تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب : ۴۰۹۹۷۱

فینال مسابقات ملی مناظره دانشجویان جهاد دانشگاهی در یاسوج (+تصاویر)

۱
کبنا ؛محمد قائم کاظمی بیدک در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این هشتمین دوره مسابقات بود که امسال نیز مانند سال‌های گذشته پرشور و جذاب برگزار شد.
کاظمی بیدک افزود: ۳۰ تیم در مرحله دانشگاهی باهم رقابت کردند که نهایتاً 6 تیم و در قالب تیم‌های 4 نفره به مرحله استانی راه پیدا کردند.
این مسئول عنوان کرد: فینال مسابقات امروز در سالن جهاد دانشگاهی با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاهی و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها با موضوعات فرهنگی و اجتماعی ازجمله رابطه عاشقانه قبل از ازدواج و اختلاط دخترها و پسرها، ازدواج موقت، حضور بانوان در ورزشگاه و مجازات‌های اعدام یا شلاق درملأعام و...برگزار شد.
کاظمی رئیس جهاد دانشگاهی استان ادامه داد: تیم‌های برتر مسابقات به مراحل منطقه‌ای و کشوری اعزام می‌گردند. امروز نیز از 3 تیم برتر این دوره از مسابقات در مراسم اختتامیه تجلیل به عمل آمد و با اهدای لوح‌های تقدیر و جوایز نقدی و غیر نقدی به پایان رسید.
کاظمی همچنین هدف از برگزاری این مسابقات در سطح کشوری را نیز ارتقا فرهنگ گفتگو و مناظره عنوان کرد و آموزشی در جهت اهمیت گفتگوی سالم را از دیگر اهداف این مسابقات خواند.
مسابقات ملی مناظره دانشجویی امروز با معرفی دو تیم برتر مسابقات به پایان رسید و تیم عدالت از دانشگاه سما یاسوج متشکل از فاطمه اسفندیاری، پرستو درخش، فاطمه حسین زاده و مجید ناجی رتبه دوم مسابقات را کسب کردند و همچنین تیم آگاهی از دانشگاه دولتی یاسوج توانست با شکست رقبای خود قهرمان مسابقات ملی مناظره دانشجویی در مرحله استانی گردد تیم آگاهی متشکل از سلیمانی، نظریان، میرفردی و هارمونی بوده‌اند. داوری مسابقات ملی مناظره دانشجویی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های استان و از جناح‌های مختلف انتخاب‌شده بودند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1