کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین و ورزشکاران پارالمپیکی؛

کلانتری موفقیت افتخار آفرین کسب ۲ سهمیه پارالمپیک را تبریک گفت

8 خرداد 1400 ساعت 17:26

استاندار کهگیلویه وبویراحمد موفقیت افتخار آفرین کسب ۲ سهمیه ورزشی پارالمپیک توکیو ژاپن در رشته دو ومیدانی توسط جوان هم استانی را تبریک گفت.


استاندار کهگیلویه وبویراحمد موفقیت افتخار آفرین کسب ۲ سهمیه ورزشی پارالمپیک توکیو ژاپن در رشته دو ومیدانی توسط جوان هم استانی را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری در دیدار سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین و ۲ ورزشکار پارالمپیکی هم استانی گفت: کسب مجوز ورود جوانان در این رشته برای نخستین بار در عرصه رقابت‌های پارالمپیک اتفاق مبارکی و افتخار بزرگی بوده و قابل تقدیر است.
وی با تبریک به جامعه ورزشی استان، خانواده‌های این ۲ ورزشکار و مسئولین عرصه ورزش استان افزود: مطمئن باشید در هر سطحی در خدمت جامعه ورزش استان هستم و حامی و پشتیبان شما خواهم بود.
استاندار خاطرنشان کرد: جامعه ورزشکاران را دوست دارم و خوشحالی خودم را ابراز می کنم و اینکه مجوز ورود به پارالمپیک را کسب نموده اید از نگاه من گام اول موفقیت است.
 کلانتری ابراز داشت: برای رسیدن به اوج موفقیت و کسب رتبه جهانی دعا می کنم و امیدوارم با دست پر و با به اهتزاز در آوردن  پرچم جمهوری اسلامی باعث سربلندی و افتخار برای کشور و مردم این استان باشید.
در این دیدار سامان پاکبازی که در رشته دو و میدانی و ماده پرتاب وزنه و علی پیروج که در رشته دو و میدانی ماده پرتاب نیزه مجوز ورود به مسابقات پارالمپیک توکیو را کسب نموده اند از سوی دکتر کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد مورد تجلیل قرار گرفتند.
تجلیل استاندار از پیشکسوتان و قهرمانان تیراندازی و کاراته استان
حسین کلانتری در این مراسم، با بیان اینکه، نقش ورزشکاران در توجه به استان و توسعه آن موثر است اظهار داشت: کهگیلویه وبویراحمد در همه عرصه های مختلف برمدار توسعه و پیشرفت قرار گرفته و تحولات خوبی در این استان رخ داده است که در عرصه ورزش این تحولات چشمگیر است.
کلانتری تصریح کرد: این استان در رشته های ورزشی به صورت تیمی و انفرادی پیشرفت های خوبی داشته است و نیاز به حمایت و پشتیبانی بیشتری دارد و در این عرصه هر کاری که از دستمان ساخته شود برای ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان با عشق و علاقه انجام می دهیم.
وی اظهار داشت: وقتی ورزشکاران غرور ملی را به غلیان می اندازد که انگیزه، امید، نشاط و پویایی به جامعه می بخشند و افتخار برای مملکت، جامعه و خانواده ها می آفرینند و الگو می شوند.
استاندار خاطرنشان کرد: در ورزش های انفرادی، استعداد و توانمندی بالای جوانان و نوجوانان هم بانوان و هم آقایان در این استان با کسب مدال های جهانی، بین المللی و ملی مایه عزت، افتخار و سربلندی مردم استان شده است. 
کلانتری تصریح کرد: به جامعه ورزشی استان افتخار می کنم و با همه توان پشتیبان و حامی ورزشکاران و جامعه ورزشی استان هستم.
در این مراسم از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از پیشکسوتان، مربیان، داوران، قهرمانان و کادر اجرایی هیات‌های تیراندازی و کاراته استان تجلیل شد.
 


کد مطلب: 434759

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/434759/2/کلانتری-موفقیت-افتخار-آفرین-کسب-۲-سهمیه-پارالمپیک-تبریک-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1