تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۳۲۰۸۸
معاون سیاسی استاندار در حاشیه نشست با فرمانداران گفت؛

تاکنون ثبت نام 370 داوطلب در انتخابات شورای شهر کل استان کهگیلویه و بویراحمد / سرمایه اجتماعی بالای نظام در میان مردم استان

۰
کبنا ؛معاون سیاسی استاندار در اشاره به تعداد داوطلبان انتخابات شورای شهر در کل استان گفت: تا روز گذشته 370 نفر داوطلب در کل استان ثبت نام کرده اند که بویراحمد با 90 نفر بیشترین تعداد آمار را داشته است.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، معاون سیاسی استاندار در حاشیه نشست با فرمانداران در روز سه شنبه (26 اسفندماه) در سالن جلسات فرمانداری گچساران، اظهار کرد: امسال کاهش تعداد ثبت نام برای شورای شهر را داشته ایم، ولی به نسبت جمعیت جزو استان هایی هستیم که بیشترین استقبال و بیشترین ثبت نامی را در سطح کشوری داشته ایم و استقبال مردم از انتخابات در استان نیز در سطح بالایی است.
احد جمالی در اشاره به اینکه سه انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگی مجلس، شورای شهر و روستا را در پیش داریم، گفت: انتخابات ریاست جمهوری محور اصلی است و اهمیت اساسی دارد، انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره فرع بر این موضوع هستند.
معاون سیاسی استاندار اظهار کرد: به دنبال آسیب شناسی انتخابات هستیم تا بتوانیم نقاط ضعف را تقویت کنیم و انتخاباتی در کمال امنیت، سلامت و امانتداری را برگزار کنیم.
احد جمالی افزود: 6 فرمانداری در جنوب استان داریم، هیئت های اجرایی تشکیل شده، در ایام تعطیلات عید ثبت نام داوطلبان شورای روستاها را داریم. همچنین ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس و انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم.
جمالی افزود: هدف و دغدغه ما این است که انتخابات را با سلامت و امنیت کامل برگزار کنیم، انتخاباتی که باعث افزایش سرمایه اجتماعی مردم خواهد شد.
جمالی بیان کرد: به لحاظ انتخابات الکترونیک منتظر تصمیم ستاد انتخابات مرکز کشور هستیم. از نظر زیرساخت با وجود اینکه استان کوهستانی است ولی نقطه کور کم داریم، آمادگی برای اجرای انتخابات الکترونیکی داریم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1