تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۴۲۶۳۲۷

بازدید مدیرعامل نفت وگاز گچساران ازپروژه سد درحال احداث چم شیر

۰
کبنا ؛
هوشنگ صیدالی در این بازدید با اشاره به اهمیت مایه حیات بیان کرد: مسئله آب یکی از مسائل موثر در زندگی سالم و توسعه است. مملکت ما به نفت نیاز دارد ولی نیاز به آب ، بیشتر و حیاتی تر است . امروز بحران آب چالش پیش روی همه ما به شمار میرود بنابراین سدسازی ابتکاری هوشمندانه و برنامه خوبی برای کنترل آبهای سطحی بوده و ما برای توسعه و رونق تولید همه در کنارهم باید تلاش کنیم که این نعمت حیات بخش را به نحو شایسته مدیریت نماییم.
وی خاطر نشان کرد : شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از آغاز پروژه اجرایی سد و نیروگاه چم شیر جلسات متعددی با مسئولین مربوطه برگزار نموده و طبق مقررات در حد توان ، همکاری خوبی در راستای این پروژه عام المنفعه انجام داده است .
صیدالی در ادامه با اشاره به تعامل دو سویه و تنگاتنگ وزارتخانه های نفت و نیرو گفت: اگر هر مجموعه به وظایف خود به درستی عمل کند مشکلی پیش نخواهد آمد ، با تقویت ، تعامل و هم افزایی می‌توان از ظرفیت های مشترک در پیشبرد اهداف توسعه کشور بهره گرفت . شرکت بهره برداری نفت و گاز این آمادگی را دارد تا در راستای موفقیت و به ثمر نشستن این طرح بزرگ همکاری لازم را در حد توان و در چهارچوب مقررات انجام دهد.
در ادامه این بازدید مهندس فاضلی مدیریت اجرایی نیروگاه و سد چم شیر، با اظهار رضایت از بازدید میدانی مدیرعامل نفت و گاز گچساران و هیئت همراه گزارشی از روند اجرایی پروژه را ارائه نمود و گفت : طبق برنامه زمانبدی عملیات آبگیری در سد چم شیر اردیبهشت سال ۱۴۰۰ محقق خواهد شد و برای ادامه در روند پیشرفت و بهره برداری از این طرح خواهان همکاری مدیران نفتی همانند گذشته هستیم .
در پایان این بازدید کارشناسان دو طرف در ارتباط با ساماندهی ، تغییر مسیر و ایمن سازی جاده های دسترسی به چاه های نفت و گاز و موانع احتمالی برای اجرای فازهای متعدد نیروگاه و سد چم شیر را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داده به بحث و گفت و گو در این زمینه پرداختند.
شایان ذکر است ، نیروگاه و سد چم شیر در ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد و بر روی رودخانه زهره درحال احداث می باشد و یکی از بلندترین سدهای وزنی از جنس بتن غلتکی آر سی سی ایران بوده که بهره برداری از این پروژه اثرات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی زیادی را برای منطقه در بر خواهد داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1