تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۴۱۷۳۶۵
بررسی فضای سیاسی گچساران و باشت؛

عسکری: دغدغه‌ای فراتر از قومیت و زبان دارم، خدمتم بر اساس نیازهای جامعه خواهد بود / تبریک «سید قدرت» به تاجگردون / با «هومان عسکری» نامهربانی کردند

۰
کبنا ؛با تایید صلاحیت هومان عسگری، رقابت مثلثی انتخابات گچساران تبدیل به یک چهارضلعی شده، هومان عسکری که تلویحا به او شوالیه قشقایی‌ها می گویند، در حال تجدید قوا است، او یقیناً بیش از هر کس دیگری حرف برای گفتن دارد. عسکری از نیروهای جوان با تحصیلات دانشگاهی و یک حقوق دان خبره است.
هومان عسکری در بیانیه‌ی نوشت: «آزمون یازدهم مجلس نزدیک می‌شود آزمونی که داوران آن مردم عزیز ایران هستند. اینجانب با مشورت دوستان تصمیم گرفتم و وارد این آزمون شدم به این امید اینکه مدال خدمت را از مردم عزیزمان دریافت کنم. حال که مدتی از این پروسه مهم زمانی گذشته است. لازم دیدم نکاتی را جهت شفافیت با همشهریان گرانقدر در میان بگذارم،  اول آنکه از شورای نگهبان قانون اساسی که صلاحیت اینجانب را برای خدمت به شما احراز کرده کمال تشکر را دارم و امیدوارم این حسن ظن و اعتماد از سوی این نهاد قانونی و ضروری را به سرانجام برسانم. دوم: از تمام کسانی که برای گذر از این مرحله مهم و معرفی و شناساندن به نهادهای ذیربط تلاش کردند، سپاس گذاری می‌کنم. در این رابطه تشکر می‌کنم از آقایان «سردار حاج احمد خورشیدی»، «حاج علی فولادی»، سرهنگ بمانی، سرهنگ عباسی، سرهنگ کسری زلفی پور و علیرضا قهرمانی، و سایر دوستان بالاخص از تلاش مضاعف جناب سرهنگ نوروزی. لازم می دانم به نکته مهمی اشاره کنم: بنده دغدغه‌ای فراتر از قومیت و زبان در ادامه تفکر بهمن بیگی دارم. محور فعالیت و خدمتم بر اساس نیازهای جامعه خواهد بود چرا که نماینده منتخب، نماینده تمام حوزه انتخابیه خواهد بود. به تمام کاندیداهای محترم دیگر نیز اعلام می‌دارم که در این برهه حساس رفاقت و وحدت را فدای رقابت انتخاباتی نخواهم کرد.
برنامه محوری شاخصه اصلی فعالیت اینجانب بوده و ایمان دارم همه اقشار عزیز و گرانقدر شهرستان‌های گچساران و باشت، نگاه جدی و شایسته به برنامه اصلیم با محوریت عدالت رفع تبعیض ومبارزه با قوم گرایی خواهند داشت.»
 آنهایی که برای هومان عسکری برنامه‌ریزی می‌کنند، نقش بسزایی می‌توانند در پیش برد اهداف او داشته باشند، که تاکنون حرکت و موضوع خاصی از آنها دیده نشده است.
 سید قدرت حسینی بحرینی دیگر نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت با جمعی از مردم «طایفه شادگان» دیدار و برای آنها سخنرانی و در آنجا باز هم انتقاداتی را مواجه نماینده فعلی گچساران و باشت کرد.
 
سید قدرت الله حسینی بحرینی گفت: برای من غیر منتظره بود که طایفه شادگان ۴۵ نفر پزشک دارد که آقای اسدپور فرمودند.
  

