کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

پاسخ پیمانکار کمربندی یاسوج به ذیحساب: صحبت‌های شما از روی بی‌اطلاعی است

26 شهريور 1403 ساعت 13:13

«مهدی عدالت‌خواه» پیمانکار کمربندی یاسوج گفت: صحبت‌های ذیحساب در خصوص تخصیص 2 هزار قیر به پروژه کمربندی یاسوج را از روی بی‌اطلاع است. هزار و 500 قیر دریافت کردیم که بابت آن ضمانت‌نامه دادم و هزینه آن هم از مطالبات بنده کسر شد و این میزان قیر برای آسفالت 9 کیلومتر جاده در دولایه و عرض 14 متر استفاده شده است.


«مهدی عدالت‌خواه» پیمانکار کمربندی یاسوج گفت: صحبت‌های ذیحساب در خصوص تخصیص 2 هزار قیر به پروژه کمربندی یاسوج را از روی بی‌اطلاع است. هزار و 500 قیر دریافت کردیم که بابت آن ضمانت‌نامه دادم و هزینه آن هم از مطالبات بنده کسر شد و این میزان قیر برای آسفالت 9 کیلومتر جاده در دولایه و عرض 14 متر استفاده شده است.
به گزارش کبنا، روزهای اخیر تعدادی از پیمانکاران پروژه‌های راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد جلو این اداره کل تجمع و خواهان پرداخت مطالباتشان از ذیحساب شدند و اعلام کردند این ذیحساب کارراه‌انداز نیست و پرداختی‌ها را قفل کرده است و حتی مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد این ذیحساب ضعیف است و توان کار با این اداره عریض‌وطویل را ندارد. بعدازاین علی بدیعی نژاد ذیحساب اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد صحبت‌های کرد و همه اظهارنظر پیمانکاران را رد کرد و در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «پیمانکار پروژه کمربندی - یاسوج یک ریال سند ندارد و ۲ هزار قیر را به کمربندی یاسوج اختصاص داده‌اند و کل پول نقد و بخشی از اسناد خزانه یاسوج به سمیرم را برای کمربندی در نظر گرفته‌اند؛ ولی هر روز تصادف در این منطقه داریم و معلوم نیست پول کجا می‌رود؟ و بیشتر کارشناسی‌هایی را که می‌نویسد خلاف قانون و غلط است. یک‌سرسوزن دروغ نگفته‌ام. این‌هایی که گفته‌اند همه دروغ است. از هیچ‌چیزی نمی‌ترسم و دوست نداشتم به اداره راه و شهرسازی بیایم. اما مدیرکل اقتصاد و دارایی گفت می‌خواهم تو را بفرستم که جلوی خبط و خطاها را بگیری. بعضاً قوانین در سطح ضعیف در اداره کل راه و شهرسازی رعایت می‌شود. بعضی از کارمندان راه و شهرسازی به‌درستی سرکار نمی‌آیند و عمق فاجعه بالاست.» بعد از این اظهارات، «مهدی عدالت‌خواه» پیمانکار کمربندی یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز اظهار کرد: در دست‌پاکی ذیحساب هیچ حرفی وجود ندارد؛ اما بحث ما این است که اسناد مالی مربوط به‌صورت وضعیت پیمانکاران که گردش‌کار آنها مشخص است و بعد از تأیید کارکرد از طرف مشاورین، اداره نظارت و اداره پیمان و رسیدگی و... به ذیحساب ارجاع داده می‌شود، آیا ذیحساب از زیرمجموعه خود خبر ندارد، ایشان که فرمود دروغ نمی‌گوید.
عدالت‌خواه در ادامه گفت: آقای ذیحساب در خصوص 2 هزار قیر مطالبی را بیان کرد که باید بگویم، 1500 قیر دریافت کردم نه 2 هزار قیر و بنده این مقدار قیر را برای آسفالت 9 کیلومتر جاده در دولایه به عرض 14 متر به کار بردم.
وی افزود: بابت این هزار و 500 قیر هم ضمانت‌نامه ارائه دادیم و هزینه آن‌هم از مطالبات ما کسر گردید و هیچ بدهی بابت این قیرها نداریم. ذیحساب از این موضوع بی‌اطلاع است و صحبت‌های ناروا می‌کند.
این پیمانکار گفت: اگر ذیحساب اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به خود زحمت بدهد و از پروژه سرکشی و بازدید کنند متوجه عملکرد ما می‌شود، البته به او کلاه می‌دهیم که گرما به صورتش نخورد و تلاش می‌کنیم که کفش‌‌هایش خاکی نشود. کاش می‌دانستید در چه گرما و سرما من و همکاران برای اتمام این پروژه حیاتی چه میزان تلاش و زحمت کشیدم و الان به دلیل عدم پرداخت مطالبات، حق و حقوقشان عقب‌افتاده است.
وی افزود: همانطوری که ذیحساب هم اشاره کرده‌اند، این محور یکی از حادثه‌خیزترین محورهای مواصلاتی است و باید مسئولان مربوطه تلاش کنند که هر چه‌سریعتر پروژه کمربندی یاسوج به اتمام برسد، این‌کار صورت نمی‌گیرد، مطالبات را نگه می‌دارند و پرداخت نمی‌شود و بعد ذیحساب ما را متهم می‌کند.
 


کد مطلب: 490707

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490707/پاسخ-پیمانکار-کمربندی-یاسوج-ذیحساب-صحبت-های-روی-بی-اطلاعی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1