تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۴۲۳۵۷۰
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با استاندار کهگیلویه و بویراحمد( + تصاویر )

۰
کبنا ؛ظهر امروز ( پنجشنبه 2 مرداد ماه 99) رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد.
 به گزارش کبنا، حسین کلانتری در این دیدار کهگیلویه وبویراحمد را به جهت، شرایط توپوگرافی، اقلیم سرزمینی و کوهستانی بودن جزء استان‌های خاص کشور برشمرد و گفت: ۸۰ درصد مساحت استان جنگل، مرتع و کوهستانی است و توپوگرافی خشن و سخت گذر بودن استان رفت و آمد و عملیات‌های امداد و نجات را مشکل و پرهزینه کرده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار حمایت جدی و ویژه جمعیت هلال احمر کشور در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری را خواستار شد و گفت: استان نیازمند ناوگان ترابری جهت امداد و نجات و تجهیزات و امکانات است.
کلانتری وقوع بحران‌های مختلف از جمله سیل، زلزله و آتش سوزی در استان را متفاوت از سایر استان‌ها بیان کرد و گفت: کهگیلویه وبویراحمد نیازمند عزم جدی و نگاه ویژه مسئولان ملی برای رفع مشکلات در این رابطه است.
کلانتری به آتش سوزی‌های استان اشاره کرد و گفت: تأمین شش بالگرد برای اطفای حریق در کوه خائیز برای نخستین بار و کمک از مسئولان کشوری از جمله اقدامات مهم در این حوزه بود.
استاندار خواستار راه اندازی یک پایگاه هوایی امداد و نجات و یک فروند بالگرد اختصاصی برای استان شد.
وی گفت: همه استان‌های همسایه از امکانات و تجهیزات و هوانیروز برخوردارند اما استان ما فاقد این گونه امکانات است و نیازمند توجه ویژه هلال احمر کشور می‌باشد.
کلانتری بیان کرد: ۲ پایگاه امداد و نجات در ۲ منطقه جوخانه و توت نده امسال از محل اعتبارات استانی تکمیل و راه اندازی خواهند شد.
استاندار اعلام کرد: آماده انعقاد تفاهمنامه به صورت ۵۰ درصد استانی و ۵۰ درصد اعتبارات جمعیت هلال احمر کشور برای تکمیل و راه اندازی پایگاه‌ها و مراکز امداد و نجات در استان هستیم.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور هم در این دیدار گفت: بازدیدی از همه پایگاه‌های امداد و نجات استان انجام شده و همه مشکلات و نیازهای این پایگاه‌ها مورد رصد و بررسی قرار گرفت.
مهدی ولی پور از حمایت‌های استاندار و مجموعه مدیریتی استان به دلیل همراهی و حمایت از جمعیت هلال احمر استان تشکر کرد.
وی افزود: خدمات لجستیکی، ناوگان ترابری، امکانات و تجهیزات به استان اختصاص داده خواهد شد و شرایط برخورداری با توجه به مساحت بالای جنگل، مرتع و کوهستانی بودن استان از این امکانات ویژه است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1