تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : ۴۹۱۵۳۲
به درخواست مردم در راستای پیگیری مطالبات

بازدید سرزده بخشدار کبگیان از تعدادی روستاهای حوزه سرچنارِ

۱
بازدید سرزده بخشدار کبگیان از تعدادی روستاهای حوزه سرچنارِ
کبنا ؛به گزارش " کبنا" از چیتاب در راستای درخواست مردمان روستاهای هادی آباد، علی کرمی، ده برآفتاب و جِوِنَک در حوزه سرچنارِ بخش کبگیان ابوطالب محسنی فر بصورت سرزده از روستاهای مذکور بازدید و از نزدیک مشکلات آنان را بررسی کرد. 
محسنی فر در این بازدید ضمن حضور میدانی ( اکثراََ خانه به خانه ) از این روستاها مهمترین مشکلات آنان را نوسانات آب آشامیدنی برشمرد و گفت: مردمان این خطه علیرغم قرار گرفتن در دامنه کوه پرآب نرماب کماکان از نوسان آب آشامیدنی رنج می برند.   
وی با اِذعان به اینکه، امروز به همراه آقای رسام خبرنگار، روابط عمومی بخشداری کبگیان با حضور میدانی و صحبت با تعدادی از اهالی روستاها از نزدیک علت و علل موضوع را پیگیری کردیم خاطرنشان کرد: خیلی از دوستانی که در فضای مجازی با صحبت از حل مشکلات روستا مدعی العمومند، اما امروز درب منزلشان را میزدیم و حضور نداشتند معلوم هست فقط روزای تعطیل حضور دارند و شیر آب اکثر منازل را که باز میکردیم فشارآب با فشار آبِ شربِ مرکز بخش (شهرچیتاب) برابری می کرد اما مردم هنوز هم دلواپس و از دست آبدار منطقه ناراحت بودند. 
بخشدار کبگیان با اشاره به پیگیریها جهت انجام عملیات اصلاح خط انتقال آب روستاهای هادی آباد، ده برآفتاب، علی کرمی جِوِنَک مکاتبه شده اظهار کرد: اگر انشالله اقدامات در راستای رفع مشکل کم فشاری آب این روستاها برای جلوگیری از هدررفت آب اجرایی بشود خدمت بزرگی به این مردمان خواهدشد. 
این مسئول ادامه داد : بزرگواران هم ما هم آقای دانشگر مسئول آبفای بخش، جهت اصلاح و تقویت خط لوله آب شرب با تماسها، مکاتبات اداری تلاش می کنیم، اما سعی کنید هم مخازن ذخیره آبتان را نصب کنید و هم متخلفانی که از آب شرب جهت آبیاری باغات استفاده می کنند را به مراجع قانونی اعلام بفرمایند تا مشکلات دوچندان نشود. 
لازم به ذکر است، وی با حضور سر زده در روستایِ ساران از روند تکمیلی سالن بزرگ ورزشی شهدای ساران، بازگشائی ورودی،و اصلاح شبکه آبِ شربِ روستا بازدید کرد. 

٭٭٭٭٭٭٭٭٭ 

خبرنگار: اسماعیل رسامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
1