تاریخ انتشار
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۱۴۸۸۱
در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید سازمان برنامه و بودجه استان فارس:

انتظار استاندار فارس از «حسن نوروزی»

۰
کبنا ؛
رحیمی استاندار استان فارس در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید سازمان برنامه وبودجه استان فارس ضمن ادای احترام به شهیدان راه وطن و انقلاب به سخنرانی پرداخت و گفت: آقای دکتر تاجگردون از مدیران خدوم و خوش فکر استان بودند امیدوارم در مسئولیت جدید خود توجه ویژه‌ای به استان فارس داشته باشند، آرزوی توفیق برای جناب آقای نوروزی که حتماً در چارچوب تصمیمات استانی حرکت می‌کنند و تصمیمات استان را جهت پیشرفت و توسعه استان عملیاتی می‌کنند.
رحیمی به عملکرد رئیس پیشین در سازمان برنامه و بودجه استان فارس اشاره کرده و گفت: به غیر از حمایت از ایشان و مجموعه سازمان و مدیریت جهت بهتر انجام گرفتن کارها چیزی بر ما نگذشته است.
رحیمی ابراز کرد: اگر پذیرفتیم جناب آقای نوروزی مدیریت جدید سازمان را بدست بگیرند به دلیل اصرار جناب آقای نوبخت و تأیید ایشان به عنوان فردی لایق و صاحبنظر و دارای تحصیلات عالیه و مدیری توانمند و پرتلاش بوده است که پذیرفتیم ایشان سکانداری سازمان مدیریت را در دست داشته باشند و انتظار ما هم این است که براساس شاخص‌هایی که ذکر شد عمل کنند و بتوانیم آینده بهتری را برای استان فارس داشته باشیم.
رحیمی با ابراز سخنانی به اتفاقات اخیر و آسیب رسانی برخی افراد به برخی مراکز خدمات رسان اشاره کرده و افزود: امروز آرامش در استان و خدمات رسانی‌ها برقرار است و این افراد باید در نظر داشته باشند که این آسیب رسانی‌ها به مردم بود که بعضاً خدمات رسانی را با مشکل مواجه ساخت.
وی تصریح کرد: تصمیمی در جلسه سران قوا گرفته شد، زمینه‌های حقوقی آن در قانون هدفمندی یارانه‌ها وجود داشت، دولت دو بار برای عملیاتی کردن آن ورود کرده بود، در خواست همه نخبگان کشور در زمینه هدفمندی یارانه‌ها و ساماندهی انرژی اتفاق نظر داشته‌اند، سالیان سال روی این موضوع کار شده و در نهایت منجر به چنین تصمیمی شد.
رحیمی اذعان کرد: مقام معظم رهبری تمام قد از این تصمیم کارشناسی شده حمایت فرمودند و اعلام کردند من از تصمیم سران قوا حمایت می‌کنم. در جنگ امنیتی توانستیم به نتیجه خوبی برسیم و در ادامه جنگی به نام جنگ اقتصادی داریم و باید شرایط این جنگ را در رسانه‌ها و از طریق تریبون‌های مختلف مطرح کنیم تا ببینیم چه شرایطی دارد.
استاندار استان فارس یادآور شد: کسانی که در گوشه و کنار برای اینکه بتوانند بعضاً کرسی‌های قدرت را بدست بیاورند به آشوب‌ها دامن می‌زنند و بعضاً بجای اینکه آبی بر آتش بپاشند بنزین بر آتش می‌پاشند متوجه باشند وقتی همفکری و همراهی در جنگ وجود نداشته باشد امکان پیروزی وجود ندارد. قطعاً پیروزی در جنگ اقتصادی همچون زمان جنگ هشت ساله، دست به دست هم دادن ضروری و مورد نیاز است.
وی گفت: جای تعجب و تأسف است که طرحی که بیش از 80 درصد درآمد آن به اقشار دهک‌های پایین برگشت داده می‌شود مورد هجمه واقع می‌شود، وقتی تاکنون یارانه بیش از 40 میلیون نفر به حساب مردم واریز شده در جهت توزیع ثروت عادلانه و عدالت اجتماعی بوده ولی مورد هجمه واقع می‌شود.
رحیمی خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی و اتحاد همه نیروهای زیر چتر نظام را برای شرایط سخت آینده و مشکلات پیش رو طلب می‌کنیم و به عنوان خادم مردم از هیچ تلاشی برای توسعه و آبادانی استان دریغ نخواهیم کرد.
رحیمی در انتها گفت: از مجموعه قضا حتماً می‌خواهم تفاوت میان آشوبگران و معترضین را مشخص بکنند و کسانی که اعتراضی به یک سری تصمیمات داشتند و حضور داشتند سریع‌تر تعیین تکلیف و آزاد کنند و افرادی که سازماندهی شده حضور یافتند و آسیب به اموال عمومی وارد کردند باید مجازات شوند.
نوروزی تصریح کرد: از طرفی باید به صاحبنظران و کارشناسان توسعه نگاه ویژه‌ای داشته باشیم، باید از طریق پژوهش، و استفاده از نظر صاحب نظران مسائل استان را شناسایی و راه حل اتخاذ کنیم. برنامه محوری حتماً در رأس کار ما قرار خواهد گرفت. اینکه سند آمایش بنویسیم، برنامه ششم و یا برنامه عملیاتی بنویسیم ولی سند را در قفسه بگذاریم و عملاً استفاده نکنیم و بودجه ریزی بر مبنای برنامه نباشد؛ برنامه نویسی صرفاً برای رفع تکلیف باشد هرگز استان را به توسعه نخواهد رساند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

