تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۴۹۱۵۱۴
یادداشت؛

به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد فرصت دهیم 

۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد فرصت دهیم 
کبنا ؛یادداشت - در این بازه زمانی و در هر تحلیل و ارزیابی دررابطه‌با هر موضوع سیاسی، اقتصادی، امنیتی و... باید شرایط خاص کشور و منطقه را مدنظر داشت. کهگیلویه و بویراحمد قطعه جدایی از کشور نیست که توقع داشته باشیم به‌گونه‌ای مطابق خواست و میل این گروه و فرد و یا گروه و فرد دیگری اداره شود.
کشور و منطقه در یک شرایط خاص به سر می‌برد و تحولات به‌سان باد یکی بعد از دیگری در حال در نوردیدن منطقه است و هیچ پیش‌بینی قطعی نمی‌توان از آینده داشت. همین موضوعات و حساسیت‌ها سبب شکل‌گیری یک دولت و سیاست مربوط به خود در کشور شده است که تحت عنوان «دولت وفاق ملی» نام‌گذاری شده است.
البته که عنوان وفاق ملی به‌هیچ‌عنوان به منزله تعطیلی کار و عدم استمرار خواست و اراده عمومی مردم نیست؛ اما این موارد باید باظرافت و حساسیت دنبال شود.
زمان زیادی از آغاز به کار «یدالله رحمانی» به‌عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در استان نمی‌گذرد و به نظر می‌رسد وی با همان مشی رئیس‌جمهور در حال بررسی و سنجش شرایط برای تکمیل یک تیم قوی مدیریتی است. هر چند هم‌زمان کار و خدمت به مردم با مجموعه مدیران سابق ادامه دارد؛ اما ناگفته روشن است هر تغییر و تحولی باید با درنظرگرفتن تمام جوانب باشد. ضمن آن که هیچ شکی نیست که وضعیت عملکردی در برخی بخش‌ها تغییر را حتمی و قطعی می‌نماید و این اتفاق دیر و یا زود اما با لحاظ‌کردن اصول کار رخ خواهد داد.
 آنچه این روزها در استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد روال کار و نشانه عقلانیت و تدبیر نهفته در مشی استاندار جدید است. گام اول وی در معرفی یک مشاور رسانه‌ای امین نیز بیانگر توجه استاندار به جایگاه رسانه و حضور یک نیروی مورد وثوق در کنار خود است.
سهم‌خواهی سمی است که در دوره گذشته تیشه به ریشه توسعه استان زد و تلخ‌ترین و ضعیف‌ترین دوره مدیریتی تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد را به ثبت رساند؛ بنابراین نیروهای سیاسی که خود را مستعد و مستحق مدیریت در سال‌های پیشرو می‌دانند بایستی با پرهیز از هر گونه سهم‌خواهی، مجال کار و بررسی عمیق و کارشناسی شده را به استاندار داده و از بابت عدم انحراف در شعارهای رئیس‌جمهور امیدوار و خود بخشی از مسیر توسعه‌ای باشند که استاندار جدید وعده آن را در استان کهگیلویه و بویراحمد داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
استان حداکثر۶ماه تاب تحمل دلرد زیر بار فشار رسانه های استان
جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
1