تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۴۷۴۲۲۵
با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

عملیات اجرایی سه باب مدرسه در کهگیلویه آغاز شد + فیلم

۱
عملیات اجرایی سه باب مدرسه در کهگیلویه آغاز شد + فیلم
کبنا ؛عملیات اجرایی سه فضای آموزشی جدید با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در کهگیلویه آغاز شد و با این رویکرد تعداد فضا‌های آموزشی در دولت سیزدهم توسعه خواهد یافت.
    

به گزارش کبنا، نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار داشت: این مدارس در راستای حمایت دولت از دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان کشور یک طرح ماندگار خواهد بود.
حجت الاسلام سید محمد موحد با تأکید بر لزوم توجه به توسعه فضای آموزشی گفت: تأمین زیرساخت‌های لازم برای بهره‌مندی بهتر دانش‌آموزان از فضای آموزشی مناسب با جدیت پیگیری خواهد شد.
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۲۰۳ فضای آموزشی، ورزشی و فرهنگی با اعتبار بیش از هشت هزار میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری رسیده که۸۰درصد این طرح‌ها با مشارکت خیرین بوده است.
سید رضا حسینی نیک با بیان اینکه هم اکنون ۶۰ طرح آموزشی در مناطق مختلف استان در دست اجراست، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود ۴۲ مدرسه در قالب با ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه ۱۴۰۳ افتتاح و در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.
حسینی نیک تصریح کرد: در مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال به فضا‌های آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که این اعتبار طی ۲سال جذب خواهد شد.

با حضور سیدمحمد موحد نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی سه مدرسه در روستا‌های چنگلوا، ده ابراهیم و آبچندار کلنگ زنی شد.
هم‌اکنون بیش از سه هزار واحد آموزشی در این استان وجود دارد که ۲ هزار ۸۰۰ مرکز آن در قالب ۹ هزار کلاس درس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شده است که معادل ۹۲ درصد مدارس استان است.
استان کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر جمعیت، هشت شهرستان و۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه و حدود ۱۷۲ هزار دانش‌آموز و بزرگسال و در بیش از ۳۰۱۸باب آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می‌کنند که از این تعداد دانش‌آموز، ۱۲هزار در پیش دبستانی و مهدکودک استان حضور دارند.
از کل دانش‌آموزان استان، ۴۹ درصد از آن‌ها را دختران و ۵۱ درصد را پسران تشکیل می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
فایل های مرتبط
1