تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۴۷۴۲۴۵
یادداشت؛

پاسخی به وضعیت واتس‌اپ جناب منتظریان

۲
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخی به وضعیت واتس‌اپ جناب منتظریان
کبنا ؛نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در وضعیت واتس‌اپ خود سلامت انتخابات را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: بعضی‌ها هم که خودشان یک طرف خیانت و فساد بودند به سلامت آن هم دم می‌زنند ملت را چه فرض کرده‌اید، پاسخ شهدا را چه می‌دهید. یکی از کاربران فضای مجازی به این صحبت‌های منتظریان پاسخ داده است که در ادامه آن را می‌خوانید.
به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است.
جناب آقای نادر منتظریان، نامزد انتخابات اسفند 1402 بویراحمد، دنا و مارگون، در فضای مجازی خود متنی را منتشر داده‌اند که ای کاش هر چه زودتر اصالت متن را به خود تکذیب کند و مثلاً بگوید که آن را نوۀ خردسالش نوشته است. ای کاش کسی که بیش از 30 سال در این مملکت خدمت کرده است مدعی این حجم از فساد در ممکلت نباشد. ای کاش به گونه‌ای اعتراض کند که به اراده و اعتماد مردم خدشه‌ای وارد نشود. ای کاش هرچه زودتر اعلام کند که این متن خارج از اراده و اطلاع ایشان بوده است تا مردمی که او را امین همه آراءشان در ادوار گذشته می‌شناختند، تردید نکنند.
جناب منتظریان؛
همین مردم صدها هزار شهید را دادند تا قلدری و گردن‌کلفتی نباشد. تا بی‌حرمتی و قانون‌شکنی نباشد. تا اختیار در انتخاب و انتخاب در نگاه اکثریت مورداحترام باشد. تا همه گوش به سخنان رهبر معظم انقلاب و سخن رهبری عامل اتحاد همۀ آحاد مردم باشد. تا قانون و هنجارهای اجتماعی فصل‌الخطاب همگان باشد.
 به نظر شما چه کسی توان فساد بیشتر را داشت؟  آنکه در دستگاه‌های دولتی، مدیران و کارمندان را به توبیخ در روزهای پس از انتخابات ترسانده بود یا کسی که حتی یک نفر را در حوزه‌های مدیریتی و نظارتی نداشت؟ آنکه می‌توانست گوش کارمندان را برای نوشتن رأی بپیچاند یا آنکه حامیانش در دستگاه‌های دولتی جرئت اظهارنظر نداشتند؟ آنکه می‌توانست در هر مکانی و هر زمانی جلسه بگیرد و با هرکسی بنشیند و به هر مدیری دستور بدهد و مدیران را مؤاخذه کند یا کسی که برای برچسب نخوردن کارمندان دولت، با آنها عکس نمی‌انداخت؟ شما یا کسانی که نوشته بودند که نماز نمی‌خواند و خدا را باور ندارد و ابتدا رد صلاحیتش کردید؛ ولی به لطف رهبر معظم انقلاب و مسئولان دلسوز نظام، امیدوارانه برگشتند و عزت را از خدا و مردم گرفتند؟
شما که همه الی خود را فاسد نامیدید، می‌دانید چه کسانی سلامت انتخابات را تأیید کردند؟ ابتدا اکثریت مردم و خانواده‌های ایثارگران و شهدا، مسئولان استانی، وزارت محترم کشور، شورای محترم نگهبان و نهایتاً رهبر معظم انقلاب. حالا چه کسی یک طرف بی‌قانونی و فساد است؟ آیا کسی که ماه‌ها قبل از آزاد بودن تبلیغات انتخاباتی، در تنگ مهریان و مناطق خارج از شهر، متینگ می‌گذاشت و خیابان‌ها را با قشون کشی‌هایش مسدود می‌کرد، قانون‌‌گریز نیست؟ آیا کسی که هر گونه شائبه‌‌ای را برای حذف رقیب بکار می‌گرفت، خائن و فاسد نبود؟ آیا توهین به مسئولانی که خود امین نظام و مردم هستند و یا کسانی که منتخب مردم شده‌اند، خیانت و فساد نیست؟
این مردم بیش از باور شما برای نظام و سلامت آن خون داده‌اند. خواهش می‌کنم خود را کمتر از آن بدانید که مردم را نصیحت بکنید و بخواهید که مصلحتشان را شما بیندیشید. کسی که از مردم رأی اعتماد نگرفت، حق خائن و فاسد نامیدن منتخب مردم را ندارد. به قانون و الزامات قانونی پایبند باشید و از امروز خود را یکی از موکلین منتخب مردم بدانید. یقیناً اگر در صراط مردم باشید، باسعادت خود خیانت نکرده‌اید. نگذارید مردم شما را به آنچه نباید، قضاوت کنند. خوشبختانه مملکتی که با خون پاک صدهزار شهید شکل‌گرفته است، با این متن و اداها به انزوا نخواهد رفت. بترسید از آن روزی که خدای‌ناکرده شما هم تجربه دیگران شوید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نه به پرونده سازان
Iran, Islamic Republic of
حرفهای سطحی و احساسی نوشته
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1