تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۴۲۹۴۲۵
صبح امروز با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

( تصاویر ) مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد / راهزادی: از «حاج زارع» تشکر می‌کنم / معتمدی‌نژاد: انضباط کاری و پایبندی به قانون برایم اولویت دارد

۱
کبنا ؛آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور رخشانی‌مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر و و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( پنجشنبه 18 دی ماه 99) مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.
در این آئین جمال معتمدی‌نژاد به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات 6 ساله داوود راهزادی قدردانی شد.
داوود راهزادی مدیرعامل سابق شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در این آئین تودیع خود به برخی از اقداماتش پرداخت و اظهار داشت: هزار و ۷۶۰ روستای بالای ۱۰ خانوار در استان کهگیلویه و بویراحمد برق دار شدند.
وی اضافه کرد: اصلاح و بهینه سازی شبکه برق ۹۰ درصد روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.
راهزادی اضافه کرد: در این مدت چندین ماشین آلات از جمله ۴ دستگاه بالابر خریداری شد که کمک بزرگی به اصلاح و رفع خرابی‌های شبکه کرد.
وی گفت: تلاش شد همه معوقه‌ها و بدهی‌ها به پیمانکاران را در این مدت پرداخت کنیم.
مدیرعامل سابق شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی صحبت‌هایش ضمن قدردانی از مدیران سابق و فعلی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل حمایت‌شان از خود، گفت: از آقای «حاج زارعی» نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون که شبانه روز پای کار مردم بودند و کمک‌های زیادی به شرکت برق برای انجام مأموریت‌هایش کرد، تشکر می‌کنم.
 جمال معتمدی زاده مدیر جدید شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، گفت: با رویکرد شرکت توانیر برنامه‌هایی که در صنعت برق هست دنبال می‌کنیم و انتظار داریم که همه با همکاری و تعامل بتوانیم نواقصی که در حوزه برق استان هست را برطرف کنیم.
 ساماندهی نیروی انسانی اولویت شرکت برق استان است
مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مهم‌ترین هدف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بطور حتم خدمات رسانی سریع و دقیق باهدف ارتقای رضایتمندی مشترکین برق است.
وی با تشریح وظایف نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: ساماندهی نیروهای انسانی واحدهای مختلف براساس قانون و با توجه به نیاز واحدهای مختلف اداری بزودی انجام می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از تمامی ظرفیت‌های نیروی انسانی برای توسعه صنعت برق در این استان استفاده کرده و این نیروها باید به شکلی ساماندهی شوند که برای شرکت مثمر ثمر باشند.
معتمدی زاده با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد یک شرکت خدمات رسان بوده و توقع منطقی مشترکین برق از این شرکت تأمین برق پایدار است، خاطرنشان کرد؛ نباید ظرفیت نیروی انسانی در این شرکت هدر روی داشته باشد و باید بگونه‌ای ساماندهی شود که این نیروها سرعت توسعه صنعت برق را سرعت ببخشند.
انضباط اداری یک ضرورت انکار ناپذیر است
وی تاکیدکرد که رویکرد ساماندهی نیروی انسانی در شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد یک رویکرد جدید خواهد بود، یادآورشد: باید در واحدهای عملیاتی، اتفاقاتی و فنی باید از نیروهای انسانی متخصص بهره برده شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، پاسخگو بودن مدیران این شرکت را یک ضرورت خواند و تاکیدکرد که مدیران باید بنحو شایسته پاسخگوی مشترکین برق در استان باشند.
معتمدی زاده گفت: نظم و انضباط اداری برای تمامی پرسنل و مدیران شرکت الزام آور بوده و برای توسعه صنعت برق در استان بایستی تمامی همکاران باید به قانون پایبندی بیشتری داشته باشند.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر نیز گفت: در اطلاع رسانی و آگاه سازی به مشترکان برق در کشور خیلی توسعه یافته عمل نکردیم برای همین باید در این مورد برنامه ریزی کنیم.
رخشانی مهر افزود: دردو ماه گذشته ۷ میلیون ۲۰۰ هزار مشترک در کشور کم مصرف بودند و همچنین از تعداد پرمصرف‌ها در کشور ۹ درصد کاسته شده است.
رخشانی مهر اضافه کرد: حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده که مدیران برق استان باید این موضوع رو غنیمت بشمارند.
وی توصیه کرد: نیروی انسانی بهترین سرمایه است و باید از این نیرو به خوبی استفاده شود، چرا که نیروی انسانی مهمترین امکان برای توسعه است.
در این آیین از زحمات داوود راهزادی تقدیر و  جمال معتمدی زاده به عنوان مدیر جدید شرکت توزیع نیروی برق استان معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس راهزادی عزیز.
Iran, Islamic Republic of
عجب رعایتی کردن فاصله گزاری کرونایی رو
تنگ هم نشستن و شلوغ
تتتو
Iran, Islamic Republic of
پس ندای وحدت چیشد
حسین
Iran, Islamic Republic of
اقای عشق دوربین و عکس اینجا چیکار میکنه؟اقای محترم بهره برداری(انتقال نیرو) را به دلیل برجسته شدن خودت سیاسی نکن۰انتقال نیرو ی جای تخصصی هست
اتحاد
Iran, Islamic Republic of
خبری نیست
Iran, Islamic Republic of
عجله نكن به وقتش
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع. فضای انتخابات پارسال ی سمتی پیش رفت که من به شخصه رای به زارع ندادم. امیدوارم این سری ایشون تشریف بیارن.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
پ نقش جریان ندای وحدت در این انتصاب چی بود .
Iran, Islamic Republic of
ای روزگار ای داد بی دا
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
جان خوت اگه نه غلاوم محم بی تودرده یه کارشناس ساده ای
Iran, Islamic Republic of
با توهین کردن میخواین ندای وحدت باشید . اقایون با توهین به جاج زارع اینده خودتتون خرابتر میکنید.
Iran, Islamic Republic of
جونم منه قلبت بیگلری شیردیت حلالت
بهادرپور
Iran, Islamic Republic of
بدبخت ورحمانی که پُشت وانش ودس دا
وت گوتم کم حاجی حاجی کن
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
جون خوم تاروشنفکررنگ مجلس نیبین چون رحمانی پست وش ندا
.
Iran, Islamic Republic of
چ نفعی سی ایما دارن وقتی خیابونل ی چراغ درست نداره
Iran, Islamic Republic of
دوره رهزادی دوره سیاه شرکت برق بود.
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
آقای راهزادی تشکر کافی نیست. حاج زارع شدن هم براتون کم است چون در این جایگاه نبودی و خواب چنین جایگاهی رو هم نمی دیدی و ۸ سال ... نیروهای ...
تبدیل وضعیت های بی قانون و بی رضای خدادر هنگام تبلیغات های کاندیداها و جلب رای ها ...
پیمانکارانی که چند شبه تاجر شدند...
معاونانی که قبلش اجاره نشین بودن و به برکت وجود شما برج سازی می کنن...
و هزاران مشکل دیگر که اگر به حق باشند تاوان های سنگینی دارند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1