تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۴۲
کد مطلب : ۴۴۲۵۸۹
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح می‌دهد

روایتی از عملیات سخت نجات 5 نفر در برف‌های مارگون ( + تصاویر)

۵
۱
روایتی از عملیات سخت نجات 5 نفر در برف‌های مارگون ( + تصاویر)
کبنا ؛سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد مأموریت 22 ساعته نیروهای اورژانس در برف و باران را روایت می‌کند و می‌گوید: 22 ساعت همکاران بنده در سرما، برف و باران برای نجات 5 سرنشین تلاش کردند.
به گزارش کبنا، محمد امین نکوئی سخنگوی اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با بارش رحمت الهی، در شهرستان مارگون برف و باران شدیدی شروع به باریدن کرد. برف همه جا را سفیدپوش کرده بود. تردد خودروها به سختی انجام می‌گرفت. شب گذشته و در ساعت 21:50 دقیقه یک خودروی سواری با 5 سرنشین در جاده برف‌گیر روستای جلاله به سمت سیاه کوه منطقه زیلایی گرفتار و تردد برای آن ناممکن می‌شود، در همین موقع این موضوع به اورژانس 115 یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش داده می‌شود.
 وی افزود: بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ پاتاوه به محل اعزام و دقایقی بعد تلفن‌های همراه مصدومان از دسترس خارج و ارتباط مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ با مصدومین گرفتار در برف قطع می‌شود. اما پرسنل اورژانس ۱۱۵ پاتاوه ضمن امدادخواهی از هلال احمر و راهداری جهت بازگشایی جاده برفگیر، به مسیر خود برای نجات جان مصدومین گرفتار در برف ادامه می‌دهند.
 نیکویی اضافه کرد؛ با تلاش مستمر مأموران اداره‌کل راهداری و هلال احمر نهایتاً مسیر برف‌گیر بازگشایی و امروز عصر همکاران اورژانش ۱۱۵ بر بالین مصدومان که از شدت سرما و بارش برف و باران در یک منزل روستایی سکونت گزیده و دچار سرما زدگی شده بودند، حاضر شدند و بعد از انجام اقدامات درمانی در محل ۲ نفر را بصورت سرپایی درمان و ۳ نفر دیگر را به مرکز درمانی پاتاوه انتقال دادند.
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت؛ این مأموریت در مجموع حدود ۲۲ ساعت به طول انجامید و خدا را شکر وضعیت همه مصدومان مطلوب هست.
 وی در پایان ضمن قدردانی از همکاران هلال احمر و مجموعه راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد، از زحمات پرسنل فداکار اورژانس منوچهر یعقوبی و بهمن بادان فیروز تشکر و قدردانی کرد.
نکوئی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان عنوان کرد: بهتر است که مردم عزیز در جاده‌های برف‌گیر تردد نداشته باشند و از مسافرت‌های غیرضروری در ایام بارش نزولات آسمانی پرهیز کنند.
















نام شما

آدرس ايميل شما

۱۲۳
Romania
درود و صد درود
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشین...
یه استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
ضمن تشکر و قدردانی از عوامل موثر بویژه اورژانس ۱۱۵ و تشکر از رسانه ی حقیقت یاب، کبنانیوز، انتظار میرود از اغلاط تایپی گسترده در متن خبر جلوگیری شود.
Iran, Islamic Republic of
واقعا خسته نباشید به شما مگوییم خداوندحافظ شما باشد حق حقوق شما با بقیه ی شغل ها غیر قابل مقایسه است
جهانبخش
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید به شما مگوییم خداوندحافظ شما باشد حق حقوق شما با بقیه شغل ها غیر قابل مقایسه است
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1