وی ادامه داد: وجود ۴۵ پزشک از یک طایفه در کهگیلویه و بویراحمد یک استثنا است و اگر نگاهمان کشوری باشد مصداقی برای شادگانی نمی‌توان پیدا کرد.
حسینی افزود: این نشان از ذکاوت و تیزهوشی و پشت کار و همیت و غیرت جوانان این منطقه است.
این کاندیدای این دوره انتخابات گچساران و باشت با اشاره به ضرب المثلی معروف گفت این طایفه زیربار ظلم و خوانین نرفتند و طایفه‌ای غیرتمند و بی توقع هستند و هیچ گاه تن به ذلت نداده‌اند.
حسینی اظهار کرد: یک سؤال دارم و آن این است در مجلس دهم ۹۰ نفر نماینده به دلایل مختلف که بعضاً می‌گویند، مسائل مالی بوده، رد صلاحیت شده اند. معنی این چه می‌تواند باشد.
وی ادامه داد: در سال اول مجلس حقوق من ۹۸۰ هزار تومان بود و در سال آخر به دومیلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.
حسینی تصریح کرد: در آن دوره سرجمع حقوق نماینده‌ها به ۳ میلیون تومان نمی‌رسید اما این ۹۰ نفر مگر به جز این است که با دولت هسو بودند و دزدی کردند و به دنبال رانت بودند چپاول کردند تا امروز شاهد این وضعیت اقتصادی باشیم و آیا به جز این است که اینها خیانت کردند.
نماینده اسبق گچساران و باشت افزود: مگر امروز مردم گچساران و باشت عاشق چشم و ابرو من هستند که اگر بودند در دور گذشته که جوانتر بودم به من رأی می‌دادند و اما فکر می‌کردید که دیگران در جذب زمین‌ها و استخدام و دیگر کارها معیار می‌گذارند و آزمون برگزار می‌کنند و آیا فکر می‌کردید چند خانواده این همه جوان بیکار داشته باشد و هیچ گاه فکر نمی‌کردید شیخ جلیل بزرگ و شادگان با آن رایی که دادند به آنها بی توجهی شود و امروز علی رغم آن رأیی که مردم به این فرد دادند اما امروز شاهد این همه مشکل هستیم.
 

حسینی خاطرنشان کرد: شما فکر می‌کردید در همین پتروشیمی آگهی استخدام می‌زنند اما اینگونه نکردند و هر کس نفوذ داشت، مشغول به کار شد و شاهد بی توجهی بودیم و تازه در پشت تریبون می گویند فرزند ما هم بیکار است که بیکاری آنها را هم دیدیم.
این کاندیدای این دوره انتخابات گچساران و باشت گفت: برادران و خواهران اگر کسی می‌خواهد صادقانه خدمت کند و مشکلات جوانان و بیکاری و مسکن و زوجین جوان را حل نماید باید نوکر مردم باشد.




وی با بیان اینکه مگر یادتان رفت همه تاختند تا علی اکبر ناطق نوری رئیس جمهور شود اما مردم در مقابل آنها ایستادند، اظهار داشت: «من در آن دوره ۲۳ هزار رأی آوردم و وقتی آنرا با امروز مقایسه می‌کنم مطمن هستم با همت شما رأی ما در این دوره سه برابر خواهد بود.»





