تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب : ۴۳۸۶۲۶
با حضور مسئولان انجام گرفت

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از کلینیک و بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت

۱
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همراه معاونین توسعه، بهداشت و درمان دانشگاه و مدیران درمان، حراست و روابط عمومی از کلینیک و بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز شنبه (13 شهریورماه 1400) دکتر پرویز یزدان پناه ضمن قدردانی از کادر بهداشت و درمان و نیروهای خدماتی و پشتیبانی شهرستان کهگیلویه، گفت: در طی یک سال اخیر تلاش و زحمات بسیاری صورت پذیرفت که هم اکنون شهرستان کهگیلویه علی رغم محدودیت امکانات میزان مرگ و میر کمتری نسبت به سایر شهرستانهای استان دارد.
وی اظهار داشت: ما در مرحله نزولی پیک هستیم و تعداد بیماران در حال کاهش است ولی شهرستان بویراحمد هنوز روند بالایی داشته و سایر شهرستان ها سیر نزولی آهسته ای را طی می کنند.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت همه پزشکان در بیمارستان استفاده شود، گفت: در مواردی که احساس نیاز به انتقال بیماران آی سی یو به یاسوج وجود دارد حتماً باید این اقدام صورت پذیرد.
یزدان پناه در ادامه با اشاره به طرح احداث بیمارستان جدید دهدشت عنوان کرد: نامه بیمارستان الحاقی دهدشت توسط دکتر تقوی نژاد به سازمان تامین اجتماعی ارسال شده و به زودی به مناقصه گذاشته می شود.
وی با اشاره به مرخصی کاردرمانی، تصریح کرد: هرگونه مرخصی طولانی مدت برای پزشکان باید زیر نظر معاونت درمان صورت پذیرد.
یزدان پناه گفت: با توجه به اینکه پیک های بعدی را پیش رو خواهیم داشت راه اندازی آی سیو در دهدشت احساس می‌شود که باید در اولویت قرار گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: دارو، اکسیژن و تجهیزات حفاظت شخصی برای این شهرستان تامین شده و نیازمندیها باید لیست بندی و به دانشگاه ارسال گردد تا سایر کمبودات برطرف شوند.
وی با اشاره به مسئله واکسیناسیون عنوان کرد: روزهای آینده میزان واکسیناسیون در شهرستانها بر حسب توان انجام واکسیناسیون بوده و هرچه میزان توانایی بیشتر باشد، تعداد دوز واکسن دریافتی هر شهرستان نیز به مراتب بیشتر است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه عنوان کرد: کلینیک دهدشت به همت مجموعه دانشگاه‌علوم‌پزشکی راه اندازی شده هرچند ایرادات و مشکلات مختصری دارد اما به زودی به صورت کامل راه‌اندازی خواهد شد.
علیرضا ملک پور افزود: بخشی از تجهیزات آی‌سی‌یو دهدشت آماده است و بخشی در آینده نزدیک آماده خواهد شد تا در این راستا مشکلی ایجاد نشود.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان کهگیلویه نیاز به بیمارستان و تخت های بیمارستانی احساس می شود، عنوان کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته توسط استاندار، نماینده مردم شریف کهگیلویه در مجلس و ریاست محترم دانشگاه به نتایج مطلوبی در این خصوص رسیده ایم که به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این شهرستان خواهیم بود.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین ضمن قدردانی از بهورزان و حوزه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: علی‌رغم اینکه ما همیشه نگران شهرستان کهگیلویه بودیم اما مدیریت بسیار خوبی در حوزه درمان و بهداشت داشتند و نهایت تشکر و قدردانی را داریم.
محمد مهدی بانشی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه را یکی از چابک ترین شبکه های استان در حوزه واکسیناسیون دانست و گفت: در یک روز شهرستان کهگیلویه به اندازه سهم کل استان تزریق واکسن داشت بگونه ای که استان ۴۰ درصد واکسیناسیون دوز اول گروه هدف اول داشت و در شهرستان کهگیلویه بیش از ۴۶ درصد دوز نوبت اول را دریافت کرده بودند. در استان نوبت دوم ۱۶ درصد و در شهرستان کهگیلویه ۱۷ و نیم درصد بود که موفقیت بسیار خوبی است.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1