تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۱۴۷۹۶۶

در فتنه و انحراف فصل الخطابم رهبری است/در فولادی هیچ نکته منفی ندیده ام/احتمال نمی‌دهم رد صلاحیت شوم

۰
کبنا ؛متن از حبیب قلندری-تصاویر از امین اسدپور و جواد حسنی
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت بعد از ثبت نام و اعلام کاندیدتوری خود در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نشست خبری که توسط انجمن خبرنگاران گچساران برگزار گردید، به سوال خبرنگار کبنا نیوز مبنی بر اینکه جبهه مخالف شما بجای رقابت سالم دست تخریب شما زده‌اند و ظاهرا در این عرصه نا‌موفق بو ده‌اند و یکی از موارد تخریب که به شدت در جامعه گسترش داده‌اند اینست که مطرح می‌کنند که چطور است؟ تاجگردون ادعا می‌کند سرباز نظام است و حامی و دوست دار رهبر است و اعتقاد به ولایت فقیه دارد اما مواضع خودش را در مورد فتنه ۸۸ مشخص و روشن نمی‌کند نظرتان در این مورد چیست؟
تاجگردون اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک شاهکله تعریف شده دارد و مدارش چیزی نیست که خیلی غیر شفاف درون آن قدم بزنی و یا به عبارتی مسئولیت داشته باشی و بعد بگویی من در چارچوب نظام هستم ولی کارهای دیگری انجام بدهی. نظام مقدس جمهوری اسلامی اینقدر تجربه دارد که اجازه ندهد کسانی که چارچوب نظام را قبول ندارند محرم اسرار نظام شوند، شاهکله نظام ما ولایت فقیه است و از دیر باز تا کنون یعنی از زمان امام راحل تا مقام معظم رهبری فصل الخطاب همه مطالب کلام رهبری است اینکه در فضای انتخاباتی چه حرفی می‌زنند یا می‌گویند مهم نیست. مهم آنست که آدم چه عملی را انجام می‌دهد در رابطه با بنده از دیرباز تاکنون در هر محفلی وارد می‌شدم ازاین قبیل حرف‌ها زده می‌شد در گذشته ضد ولایت فقیه، عدم التزام و.. مطرح می‌شد که دیدن که چنین مسیری جواب نداد، بحث اقتصادی مطرح می‌شد. من در یک کلام عرض می‌کنم که تمام سوابق اجرایی چه از نظر نظری، رفتاری، عملکردی در تمامی مراحلم نشان دادم فصل الخطاب همه حرف‌هایم فرمایش مقام معظم رهبری است اگر دوستان عزیزی که تلاش می‌کنند البته من نمی‌گویم رقیبان من این حرف‌ها را می‌زنند این کار کسانی هست که من را قبول ندارند فتنه یا انحراف یا هر چیز دیگری باشد تشخیص من اینست فرمایش مقام معظم رهبری باید عمل شود و عمل هم کرده‌ام و دوستان هر چیز که می‌خواهند، بگویند مهم نیست، مهم آنست که آن کسی که باید تشخیص بدهد، خواهد داد.
تاجگردون به سوال کبنا نیوز در مورد کاندیدای جبهه اصولگرایان فولادی اینگونه جواب داد: فولادی یکی از مدیران خوب مملکت، استان، شهرستان بوده و نزدیک به ۳۰ سال در عرصه نفت وگاز خدمت کرده‌اند و در یک دوره هم در انتخابات مجلس حضور پیدا کرده که موفق به کسب آرای نشد من هیچ نکته منفی در مورد فولادی سراغ ندارم که بخواهم، آنرا مطرح کنم اما در مورد اینکه من بهتر هستم یا فولادی این راه مردم باید تشخیص بدهند و بگویند. فولادی انسانی زحمت کش در پروژه و اجراء می‌باشد و توانایش برای کسب کرسی مجلس توسط مردم می‌باشد.
