تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۲۶۵۶۹
طی حکمی از طرف مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد؛

رئیس بیمارستان شهدای گمنام یاسوج منصوب شد ( + تصاویر )

۹
۰
کبنا ؛طی حکمی از طرف مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد دکتر امیرعبداله آزادی فرزند روحانی شهید به سمت سرپرست بیمارستان شهدای گمنام یاسوج منصوب شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، با برگزاری مراسمی با حفظ همه پروتکل‌های بهداشتی و درمانی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در محل بیمارستان شهدای گمنام، دکتر اصغر بهور مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد، طی حکمی دکتر امیر عبداله آزادی را به سمت سرپرست بیمارستان شهدای گمنام یاسوج منصوب کرد و از خدمات دکتر یاسر عسکری رئیس سابق بیمارستان تقدیر و قدر دانی بعمل آمد.
گفتنی است دکتر آزادی از خانواده معظم شهدا و فرزند شهید می‌باشد در آئین تودیعه و معارفه روسای بیمارستان بهور با ذکر این مسئله که مدیریت مانند پلیس راهنمایی بایدتوان قضاوت داشته باشد چون هر فرد ظرفیت و جایگاه خاصی دارد باید مدیر ضعفها و نقاط قوت افراد را شناسایی و بر اساس توانایی که دارند به آنها مسئولیت واگذار نماید مدیر باید شنونده فعالی باشد و نظرات را بشنود و با کارشناسان هم فکری نماید هنر بزرگ مدیران شناسایی پتانسیل‌هاست منابع انسانی در هر سازمان حرف اول را می زند، تعارض منافع آفت یک سازمان است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد، رویکرد ما در مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان، برنامه محوری، کرامت انسانی، تکریم ارباب رجوع، و توجه به سند راهبردی سازمان است.
وی گفت سازمان تأمین اجتماعی تا سال 1404 سازمانی است چابک، پویا و سر آمد، اعتبار بخشی، هتلینگ و کمیته‌های بیمارستانی باید به دقت رصد و پایش شوند.
گفتنی است قبل از سخنان اصغر بهور مدیریت درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، یاسر عسکری ریاست سابق بیمارستان شهدای گمنام، گزارشی مبسوط از امور انجام گرفته در زمان مدیریتش را ارائه کرد در انتها مدیر درمان حکم امیر عبدالله آزادی رابه وی ابلاغ کرد.

آزادی مدیر جدید بیمارستان شهدای گمنام یاسوج با ذکر این مسئله که ما مدیون خون شهدا هستیم و باید دینمان را به شهدا ادا نمائیم و پاسدار خونشان باشیم، گفت: از تمامی همکارانم می‌خواهم با تمام ظرفیتی که دارند به بنده کمک نمایند دست تمامی شما را به گرمی می‌فشارم و انتظار همکاری و همراهی دارم او گفت در این شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه آمده‌ام که به مردم عزیز استان و کشورمان خدمت نمائیم و از شما همکاران عزیز یاری می‌خواهم.

لازم به ذکر است که مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در مدت یکماه مدیریتش با رویکرد تکریم مردم، ارباب رجوع و کارکنان و حفظ منافع و مصالح سازمان سعی نموده با میدان دادن به ایثارگران و خانواده‌های شهدا نسبت به انجام کارهای جهادی در مدیریت درمان استان اقدام کرد و در همین راستا وی سه نفر از فرزندان شهدا را به سمت روسای بیمارستان شهدای گمنام یاسوج، پلی کلینیک تخصصی یاسوج و درمانگاه تخصصی دهدشت منصوب کرده است.

 گفتنی است در قسمتی از حکم سرپرست بیمارستان شهدای گمنام یاسوج آمده است، نظر به تعهد و تخصص و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست بیمارستان شهدای گمنام تأمین اجتماعی یاسوج منصوب می‌شوید امید است با استعانت از خداوند سبحان و ضمن رعایت جهات شرعی و قانونی و توجه به مصالح و منافع سازمان و با استفاده از تمامی ظرفیت هاو سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب ضمن اقدامات توسعه‌ای، با رویکرد برنامه‌ای و استقرار نظام پایش عملکرد نسبت به انجام امور محوله موفق باشید.
 
