تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۳۹۵۱۳
در آیین تکریم و معارفه استانداران استان کهگیلویه و بویراحمد؛

از نظر اطلس امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد «قرمز» است / کار کردن با آقای دکتر کلانتری، حلاوت و لذت داشت

۰
کبنا ؛احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار کردن با جناب آقای دکتر کلانتری، حلاوت و لذت داشت. در این دو سال، در راستای مسائل امنیتی چالش های زیادی در استان وجود داشت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (6 مهرماه 1400) در آیین تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید کهگیلویه و بویراحمد، احد جمالی معاون سیاسی استاندار اظهار کرد: اطلس امنیتی استان با وجود حوادث و اتفاقاتی مثل سهمیه بندی بنزین در سال 86 نشان می دهد که استان باید جزو استان های حساس محسوب شود، ولی با مدیریتی که صورت گرفت، حتی یک تلفات انسانی نداشتیم و این را مرهون شورای تأمین استان و در رأس، اقای دکتر کلانتری هستیم.
وی با اشاره به اینکه «از نظر اطلس امنیتی 4 شهرستان ما در سوابق انتخاباتی قرمز بوده اند» گفت: بنده در شهرهای مختلفی تجربه مدیریتی داشته ام، با این حال، مدیریت انتخابات مجلس شورای اسلامی در 2 اسفندماه 98 در کهگیلویه و بویراحمد بدون کوچکترین مشکلی برگزار شد، وفاق و همدلی خداگونه ای که در میان نیروهای حاکمیتی، و نماینده ولی فقیه وجود داشت در میان استان های کشور کم نظیر است.
جمالی گفت: کارشناسان معتقدند بهترین مدیریت انتخاباتی که در این استان صورت گرفته، انتخابات سال 98 بود.
معاون امنیتی و سیاسی استاندار گفت: پس از انتخابات سال 98، یک اعتبارنامه در کشور رد شد که در این استان بود و مدیریت خاص خود را می طلبید که بدون هیچ مسئله ای مدیریت و انجام شد.
وی اظهار کرد: انتخابات میان دوره ای، انتخابات شوراهای سال 1400، نیز مدیریت خاص خود را داشته، که با مدیریت این مجموعه به خیر و صلاح به پایان رسید.
جا دارد کمال تشکر را از همه بزرگان استا داشته باشیم که شورای تأمین را حمایت کردند.
همه کشور درگیر ویروس کرونا بودند ولی در این استان، مشکل زلزله سی سخت را نیز در کنار کرونا داشتیم، زلزله ای که در آن حتی یک سرقت گزارش نشد.
وی در خصوص بیماری کرونا گفت: اولین جلسه در کمیسیون فرهنگی اجتماعی خانواده ویروس کرونا در تاریخ 13 بهمن ماه 98 برگزار شد و جزو اولین استان هایی بودیم که در این جلسه بیمارستان را مشخص کرده، انبار و مسائل مرتبط به موضوع را مشخص کردیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود برمهندس جمالی
Iran, Islamic Republic of
چقد همه چی تو استان خودمون گل و بلبل بود و ما خبر نداشتیم، چقدر همه چی عالی، بود و همه شاخص های اقتصادی فرهنگی و اجتماعی معقول مطلوب بود و ما نمیدونستیم. خیلی ناراحتم چقد غصه میخوردم 🙃🙃
وحید
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت این استان که معاون سیاسی ان میگوید در زلزله سی سخت.. حتما خواب بودند ...2400 نفر جمعیت توشهر سی سخت بود نزدیک به 6000 هزار چادر توزیع شد این دزدی نبوده اقای معاون استاندار
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1