متن مصاحبه توسط احسان دری؛
**اقای تاجگردون، چه پیامی برای رقبای انتخاباتی خود دارید؟
انتخابات یکی از موضوعات مهم در نظام جمهوری اسلامی است و تقریبا هر دو سال یک انتخابات را داریم. امروز که روز آغاز نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی است آغاز رقابتی است که امیدوارم در کنار آن یک فضای سالم را در شهرستان باشت و گچساران شاهد باشیم و فکر می‌کنم که با توجه به شعور بالای مردم و کاندیدا‌ها شاهد یک انتخابات و حضور پرشوری باشیم.
**با توجه به انتخابات آیا بودجه سال ۹۵ تا قبل از انتخابات بسته می‌شود؟ با توجه به لغو تحریم‌ها شرایط خوب اقتصادی به کشور بر می‌گردد؟
انتظار داریم که دولت بودجه را تا ۱۵ آذر تقدیم مجلس کند اما با همزمانی لایحه ششم و بودجه که خواست دولت بود که همزمان تحویل مجلس شود این تاخیر بوجود آمد که فکر نکنم تا قبل از انتخابات مجلس بودجه به انجام برسد. تلاش می‌کنیم تا پایان سال پرونده بودجه در مجلس بسته شود.
فضای اقتصادی کشور به لطف تدبیر رهبر معظم انقلاب و تلاش دولت و مجلس وهمچنین تصویب برجام که حدود سه ماه دیگر فرمان رفع تحریم‌های بین المللی داده می‌شود شاهد افزایش فعالیتهای اقتصادی و سرمایه گذاری خواهیم بود.
**جبهه مخالف شما بار‌ها دست به تخریب شما زده‌اند و می‌گویند شما خود را سربازولایت و انقلاب معرفی می‌کنید اما هیچگاه موضع خود را در قبال فتنه مشخص نکرده‌اید.
نظام مقدس جمهوری اسلامی یک شالکه تعریف شده دارد و اینقدر تجربه دارد جلوی فعالیت کسانی که نظام را قبول نداشته باشند، بگیرد.
فصل الخطاب ما همیشه رهبر معظم انقلاب بوده است و اینکه در فضای قبل از انتخابات این گونه دست به تهمت می‌زنند صحیح نیست. عملکرد بنده چه از نظر سوابق اجرائی و چه از نظر رفتاری و عملکردی نشان داده است که فصل الخطاب من همیشه رهبری عزیز بوده است.
**آقای تاجگردون، چه پیامی برای مردم گچساران دارید؟
از مردم گچساران و باشت تشکر می‌کنم که چهار سال گذشته بنده را برای خدمت به این دیار انتخاب کردند.
همواره تلاش کردم شرمنده مردمی که به من رای دادند، نشوم. مشکل اصلی مردم در کنار مشکلات زیربنایی و عمرانی و آموزشی مشکل اشتغال است که در بخش‌های عمرانی و آموزشی گامهای خوبی برداشته شد و در بخش اشتغال هم این نوید را به مردم می‌دهم که با باز شدن فضای سرمایه گذاری در کشور در حوزه گچساران و باشت قدمهای خوبی برداشته شود و درصد قابل توجهی از مشکلات مردم حل شوند.
**۱۸۵ روز تا پایان مجلس نهم باقی مانده است، تا پایان این زمان آیا همچنان به فعالیت خود با قدرت ادامه می‌دهید؟
بنده تا ۱۳۹۵/۳/۷ نماینده مردم هستم و قطعا با قدرت پیگیر امور و مطالبات مردم هستم.
تن‌ها نگرانی من این است که برخی مدیران به بهانه انتخابات در وظایف خود کم کاری کنند.
از روز اول نمایندگی بنده، مسئول آمده و رفته و بعد از این همه تا پایان مجلس نهم مسئولان ارشد کشوری به این حوزه خواهند آمد و توصیه می‌کنم این آمدن و رفتن مسئولان را با بحث انتخابات قاطی نکنند.
