تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۴۲۱۹۳۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌

کشف و ضبط ۱۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛
امروز چهارشنبه 21 خردادماه؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،تقویت مراکز ایست و بازرسی های نیروی انتظامی را خواستار شد و گفت: مبارزه جدی با قاچاق کالا باید در اولویت باشد و از هر توانی برای مقابله با این پدیده استفاده کرد.  
به گزارش کبنا؛ حسین کلانتری به ایجاد ۲ انبار استاندارد در یاسوج و گچساران برای نگهداری کشفیات قاچاق اشاره کرد و افزود: کهگیلویه و بویراحمد به عنوان ترانزیت کالاهای قاچاق و عبور و مرور قاچاقچیان باید مورد رصد و کنترل جدی قرار گیرد.
وی به عملکرد و اقدامات خوب انجام شده در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: کشفیات استان در ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته درصد بالایی داشته است.
کلانتری تصریح  کرد: در این مدت ۳۳۴ فقره کشفیات به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال در استان وجود داشته که در این راستا  ۱۸۰ خودرو متوقف و ۳۴۴ نفر بازداشت شده است.
استاندار تاکید کرد: سه دستگاه برتر که بیشترین اقدامات و عملکرد را در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان داشته شناسایی تا مورد تشویق وتجلیل قرار گیرند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر ۱۵روز یک جلسه با حضور همه دستگاه‌های مربوطه برگزار و کالاهای ضبط شده تعیین تکلیف شود، گفت: کالاهای کشف شده نباید مشمول زمان گردند که مستهلک یا ناقص شوند.
حسین کلانتری گفت: قاچاق کالا و ارز نقطه مقابل تولید داخل و سد راه توانمندی ها و توسعه  همه جانبه در کشور است و کالاهای قاچاقی که وارد بازار می شود به دلیل بی کیفیت بودن و قیمت پائین سبب خلل در رونق تولید ، درآمد پایدار و اشتغال می‌شود.
استاندار باید هر چه سریعتر وضعیت اموال ضبط و کشف شده از طریق ستاد مبارزه با قاچاق کالا در استان تعیین تکلیف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1