تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : ۴۳۲۱۴۳
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آزادی ۳۵ زندانی بدهکاری مالی/ توزیع ۲۰۰ بسته‌ی معیشتی بین خانواده‌های زندانی نیازمند

۲
کبنا ؛مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۰ بسته‌ی معیشتی بین خانواده‌های زندانیان توزیع می‌شود و ۳۵ نفر زندانی بدهکاری مالی امروز آزاد می‌شوند.
به گزارش کبنا از یاسوج؛ امروز چهارشنبه (27 اسفندماه) منصور بیژنی مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمدگفت: اول اینکه حساب زندانی با خانواده زندانی نزد قوه‌ی قضائیه جدا است و خانواده‌ی زندانی به فراموشی سپرده نمی‌شود و مسئولین به فکر خانواده‌های زندانیان هستند. هر ماه از خانواده‌های مددجو سرکشی می‌شود و از وضع آن‌ها اطلاع پیدا ‌می‌کنیم.
دوم مسئله محکومان مالی یعنی کسانی که به‌خاطر بدهی به زندان افتادند و حساب این افراد با کسانی که جرم انجام داده‌اند جدا است. طبق آمار ما توانستیم که ۶۵ درصد کل بدهی‌ها را، از شاکی رضایت بگیریم و ارزش ریالی بدهکاری محکومان بالغ بر ۶ میلیارد تومان بود که توانستیم حدود ۴ میلیارد تومان تخفیف بگیریم.
سومین مسئله، اصلاح مجرمان است به این صورت که در سند تحول قوه‌ی قضائیه آمده که ما باید شرایط را برای اصلاح مجرمان فراهم کنیم تا بر اساس آموزه‌های دینی، گذشته ی خود را جبران کنند.
شایان نادریان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگلیویه و بویراحمد گفت: بین زندان به نمایندگی از دادگستری و ستاد اجرایی فرمان امام تفاهم نامه‌ای برای حمایت از زندانیان و خانواده‌ی زندانیان منعقد شد و در راستای این تفاهم نامه ۲۰۰ بسته غذایی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان بین خانواده‌های زندانی نیازمند توزیع می‌شود و در مرحله بعد سعی داریم تا پایان ماه مبارک رمضان، همه‌ی ۱۰۰۰ خانواده‌ی زندانی را تحت پوشش بسته‌ی معیشتی قرار دهیم و ما در عید مبعث ۲۲ نفر، امروز ۱۳نفر و در مجموع ۳۵ زندانی بدهکاری مالی را با کمک ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد آزاد کردیم.
نادری در ادامه اضافه کرد: ما طبق تفاهم نامه آمادگی کامل برای کمک به زندانیان و اشتغال زایی زندانیان داریم و کافی ست شما طرح مورد نظر را ارائه دهید تا ما طرح را کارشناسی کنیم و تا جایی که امکان دارد کمک کنیم.
وی در آخر اشاره‌ای به تملک کارخانه قند یاسوج کرد و گفت: این کارخانه نماد صنعت یاسوج است و ستاد برای تملک کارخانه قند ورود کرده و پیگیر بازگشایی کارخانه هستیم و من تقدیر و تشکر می‌کنم از رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان که پیگیر بازگشایی کارخانه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1