**چه قدر احتمال می‌دهید که توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شوید؟
احتمال نمی‌دهم که رد صلاحیت شوم.
**چه توصیه‌ای به حامیان خود دارید که دامن به تنش‌های انتخاباتی در جهت ایجاد یک انتخابات سالم نزنند؟
این سؤال شما را قبول ندارم و تنشی وجود ندارد و فضای فعلی خوب است و رقابت همیشه بوده است و نباید از حضورمردم ترسید و باید با ایجاد یک فضای سالم به حضور و مشارکت گسترده مردم قدم برداشت.
متاسفانه فضای مجازی انباشته شده است از تهمت و تخریب است، به مردم بخصوص جوانان توصیه می‌کنم که وارد حاشیه نشوند. شور و نشاط برای ایجاد انتخابات واجب است.
توصیه می‌کنم اخلاق سیاسی رعایت شود و عده‌ای فضا را متشنج نکنند.
**آیا شما به نام جریان اصلاحات در این دور از انتخابات شرکت می‌کنید؟ چرا عده‌ای می‌گویند شما در تهران به اسم اصولگرا و در یاسوج به اسم اعتدال و در گچساران اصلاح طلب معرفی می‌کنند؟
برعکس سؤال شما در تهران روزنامه‌ها من را یک اصلاح طلب معرفی می‌دانند و در فضای عملی و اجرائی من را به عنوان چهره معتدل می‌دانند و در گچساران می‌گویند من اصولگرایم.
خوشحالم که رفتار و شیوه من به گونه‌ای شده است که تندرو و افراط نیست و اصولگرایان برای پیشرفت شهرستان و نظام من را قبول دارند و حامی من هستند.
**عملکرد مدیران کل را چطور می‌بینید و کدام یک عملکرد خوب و کدامیک عملکرد ضعیف دارد؟
باید به مدیران فرصت خدمت داد و صحیح نیست که مدیری اگر با من هم خوانی نداشته باشد را برکنار کرد. خوشبختانه در حال حاضر مدیران در یک فضای آرام مشغول به کار هستند و باید به آن‌ها فرصت داد و اینکه بگویم کدام یک خوب کار کرده و کدام یک ضعیف اخلاقی نیست.
**قبلا وعده داده بودید گفته بودید که در روز ثبت نام همه چیز را در مورد آقای فولادی می‌گویم. لطفا ناگفته‌ها را بگویید؟
بنده هیچگاه چنین صحبتی نکرده‌ام و بنده هیچ نکته منفی در مورد آقای فولادی نمی‌دانم که بخواهم بگویم. آقای فولادی از مدیران زحمت کش صنعت نفت می‌باشدکه ۳۰ سال به کشور و بخش نفت خدمت کرده است و در دوره نهم انتخابات هم در صحنه حضور داشتند که رای لازم را برای حضور در مجلس نیاوردند.
من تنها گفتم که روز ۸ اسفند همه چیز مشخص می‌شود و این مردم هستند که به عملکرد و شایستگی‌های بنده و آقای فولادی رای خواهند داد و انتخاب خواهند کرد.
**شواهد حاکی از آن است که یک عزم و اراده‌ای در سطح استان بین برخی چهره‌های سیاسی و مسولین بوجود آمده است که شما در مجلس بعدی نباشید و فتیله تخریب شما روز به روز بالا‌تر کشیده می‌شود. به نظر شما دلیل چیست؟
من هم نماینده گچساران و باشت هستم و هم نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد و هم نماینده مردم ایران هستم.
در عرصه نمایندگی نمی‌توانند ایراد بگیرند و برخی بدلیل کم کاری و ضعف خود سعی می‌کنند با تخریب و حمله به من این کم کاری را جبران کنند.
اینکه من به وظیفه‌ام عمل می‌کنم و در تلاش هستم نباید دلیلی برای خصومت بوجود آید.
من وظیفه خودم را انجام می‌دهم و در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی به وظایف نمایندگی خود عمل می‌کنم.
