تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب : ۴۲۶۰۷۷
کبنا گزارش می‌دهد

آیت‌الله حسینی: اگر بسترهای ورزش برای جوانان فراهم نشود، برخلاف مصالح کشور است

۱
کبنا ؛رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران با حضرت آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
«علیرضا پاک دل» ظهر امروز (سه شنبه 8 مهر ماه 99) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های ارزشمند نماینده ولی فقیه از ورزش، اظهار کرد: ورزش عامل نشاط اجتماعی در بین همه گرفتاری‌هایی بوده که بخش زیادی از آنها به تحریم‌های ظالمانه بر علیه کشورمان برمی گردد.
رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تیم‌های «خائیز» و «نفت و گاز گچساران» از استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر حضور دارند، گفت: این تیم‌ها و در کل حوزه ورزش نیازمند توجه مسئولان و دولت مردان هستند.
پاک دل کمک به ورزش را ایثار دانست و ادامه داد: حمایت‌های معنوی یکی از نیازمندی‌های ورزش است.
وی یادآور شد: باید تلاش کرد تا معنویت و ارزش‌ها در ورزش به ویژه هندبال بیشتر شود.
رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران گفت: باید تلاش کرد تا ورزش هندبال در استان‌ها مانند درخت تنومندی برای جوانان پابرجا بماند.

 
آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (8 مهر ماه) در نشست رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در یاسوج، ضمن تقدیر و تشکر از ورزشکاران، اظهار کرد: ورزش در مقابل آسیب‌های اجتماعی نقش ارزشمندی دارد.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه جوانان باید در مسیری حرکت کنند که کمترین آسیب متوجه آنها باشد، گفت: ورزش به کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی کمک می‌کند.
 وی ضمن تقدیر و تشکر از تیم‌های هندبال «فرازبام خائیز» و «صنعت نفت و گاز گچساران» که افتخار آفرین برای استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، ادامه داد: هندبال شاخص خوبی برای استان در سطح ملی بوده و باید این شاخص حفظ شود.
 آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: ورزش نسخه شفابخشی است که هزینه‌های کمی برای جامعه دارد.
 امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر آماده سازی بستر رشد و پیشرفت جوانان در همه عرصه‌ها و زمینه به ویژه حوزه ورزش، گفت: شایسته نظام شیعی ما نیست که جوانان این مملکت در مسیر طراحی شده دشمن حرکت کنند.
 وی نیروی جوان را به عنوان قدرت کشورمان دانست و اظهار کرد: اگر بسترهای ورزش برای جوانان فراهم نشود، برخلاف مصالح و در جهت اهداف شوم دشمنان خواهد بود.
آیت الله حسینی ضمن تاکید بر حمایت مسئولان از ورزش، گفت: علاوه بر رشد در همه عرصه‌ها، باید حوزه ورزش نیز مدیریت شده باشد تا سلامت اجتماعی جامعه تضمین شود.

گفتنی است، در این دیدار که رئیس هیئت هندبال استان فارس و جمعی از مسئولان اداره ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند، «سید محمدتقی علوی»، مدیرکل گزارشی از فعالیت تیم‌های هندبال استان در سطح ملی ارائه کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مصالح کشور این هست که هرکسی سرجای خودش بشینه... نه اینکه طرف بلد نیست حرف بزنه و یه عده ای ازش بت ساختن حالا دیگه ادعای خدایی میکنه!
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1