تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۴۹۰۷۲۴
جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد؛

طی سه سال ۷۰ مدرسه به فضای آموزشی آموزش و پرورش بویراحمد اضافه شد

۰
کبنا ؛
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: طی سه سال ۷۰ مدرسه و حدود ۲۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی آموزش و پرورش و حوزه عشایری شهرستان بویراحمد اضافه شد.
به گزارش کبنا نیوز، سومین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و ستاد استقبال از مهر با هفت دستور کار و باحضور حجه السلام دهقان رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان، دکتر مهدوی فرماندار بویراحمد، ایوب رضایی سرپرست آموزش و پرورش بویراحمد و جمعی از مسئولان در فرمانداری برگزار شد.
در ابتدای جلسه سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با بیان نقش ارزنده آموزش وپرورش در تربیت نیروی انسانی گفت: ۶۰۸ مدرسه با 64 هزار و 621 دانش آموز سال تحصیلی جدید را در شهرستان بویراحمد آغاز خواهند کرد. وی عنوان کرد: از این تعداد ۴۷۵ مدرسه دولتی و مابقی مدارس غیردولتی هستند.
رضایی همچنین از برگزاری جشن غنچه‌ها، شکوفه‌ها و جوانه هادر تاریخ‌های ۲۶، ۲۷ و۲۸ شهریورماه خبر داد. وی در بخش دیگری از چالش‌های سد راه آموزش وپرورش و از مشکلات جدی در سازماندهی منابع انسانی نیز مواردی را بیان کرد.
رضایی گفت: متأسفانه برخی از امکانات و زیرساخت‌های بویراحمد در اختیار شهرستان نیست و انشاء‌الله سعی خواهیم کرد تا امکانات و زیرساخت‌ها در اختیار شهرستان قرار بگیرد.
حجه الاسلام و المسلمین دهقان رئیس دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان ضمن تبریک به مناسبت انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش بویراحمد گفت: آموزش و پرورش بویراحمد با توجه به حجم جمعیت و مشکلات آموزشی و امکانات محدود، نیازمند توجه بیشتری در حوزه تجهیز و تأمین مدارس هست.
مهدوی فرماندارشهرستان بویراحمد هم از اضافه شدن ۷۰ مدرسه با حدود ۲۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی آموزش و پرورش بویراحمد و حوزه عشایری شهرستان در سه سال اخیر خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان باهدف بازگشایی مطلوب مدارس همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند، تحت هیچ شرایطی نباید خدمات عمومی در مدارس در طول سال قطع شود و اگر مدارس بدهکاری دارند، شرکت‌ها مستقیماً از طریق اداره آموزش و پرورش پیگیر مطالبات باشند و حق قطع انشعاب ندارند.
حسینی مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز در این جلسه از آمادگی این سازمان برای تجهیز وسایل گرمایشی تأسیسات و نیازمندی‌های مدارس خبر داد.
در این جلسه نماینده شورای شهر، معاونین شهردار، پلیس راهور، نماینده دستگاه‌های خدمات‌رسان به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و برای پروژه مهر اعلام آمادگی کردند. حذف نقاط پرترافیک در سطح شهر یاسوج، حضور مستمر پلیس و محدودیت‌های ترافیکی، کنترل و تشدید اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی در معابر، تجهیز مدارس، تخصیص نیروی مورد نیاز در مدارس از جمله مصوبات این جلسه بود.
در پایان این جلسه فرماندار بویراحمد، رئیس اداره آموزش و پرورش بویراحمد و نماینده نوسازی از مدارس نمونه دولتی الزهرا سلام الله و یادگار امام بازدید کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1