**برخی بر این باورند که باتوجه به موقعیت ممتاز شما در مجلس و رابطه شما با دولت آن طور که باید کار نشده است. و همچنان چهره محرومیت در شهرستان حاکم است؟
نباید این انتظار را داشه باشیم که همه مشکلات بزرگ در یک دوره چهار ساله نمایندگی حل شوند.
ارتباط من ربطی به این دولت و دولت قبل ندارد و اتفاقا اکثر پروژه‌هایی که دنبال و اجرا کردم در دولت آقای احمدی‌نژاد بود و همکاری خوبی هم با بنده داشتند. این دولت هم کمک خاص خودش را خواهد کرد اما یک فرد قادر نخواهد بود همه مشکلات را حل کند و یاری همه مسئولان را می‌طلبد.
در روز اول نمایندگی من اعتبارات شهرداری دوگنبدان حدود ۱ میلیارد تومان بوداما الان حدود ۱۷ میلیارد تومان است. چرا قبلا این اعتبارات حاصل نمی‌شد؟
کشوری که در تحریم است و سیستم پولی و بانکی آن فعال نیست نمی‌تواند سرمایه گذاری را رونق دهد. با باز شدن فضای سرمایه گذاری تلاش خواهم کرد سرمایه گذاران خارجی و داخلی مشارکت کنند و در این حوزه فعالیت کنند.
اجازه ندادم که پتروشیمی بخوابد و دو واحد پتروشیمی که یکی مجوزگرفته است و دیگری در حال اخذ مجوز است و همچنین یک یا دوواحد اتیلن راه اندازی خواهد شد.IMG_7763 IMG_7760 IMG_7736 IMG_7726 IMG_7724 IMG_7706 IMG_7715 IMG_7716 IMG_7719 IMG_7723 IMG_7697 IMG_7694 IMG_7693 IMG_7689 IMG_7687 IMG_7686 IMG_7684 IMG_7683 IMG_7682 IMG_7674 IMG_7669 IMG_7664 IMG_7663 IMG_7662 IMG_7657 IMG_7656 IMG_7652 IMG_7645 IMG_7639 IMG_7635 IMG_7605 IMG_7609 IMG_7611 IMG_7622 IMG_7629 IMG_7601 IMG_7594 IMG_7597 IMG_7592
IMG_0435 IMG_0220  IMG_0290  IMG_0434   IMG_0427 IMG_0244     IMG_0381  IMG_0356 IMG_0344 IMG_0341 IMG_0337 IMG_0212 IMG_0260 IMG_0264
نام شما

آدرس ايميل شما

سی طالب
Iran, Islamic Republic of
درود بر این مرد بزرگ و ولایت مدار همچون صلابت کوه خامی
Iran, Islamic Republic of
خودت هم میدونی قولادی مالی نیست
علیرضابهبهانی
Iran, Islamic Republic of
به امیدخداپیروزی دکترعزیزم.. تاریخ تورابعدازسالهاهم یاد خواهد کرد...باعث سرافرازی همه هستی.
Iran, Islamic Republic of
فولادی اگه یکم بلد بود ........کنه و یکم حرفهای قشنگ بزنه و ایقد جدی نباشه بیشتر میتونست رای جمع کنه
حامی
Iran, Islamic Republic of
تا لحظه آخر پشتیبانت خواهم بود همچون هشت سال گذشته.
با آرزوی موفقیت و سلامتی برای دکتر تاج گردون و سربلندی مردم دیارم و پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر شهرهایم گچساران و باشت و استانم کهگیلویه و بویراحمد عزیز
صبح روشن. روزبه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاج گردون که همیشه با متانت صحبت می کنند و هیچگاه به دیگری بی احترامی نمی کنند.
ستار
Iran, Islamic Republic of
درود بر دلاورمرد ایل بزرگ لر
خدامیدونه که هرچی بگم درموردش کمه
خداپشت پناهت انشاالله با اکثزیت آرا اول هستی
دکتر تاجگردون دوست داریم
Iran, Islamic Republic of
خدایش بعضی از مدیرانت از جمله گوهرگانی فقط به فکر جیب خودش است حیف که دور بعد هم مدیر باشد.
