینده مردم گچساران و باشت گفت: استاندار جدید، سهم ایده های جوانان انقلابی را در مردمی کردن مدیریت خود خواهد دید. به شما قول می دهم به عنوان کسی که استاندار جدید را خوب می شناسیم می گویم که  استاندار، استاندار مستقلی است، گفته ها را می شنود و تصمیم مستقلی می گیرد.
حسینی گفت: ما می دانیم که دولتی ها دوست ندارند استاندار، استاندار نمایندگان باشد. ما هم به دنبال چنین چیزی نیستیم، ولی مشکلات ریز و درشت مردم به ما منعکس می شود. ما عملا وظیفه نظارت و قانون گذاری را داریم، ولی وظیفه رسیدگی به تمام امورات مردم از آب و نان و ... مردم هستیم. ما به استاندار کمک می کنیم، نه به دنبال سهم خواهی هستیم و نه به دنبال کیسه دوختن برای خود.
حسینی اظهار کرد: آقای دکتر احمدزاده منطقه دیشموک، زیلایی و بهره عنا و باوی را با یک چشم می بیند و همین ویژگی مثبت ایشان است که او را در کمک به خلق موفق می کند.
آقای کلانتری فرد متعهد و شایسته و با تقوایی است، مدیری که در دولت آقای روحانی معرفت دینی داشت و شایسته بود و ان شاالله بتوانیم از ایشان در مناصب خوبی استفاده کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
درود برسید ناصر انقلابی آبروی گچساران را خریدی درود برشرفت مرد فقط وقت بگذار برای موحد روشنفکر که چکار کنند این است نماینده محکم پرقدرت
یاسوچ
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت مردم شما بگوید ما هم باور کنیم
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی با این سخنان مردم را چه فکر کردایی به به
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1