تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب : ۴۳۳۷۶۵
فرماندار شهرستان مارگون خبر داد

برای خانواده حادثه دیده روستای اسلام آباد سرپناه می‌سازیم

۱
کبنا ؛ فرماندار شهرستان مارگون در رسیدگی به خانوار حادثه دیده روستای اسلام آباد بردپهن گفت: برای این خانواده سرپناه می‌سازیم.
به گزارش کبنا، به دنبال اعلام خبر آتش سوزی منزل مسکونی در روستای اسلام آباد بردپهن زیلایی ازتوابع شهرستان مارگون در کمتر از ۲۴ ساعت فرماندار و جمعی از مسئولین محلی این شهرستان از این خانه دیدن و از نزدیک مشکلات آنان را رصد و باآنان دیدار وازاین خانواده دلجویی نمودند.
دکتر باقر قائمی فرماندار شهرستان مارگون در خصوص آخرین پیگیری‌های این خانواده حادثه دیده بیان کرد: دیدار و سرکشی از خانه‌ای که بر اثر صاعقه دچار آتش سوزی گردید در کمتر از ۲۴ ساعت انجام گرفت و ما توانستیم لوازم و مایحتاج اولیه زندگی این خانواده را از قبیل چادر و موادخوراکی وسایل گرم کننده موکت، روشنایی تهیه و همراه مسئولین در محل حادثه حاضر و تحویل این خانواده دهیم.
 وی افزود: ضمن عیادت و دلجویی از این خانواده و کمک‌های دیگر نقدی به آنان قول ساخت سرپناه جدید و تهیه وسایل برقی و پوشاک را یکی دیگر از اهداف مسئولین این شهرستان عنوان کرد.
فرماندار مارگون گفت: تا برگشتن شرایط عادی به زندگی این خانواده کم درامد از کمک و یاری رساندن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و در کمترین زمان خانه آنها ساخته وتحویل آن‌ها خواهد شد.
، وی یادآوری کرد همین مردم بعنوان ولی نعمتان دراوایل انقلاب وجنگ تحمیلی ازهیچ تلاش وکوششی دریغ نکردند وبرمامسئولین تکلیف شرعی است که دراینگونه بلایا به فریاد آنان برسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1