تاریخ انتشار
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب : ۴۲۸۰۱۸
گزارش تصویری

پیام تسلیت سرپرست جهاد کشاورزی گچساران در پی ترور شهید فخری زاده/ آیین تجلیل از ایثارگران(+تصاویر)

۱
کبنا ؛لیلا عطاء زاده سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان گچساران در پیامی ترور ناجوانمردانه شهید دکتر فخری زاده دانشمند هسته‌ای را تسلیت گفت.
سرپرست اداره جهاد کشاورزی در مراسم تجلیل از ایثارگران شاغل در این اداره ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی، اظهار داشت: شهادت هنر مردان خداست.
لیلا عطاء زاده افزود: بار دیگر اقدامی وحشیانه را از تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی شاهد بودیم.
 عطاء زاده عنوان کرد:  عناصر خودفروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین الملی با هدف مقابله با پیشرفت های علمی کشور این جنایت را مرتکب شدند
وی در ادامه بیان کرد: شهید محسن فخری زاده یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی ، پژوهشی و دفاعی کشور بود که سالهای طولانی ازعمرپربرکت خود را صرف ارتقاء توان دفاعی کشور کرد. و پس از سالها تلاش و مجاهدت در راه خدا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سرپرست اداره جهاد کشاورزی شهرستان گچساران شهادت دانشمند پر افتخار کشورعزیزمان، شهید محسن فخری زاده را به پیشگاه امام عصر(عج) ، به محضر رهبر معظم انقلاب ، امت شهیدپرور  ایران  بازماندگان این شهید سعید تبریک و تسلیت گفت.
 گفتنی است : آیین تجلیل از ایثارگران جهاد کشاورزی شهرستان گچساران با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

زنبور
بهتر نبود سرپرست محترمه از بسیجیان آن اداره تجلیل میکرد ودر کنار گرامیداشت هفته بسیج از ایثارگران تقدیر می نمود
ملخ
Iran, Islamic Republic of
زنبور جان، اتفاقا کار خدا پسندانه و با ارزشی انجام دادند ای کاش مدیران قبلی هم یه ذره دغدغه همکارانشون را داشتند ایشان به محض تحویل گرفتن اداره ، همه افرادی که حقشون ضایع شده بود و از جایگاه تخصصی شان برداشته بودند با شجاعت تنام برگردوند سرجاشون و کمتر از دو روز آرامش را به اداره برگردوند. توزیع بذر را با نظارت تمام وقت ساماندهی کرد و محکم دارد از سازمان مطالبه گری میکند و با جدیت پیگیر مشکللت کشاورزان و دامداران منطقه هست اما ایشان شاید یک عیب داشته باشد آن هم قانونمند بودن و رک بودنشان هست که به مذاق هرکسی خوش نمیاد.
دانایی
Iran, Islamic Republic of
اینم کارش شده تبریک و تسلیت گفتن...بابا به کار جهاد هم برسید .تا بخوای این مناسبت ها رو یکی به یکی دنبال کنی تغییرت دادن ...بیشتر به حوزه تخصصی و امورات محوله چهاد وارد بشی بهتره ...یعنی رفتارهای نمایشی و تبلیغاتی در بدو شروع مسئولیت دیدگاهها رو نسبت به سبک مدیریتی شما منفی میکنه ...آهسته و پیوسته زیباتره .....سرکشی به مناطق فعالیتی و کاری ،بررسی خسارات کشاورزان و امور دام عشایر شهرستان رو بهش بپرداز ........
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم عطازاده
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1