 سرهنگ سید قدرت‌الله بیعت‌اصل نیز یکی از چهره‌های اصولگرا است که نقش بسزایی در ائتلاف نیروهای اصولگرا داشت او در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های محلی گچساران، در پاسخ به سئوالی که شما به عنوان بانی وحدت جریان انقلابی در شهرستانهای گچساران وباشت  آیا در راستای تحقق وحدت موفق بوده‌اید و نتیجه انتخابات ۲ اسفندماه را چه پیش‌بینی می‌کنید، گفت: ابتدا دهه پر فروغ فجر رابه ملت شریف ایران تبریک می‌گویم و به ارواح مطهر شهدا درود می‌فرستم؛ تشکر می‌کنم از همه کاندیداهای این جریان، چه کسانی که خروجی وحدت بودند چه عزیزانی که تهران و شیراز ثبت نام کردند از همه مهمتر چه سرورانی که ایثار و به احترام مردم مظلوم و جوانان غیور انصراف دادند.
اهل بصیرت و دلسوزان، خسته از بعضی پارتی بازی و تبعیض و بی عدالتی، کاملاً خوب می‌دانند که وحدت به نحو اکمل منتج به نتیجه گردید و حال مردم باید تلاش و فعالیت کنند تا این وحدت مثمرثمر واقع گردد.
آنچه بنده و اعضای شورای راهبردی بدنبال آن بودیم حضور سه کاندیدا هم صدا و هم نوا در صحنه انتخابات بوده است که این امر محقق شده است گرچه برای کاندیدا جوان و پر انگیزه، قشقایی سنگ اندازی و نامهربانی‌هایی شد تا به مقاصد قدرت طلبانه خود برسند. اما این نقشه در نطفه خفه شد و با تیز بینی و هوشیاری بزرگان جریان انقلابی این برادر بزرگوار تائید صلاحیت و فعالیت خویش را آغاز کرد و با استقبال گرم هواداران موجه گردید؛ هم به جناب عسکری که باتوکل به خدا تائید شد و هم به جناب تاجگردون که از هیچ کوششی برای تائیدصلاحیت خود دریغ نکرد تبریک می گویم؛ حدود یکسال پیش در یک مصاحبه اعلام کردم کاش جناب نماینده در صحنه باشد تا عملکردش پاسخش را بدهد نه اینکه رد صلاحیت شود و از خود قهرمان بسازد. امروز رقابت، محرومین، و مستضعفین و مظلومین با برخی صاحبان قدرت و مرفهین بی درد، و آفتاب ندیده هاست، ان شاء الله با بصیرت، آگاهی، شناخت کامل و در یک رقابت سالم و منصفانه، خوب و اصلح را انتخاب کنیم تا جوانان خسته از بی عدالتی، و نا امید از اشتغال بیش از این رنجور و مغموم و سردرگم و افسرده ونگران نباشند.
هر کدام از آقایان حسینی زینل زاده، و عسکری در انتخابات پیش رو قبول شوند متعلق به همه مردم گچساران و باشت می‌باشند و محبوب و پیروز جریان انقلابی و در این صورت ابتدا به این سرباز وحدت و شورای راهبردی ومردم فهیم وانقلابی و کاندیدا پیروز انتخابات باید تبریک گفت.
اما بر اساس اطلاعات دقیق و منابع موثق و پیگیری‌های لازم در آینده نزدیک دو نفر از شخصیت‌های تأثیر گذار و برجسته و متنفذ این جریان حمایت قاطع و رسمی خویش را از دکتر سید قدرت الله حسینی اعلام می‌نمایند بطور حتم این اقدام و حرکت در سرنوشت انتخابات تاثیرخواهد داشت و تنور انتخابات گرمتر وحضور حداکثری را به دنبال خواهد داشت بدون شک و تردید پیروز انتخابات جریان انقلابی است وبطور حتم به مخالفین صادق ودلسوز نظام احترام می‌گذاریم.
همچنین طیف سید قدرت حسینی در برنامه خود با شادگانی‌ها از احمد رضا جلیلی نام بردند و بیان کردند که وی قبلاً با تاجگردون بوده و در ستاد جوانان او فعالیت می‌کرده است. او قرار است دلایل حمایتش را از سید قدرت بیان کند.
اردلان زینل زاده هم در ادامه فعالیت‌های خود با تعدادی از بانوان منطقه آبگرمو دیدار برگزار کرد.
به گزارش کبنا، یازدهمین دوره انتخابات مجلس 98، 2 اسفند ماه برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حسینی فقط
Iran, Islamic Republic of
انشااله دوم اسفند دکتر تاجگردون نفر اول خواهد شد زینل زاده نفر دوم و حسینی نفر سوم خواهد شد شک نکنید
Iran, Islamic Republic of
اقای بیعت اصل؛بفرماییداتلاف چی شد؟حالادیدی نمیشه کنارهم بذارین؛یه عده ای ازگچساران رفتندواونایی هم که موندندحاصرنشدندمتحدشوند؛حالادست به دامان دونفرکه مردم ازشون حرف شنوی دارند؛شده اید
ثانیا؛اقای تاح گردون که درکمترازیک هفته صلاحیتشون تاییدشدنه یک ماه وایشون که ازابتدای صبح تااخرشب درکمیسیون تلفیق بودند؛کجاوقت داشتندکه برای تاییدیشون همه جورتلاش کنند؛بابابسه دیگه؛ااَه..
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1