تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۴۲۶۴۳۰
کبنا گزارش می‌دهد

مانور اصلاح و شاخه‌زنی درختان در حریم شبکه برق بویراحمد ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛مانور اصلاح و شاخه زنی درختان در حریم شبکه برق در شهرستان بویراحمد اجرا شد.
به گزارش کبنا، مانور جهادی اصلاح و شاخه زنی، ۳۰۰ اصله درخت در حریم شبکه برق شهرستان بویراحمد آغاز شد.
داوود راهزادی مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص بیان کرد: در راستای مقاوم سازی کل شبکه برق، برنامه جهادی در کل استان به ویژه مناطق روستایی اجرا می‌شود.
داوود راهزادی اظهار کرد: اولین مانور امروز جمعه ۱۸ مهرماه ۹۹ در شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج با تلاش ۱۲ اکیپ اجرایی ۶۰ نیروی فنی_ اجرایی_ نظارتی و تعداد ۳۰ دستگاه خودرو انجام می‌شود.
 راهزادی تصریح کرد: مانور جهادی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و در خصوص پایداری برق در روستاها است در مانورهای بعدی به سمت روستاها پیش خواهیم رفت.
وی در ادامه افزود: این مانورها علاوه بر حل اتفاقات برق در شهر و روستا سبب همدلی و بکارگیری تخصص‌های اعضای تیم خواهد شد؛ این شاخه زنی‌ها در شرایط بحرانی بحران‌های برق را به حداقل می‌رساند.
مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رمز عملیات شاخه زنی با (یا حسین شهید) در شهر یاسوج آغاز می‌شود.
در ادامه فعالیت مانور جهادی شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، غلامحسن پردال بیان کرد: شاخه زنی در سطح شهر یاسوج از ایستگاه بهمن منطقه اکبرآباد، شروع می‌شود و تا منطقه بنسنجان ادامه دارد.
غلامحسن پردال اظهار کرد: این مانور از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر امروز ادامه دارد، کار امروز شاخه زنی و اصلاح درختانی است که خاموشی‌های ناخواسته را به وجود می‌آورند.
 پردال تصریح کرد: به مدت چندین سال است که درختان در حال رشد هستند و اصلاحاتی در این خصوص انجام نگرفته است، در هفته گذشته یک باد نسبتاً شدیدی که باعث خاموشی‌های وسیعی در سطح شهر یاسوج شد و به همین منظور جلسه‌ای تشکیل داده و برنامه‌هایی را طراحی کردیم و برنامه‌ریزی شد که امروز مانور بزرگی را برای جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته در سطح شهر یاسوج انجام دهیم.
وی افزود: در این مانور ۱۲ اکیپ به صورت ۶۰ نیروی تخصصی فنی و اجرایی وجود دارد که تمام نقاط شهر یاسوج را نوبت به نوبت خاموش می‌کنیم و عملیات شاخه زنی و تعمیرات را انجام می‌دهیم، این روند سبب می‌شود که در موقعیت‌های بحرانی خاموشی‌های ناخواسته به وجود نیاید.
مدیر برق ناحیه بویراحمد گفت: در مواقع بارندگی که خاموشی‌ها بسیار زیاد است با مشکلاتی روبرو هستیم که با اصلاح این شاخه‌ها خاموشی‌ها به حداقل می‌رسد، در مواقع برف و باران شاخه‌های درختان به شبکه برق برخورد می‌کند و سبب خاموشی‌های ناخواسته در سطح شهر می‌شود؛ این مانور جهادی اولین مانوری است که در شهرستان بویراحمد، بزرگ‌ترین شهرستان استان  اجرا می‌شود ودر ادامه نیز برای روستاهاانجام می‌شود.
پردال در ادامه بیان کرد: برای روستاها نیز برنامه ریزی انجام داده‌ایم که یک یا چندین روستا را با هم پوشش بدهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهروز
Iran, Islamic Republic of
مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رمز عملیات شاخه زنی با (یا حسین شهید) در شهر یاسوج آغاز می‌شود.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت این ملت برای قطع چند تا درخت که وظیفه تان است ودر قبالش حقوق می گیرید این همه مانور و تبلیغ ای کرونا بتاز که فردا دیر است
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1