باران
Iran, Islamic Republic of
اصرار نه اسرار
کوردش
Iran, Islamic Republic of
یا تاجگردون بهت گفته
Iran, Islamic Republic of
انتخابات نزدیک شد و سران . تشریف آوردن ردیف اول بشینن. این بزرگان شیراز نشین در این ۸سال کجا بودن که چند ماه قبل انتخابات پیداشون میشه
علی
Iran, Islamic Republic of
رحیمی گفت ۸۰درصد به مردم داده میشود ولی مطمین باشید بالای ۵۰درصد .
بومی
Iran, Islamic Republic of
حتی یه اشاره هم به پست جدید دکتر تاج گردون نکردید وا اسفا از حب و بغض سیاسی شماها. بخدا باید افتخار کنیم همچین‌مدیرانی در سطح استان و کشور داریم ۲۵ سال خدمت صادقانه تاج گردون از سطح کارشناسی تا سطح مدیریتی بدون کوچکترین حاشیه ای خود نشان دهنده لیاقت و پاکدستی دکتر تاج گردون دارد انشالله در سمت جدیدشان بعنوان معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری کشور موفق و پیروز باشند و کمی هم اصحاب رسانه در انتشار اخبار ، بدون گزینشی عمل کردن دوری کنند
من
Iran, Islamic Republic of
جناب بومی
نظراتو خوندم و دیدم در جواب نظر شما ۲تا منفی گرفتید که گفتید هرکس از استان ما از هر شهر و طایفه و طیف سیاسی باعث افتخاره که در استان های دیگه به جایی برسن ولی چرا هم شهری هامون اینقدر ناراحتن اینا اگر بجایی برسن میخوان چکار کنن اینها که میگن تاجگردون حق مردم و خودشونو خورده اگر بجایی برسن که هرگز نمیرسن و بخدا تاراحتم که نمیرسن چون موفقیت دشمن من چ ضرری برای من میتونه داشته باشه متاسفانه جهل و توهم و ادعا سخت میکنه به آباد کردن زودتر دیارمونو و فکر نکنم کاریش بشه کرد ولی آقایونی که یا ادعا دارید یا طرفدار کسی هستید که میگید تاجگردون بده و شما خوب لطفا ی لیست از خدمات خودتون و تاجگردون بزارید و رسانه بی طرف کبنا میشه بگی چرا اسم تهیه کننده اخبار رو نمیزارید؟
فکر این دنیا نیستید و بجایی نمیرسید فکر اون دنیا هم نیستید.
ساده گفتم‌
هرچقدر میخواید زور بزنید ولی تاجگردون باز نماینده میشه و دلم براش میسوزه که چرا حاضره با چنین آدم های نامردی با کسایی که تهمت بهش میزنن از دروغ بستن به خودش و خانوادش بازم میاد که شهرشو آباد کنه ولی اون که نمیتونه جهلو از بین ببره لطفا چشامونو باز کنیم.
لطفا بگید چرا بقیه میخوان نماینده بشن و هدفشون چیه واقعا؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1