تاریخ انتشار
شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۴۳۴۷۵۹
در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین و ورزشکاران پارالمپیکی؛

تجلیل استاندار از پیشکسوتان و قهرمانان تیراندازی و کاراته استان / کلانتری موفقیت افتخار آفرین کسب ۲ سهمیه پارالمپیک را تبریک گفت

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد موفقیت افتخار آفرین کسب ۲ سهمیه ورزشی پارالمپیک توکیو ژاپن در رشته دو ومیدانی توسط جوان هم استانی را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری در دیدار سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین و ۲ ورزشکار پارالمپیکی هم استانی گفت: کسب مجوز ورود جوانان در این رشته برای نخستین بار در عرصه رقابت‌های پارالمپیک اتفاق مبارکی و افتخار بزرگی بوده و قابل تقدیر است.
وی با تبریک به جامعه ورزشی استان، خانواده‌های این ۲ ورزشکار و مسئولین عرصه ورزش استان افزود: مطمئن باشید در هر سطحی در خدمت جامعه ورزش استان هستم و حامی و پشتیبان شما خواهم بود.
استاندار خاطرنشان کرد: جامعه ورزشکاران را دوست دارم و خوشحالی خودم را ابراز می کنم و اینکه مجوز ورود به پارالمپیک را کسب نموده اید از نگاه من گام اول موفقیت است.
 کلانتری ابراز داشت: برای رسیدن به اوج موفقیت و کسب رتبه جهانی دعا می کنم و امیدوارم با دست پر و با به اهتزاز در آوردن  پرچم جمهوری اسلامی باعث سربلندی و افتخار برای کشور و مردم این استان باشید.
در این دیدار سامان پاکبازی که در رشته دو و میدانی و ماده پرتاب وزنه و علی پیروج که در رشته دو و میدانی ماده پرتاب نیزه مجوز ورود به مسابقات پارالمپیک توکیو را کسب نموده اند از سوی دکتر کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد مورد تجلیل قرار گرفتند.
تجلیل استاندار از پیشکسوتان و قهرمانان تیراندازی و کاراته استان
حسین کلانتری در این مراسم، با بیان اینکه، نقش ورزشکاران در توجه به استان و توسعه آن موثر است اظهار داشت: کهگیلویه وبویراحمد در همه عرصه های مختلف برمدار توسعه و پیشرفت قرار گرفته و تحولات خوبی در این استان رخ داده است که در عرصه ورزش این تحولات چشمگیر است.
کلانتری تصریح کرد: این استان در رشته های ورزشی به صورت تیمی و انفرادی پیشرفت های خوبی داشته است و نیاز به حمایت و پشتیبانی بیشتری دارد و در این عرصه هر کاری که از دستمان ساخته شود برای ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان با عشق و علاقه انجام می دهیم.
وی اظهار داشت: وقتی ورزشکاران غرور ملی را به غلیان می اندازد که انگیزه، امید، نشاط و پویایی به جامعه می بخشند و افتخار برای مملکت، جامعه و خانواده ها می آفرینند و الگو می شوند.
استاندار خاطرنشان کرد: در ورزش های انفرادی، استعداد و توانمندی بالای جوانان و نوجوانان هم بانوان و هم آقایان در این استان با کسب مدال های جهانی، بین المللی و ملی مایه عزت، افتخار و سربلندی مردم استان شده است. 
کلانتری تصریح کرد: به جامعه ورزشی استان افتخار می کنم و با همه توان پشتیبان و حامی ورزشکاران و جامعه ورزشی استان هستم.
در این مراسم از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از پیشکسوتان، مربیان، داوران، قهرمانان و کادر اجرایی هیات‌های تیراندازی و کاراته استان تجلیل شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1