پیام مظفری
Iran, Islamic Republic of
سلام ؟؟اصولگریان دنبال این هستند که تاجگردون رد صلایت کنند.اما خواب ببینیند کم نامه نگاری کنید؟؟یکی از دوستان تو خونش نشسته و یک دستگااه فاکس داره فقط شب وروز کار ش نامه فرستادن بر عله حاج غلام هست دیگه چیزی تو این کار ها نیست جوان نامرد ومنفور
88
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر وزارت نیرو کی اگاهی استخدام زدکه عسکری شده کارمند اداره برق گچساران .حتمی سهمیه داشته .پسر اقای دشتی در شرکت نفت وغیره
سام
United States
افتخار شهرمان دکتر تاجگردون
جانم تاج
Iran, Islamic Republic of
خدا سایه تو بالای سر شهرم نگه داره، مطمئن باش دوباره با آرای بالا انتخابی
منصف
Iran, Islamic Republic of
فراموشی بد نیس .بعضی وقتها بدرد ادمی میخورد و هم اینکه مردم را سرکار بذاری و شب و روز ادارات و فرماندار بنفعت کار میکنند و نیاز و بیکاری جوانان را به گروگان گرفته ای و تمامی قوانین کشور را به هیچ انگاشته اید و فرصتهای حداقل را بدون رعایت حق یتیمام و بی کسان را به عوامل خود میدهی بترس از اه مظلومین جز خدا کسی ندارند
Iran, Islamic Republic of
کاش می گفتند مسولان ادارات دنبالشون چه کار می کنند
ساسان
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون تاجگردون تاجگردون جشنه بنه شلالدون
محمدزاده باشت
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر تاجگردون..هفت اسفند ترک.لر.بهبهانی..باوی..بختیاری..بویراحمدگرمسیری..همه به دکترتاجگردون رای می دهیم..
محروم
Iran, Islamic Republic of
مردم فهمیدن وآنهایی که دست به تخریب میزنند امتحان پس دادن خداروشکر وهمگی شناخته شده اند به یاری پروردگارآقای تاجگردون چهارسال دیگه نماینده هستند خداوند به ایشان سلامتی وتوانایی بدهد که چهارسال دیگه به همین روند بانشاط وپرتلاش ظاهرشوند بالاخره وقتی منافع عده ی قلیلی درخطر باشد طبیعیست بوق وکرنا بزارن اینم مردم فهمیدن کارهای خوب آقای تاجگردون در روستاها وشهرها همه چیزرابیان میکند چهره روستاها به کلی تغییر کرده بودجه هایی که حتی به روستاها تخصیص داده شده وطرح های آن گویای همه چیزاست از انتظارمیرود به جای تخریب توانایی مثبت خودرا برای مردم ثابت کنند نه منفی
همه نظر بدین
Iran, Islamic Republic of
اقای پیام خبرا قبلیت عکست و هست با سید حالمونو بهم زدی دیگه مرد باش
رفیق خوب
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم فقط فرصتهای شغلی که میگن ایجاد می کنن به حلقه های اطرافشون محدود نشه و همه اقشارمردم چه اصولگراوچه اصلاح طلب وحتی میانه روهاروبه یک چشم نگاه کنن چیز ی که توی این چهارسال شاهداون نبودیم به امید دیدن گچسارانی اباد درسالهای اتی
Iran, Islamic Republic of
کاش به خودت زحمت می دادی بعد از ثبت نام ، یه سری هم به اداره بغل دستی فرمانداری( شبکه بهداشت ) می زدی و ضعیف ترین مدیر ورئیس مرکز بهداشت گچساران را از ابتدا تا حالا زیارت می کردی !!!!
حامی سابق تاج
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه.گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه...