اهم امور محوله شما به شرح زیر ابلاغ می‌گردد.
 1- تکریم ارباب رجوع، دلسوزی و جدیت در حل مشکلات و حمایت از حقوق بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان
 2- توجه به برنامه محوری جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده و ارائه گزارشات منظم از میزان پیشرفت برنامه‌ها
 3- توجه ویژه به سرمایه‌های انسانی به عنوان مهمترین منبع سازمانی و تلاش در راستای توسعه و توانمند سازی آنان و تقویت روحیه تعامل و هم اندیشی
 4- توجه به اصلاح و بهبود فرایندها و استفاده از روشهای نوین الکترونیکی
 5- برقراری تعامل سازنده با روسای ادارات ستادی جهت رسیدن به اهداف تعیین شده و خدمت رسانی بیشتر به مردم
 6- بازدیدهای منظم از مجموعه تحت اختیار و برگزاری نشست‌های منظم با همکاران جهت اصلاح امور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تبریک به دکتر آزادی امیدواریم با دستور شایسته سالاری استفاده از مدیران میانی کار آمد و طی فرایندهای قانونی مشکلات مردم عزیز را حل نمایند.چنین باد.
یاد و خاطر پدر بزرگوارش شاد و مانا آن شاد روان را سال ۶۹ در یک جلسه پرسش و پاسخ دیدم روحانی باسواد فعال و آگاهی بود خدایش بیامرزاد.
احساس خواه
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند دوست عزیزم شهید حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عباس آزادی را امیدوارم که خدا ی بزرگ کمک کند تا آقای دکتر آزادی باتوجه به اخلاصی که از پدر شهیدشان بیادگار دارندمنشا خیر و برکت برای خدمت به محرومان باشند
الیاس عبادی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر آزادی انسانی دلسوز زحمت کش اهل کار از خانواده ای ارزشی جوانی شایسته با انرژی امیدواریم به خداوند منان که رشد طرقی و تعالی را در پناه باریتعالی طی نمایند الان جامعه پزشکی به حق در خط مقدم جبهه سلامت جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند. مردم و حکومت و دست اندر کاران حوزه سلامت باید همان قدر که برای رزمندگان دفاع مقدس احترام و ارزش قایل هستند باید برای پزشکان پرستاران و کادر درمانی قایل باشند . من به نوبه خودم برای تک تک آنها سر تعظیم فرود می آورم
Iran, Islamic Republic of
نونم ایما که رای ندادیم چطو ندای وحدت پست ومو نیدن
مسعود
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم وزیری یا استانداری یا مدیرکلی تو جمهوری اسلامی باشه که وابستگی به خانواده ی شهداء نداشته باشد در همه دولتها انشالله که بتونند خدمت به مردم کنند حالا هرکه باشند
ذوالفقاری
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر آزادی توانمند و مردم دار .
علی
Iran, Islamic Republic of
من ب روشنفکر رای ندادم واقعا ولی ندای وحدت واقعا کارش عالی بود
بهنام قدمی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر امیر عبدالله آزادی
با کمال مسرت و افتخار، انتصاب جنابعالی را به عنوان رئیس بیمارستان شهدای گمنام که سمبل بارزی از توانایی های‌ ارزشمند وتلاشهای خستگی ناپذیر جنابعالی در بخش درمان می‌باشد، تبریک عرض مینماییم. امید است در سایه الطاف الهی، در پیش بردن اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین بالابردن سطح درمانی بیمارستان شهدای گمنام موفق و سربلند باشید.
سلما رستمی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
دکتر امیرعبداله آزادی کار ش خوب
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1