کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

علیرضا اتابک فرماندار جدید گچساران در اولین روز کاری؛

فرماندار جدید گچساران:  بی‌اطلاع از وضعیت گچساران نیستم / جهت‌گیری سیاسی ندارم

4 بهمن 1399 ساعت 14:25

فرماندار گچساران گفت: اطلاعات کافی از وضعیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی گچساران دارم.


علیرضا اتابک فرماندار گچساران در اولین روزکاری خود با حضور در گلزار شهدا با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد و بعد از آن به دیدار امام جمعه شهر دوگنبدان رفت و همچنین با کارمندان فرمانداری گچساران نشست برگزار کرد.
به گزارش کبنا، علیرضا اتابک در اولین روزکاری خود با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه و نثار شاخه گلی با آرمان‌های شهدا والامقام هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.
 فرماندار گچساران در آیین ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار کرد: در آستانه یوم الله دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم و امیدواریم که بتوانیم کارهای ماندگاری را به سرانجام برسانیم.
 اتابک با بیان اینکه شهیدان را سرلوحه زندگی و کار خود قرار دهیم، افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز زمینه خدمت رسانی شایسته به تمامی مناطق کشور فراهم شده است.
 وی با آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان فرمایشات رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا بتوانم از این تنگناها به خوبی عبور کنیم.
 
 اتابک: بی‌اطلاع از وضعیت گچساران نیستم

 علیرضا اتابک در اولین روز کاری خود در نشست با کارمندان فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: شهرستان گچساران دارای ظرفیت و پتانسیل خوبی است.
  وی با بیان اینکه بی‌اطلاع از وضعیت گچساران نیستم، گفت: اطلاعات کافی از وضعیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی گچساران دارم.
فرماندارگچساران با اشاره به اینکه حفظ آرامش در جامعه از اولویت کاری من است، ابراز کرد: هیچ‌گونه جهت‌گیری سیاسی ندارم چرا که حفظ آرامش و امنیت در جامعه مهم است.
  اتابک در ادامه با تاکید بر حفظ حرمت فرمانداری عنوان کرد: حرمت حاکمیت فرمانداری رعایت و همچنین ارباب رجوع را باید حرمت شمرد.
 وی خاطرنشان کرد: به خرد جمعی اعتقاد کامل دارم.


کد مطلب: 429983

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/429983/2/فرماندار-جدید-گچساران-بی-اطلاع-وضعیت-نیستم-جهت-گیری-سیاسی-ندارم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1