تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۴۹۱۵۲۳
کبنا گزارش می‌دهد

خلع‌‌‌ید پیمانکار نظافت شهری دهدشت

۰
خلع‌‌‌ید پیمانکار نظافت شهری دهدشت
کبنا ؛
پس از آشکار شدن اختلافات پیمانکار نظافت شهری با مجموعه شهرداری و اعتصاب پاکبانان به دلیل عدم دریافت حقوق سه ماهه خود سرانجام شهرداری دهدشت اقدام به فسخ یکطرفه قراداد و خلع پیمانکار نمود.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری دهدشت، امروز (سه شنبه ۱۷مهرماه ۱۴۰۳) شهرداری دهدشت اقدام به خلع ید پیمانکار کرد.
در گزارش روابط عمومی شهرداری چنین آمده است:
به دنبال مشکلات ایجاد شده در خدمات شهری دهدشت، شهرداری این شهر پیمانکار خدمات شهری را خلع کرد. این تصمیم پس از آن گرفته شد که پیمانکار، علی‌رغم دریافت تذکرات متعدد از سوی شهرداری، برای مدت سه روز تمام فعالیت‌های خود را به حالت تعطیل درآورد و از نظافت شهر و جمع‌آوری زباله‌ها هیچ‌گونه اقدامی انجام نداد.
در روز‌های گذشته، بسیاری از شهروندان دهدشت از وضعیت نابه‌سامان جمع‌آوری زباله و آلودگی در سطح شهر ابراز نارضایتی کرده و به شهرداری اعتراض کرده بودند. این تعطیلی غیرموجه و بی‌توجهی به نیاز‌های شهروندان باعث شد که شهرداری وارد عمل شود و پیمانکار را از ادامه فعالیت برکنار کند.
در گزارش روابط عمومی شهرداری آمده است: این پیمانکار پیش‌تر چندین بار اخطار دریافت کرده بود، اما با وجود این اخطار‌ها، به تعهدات خود عمل نکرد. در نتیجه، شهرداری برای حفظ سلامت و بهداشت عمومی شهروندان، اقدام به خلع پیمانکار و شروع فرآیند انتخاب پیمانکار جدید کرده است.
شهرداری دهدشت ضمن تأیید این تصمیم، از شهروندان خواسته است که صبور باشند و تأکید کرده که تمام تلاش خود را برای بازگرداندن نظم و بهبود وضعیت خدمات شهری به‌کار خواهد گرفت. همچنین، شهرداری دهدشت به‌زودی با همکاری نیرو‌های جدید و موقت، عملیات پاکسازی و جمع‌آوری زباله‌ها را از سر خواهد گرفت تا وضعیت شهر به حالت عادی بازگردد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
1