بینوا
Iran, Islamic Republic of
باسلام وتشکر از کبنا.حضرت علی ع میفرمایند این مقامها اگر ماندنی بودند به من و شما نمیرسیدند....ایا شهری که روزی هشتصد هزار بشکه نفت بغیر از گاز و سایر منابع اب و غیره باید وضعیتش این گونه باشد؟چهار سال فرصت زمانی کمی نبود برای خیلی از تحول ها!!! زمان احمدی نژدا که تحریم بودیم نفت بشکه ای صد دلار بود.وضع اقتصادی خوب بود.حالا چه ؟دولت محبوبتان با کرنش انرا به بشکه ای چهل دلار رساند.اب و بر ق و گازگران شدو یا رانه نان و بنزین برداشته شد و غیره. ..این جای بسی شرم دارد...پرسید ان یتیم که ان چیست که بر تاج ان پادشاهست گفت مادر که ان اشک دیده تو و اه ماست....
احسان
Iran, Islamic Republic of
از من زنی عبور میکند با چشمهایی به رنگ بره های کال .
لابلای موهایم دختری ترانه میخواند ..
به رسم سروگهای تهمینه
ونارنجی قد میکشد به انتهای رنج سالهای بی بارش ،،
هنوز در خاطره روزهایم گنبدی سفید چشم میدوزد به مورد زارهای مهرابه ...
دو گوشی پای ضریح حبه محمی شروه میخواند.
زلال قنات شنگلک بوسه میزند به سینه حاصل خیز خاک ملک اباد
ومن شبیه زلال نقره فام کی ولی با خود زمزمه میکنم شکوه شهر پدریم را در واژه های شوریده ،،
سربلند میخواهمت چونان قلعه ای که هنوز پابرجاست ..
سرفراز میخواهمت چونان کاجهای باغ خان ،،
من هنوز از یاد نبرده ام شلال گیسوان بی طلا را در موسیقی دلنشین چرخ مارشال قدیمی اش ..
ونوای ناله های بی نزاکت در گوش واژه هایم شیهه میکشد چونان کمر خمیده مادری که مهرداد جوانش را با بهت زیر خاک سرد به لالایی مرگ میخواند از یاد نبرده ام، شیران، شب ستیز دولیاری را که در خون می غلتیدند و فریادی بی بی زینب را در میان سرمستی نوکران ظلم و ستم، من هنوز به یاد نبرده ام، فریاد منوچهر آن اسیر مجروح در چنگال گرگها را، که در میان اشک و خون، سرب در دهانش کردند، تا بنایی ظلم بی خطر بماند، من از تبار همان کسانی هستم که برای ادامه حاکمیت جور و ستم، فرزندان شیر دولیاری را قربانی کردند. و من هنوز هستم،
من هنوز هم از یاد نبر ده ام مسجد پیر وواویلای مشی گلی را ..
ودر من زنی عبور میکند که یار یار میخواند به رسم دختران باشت ...
وپسری با پاهای خسته میدود در محله بنگرو و گلوله های گودرز را شلیک میکند به چال. گونه های تنگ تیز.
من هنوز هم بوی گلهای سفیدی را میدهم که از دیوار باغ خان اویز میشدند تا تماشا کنند مهر خاک مادریم را ..
در من زنی بوسه میزند مزارگه باشت را ...
ارامگه مهربانترین دختران ایلم ورشید ترین پسران در خاک ارمیده ام را ...
من باشت را دوست دارم چون طنین فریادهای پدرم در کوچه های خاطره ...
وتاجگزاری خواهم کرد در لابلای زلف بلوط های شلال دون چونان گردش چرخ گردون در چینهای دامن زتی که از پیچهای پیچویی تا چکاد دماوند صدای رود رودش هنوز برایم مرثیه مادری را میسراید ،،در گوش ایل بالابلند باوی...به افتخار پسران رشیدش ...درود برتاجگردون
ملک تاج گرجی نیا
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خوشحالم که حاج عادل رضایی همراه تاجگردونه.فک کردیم باهاش نیست
گیجالو
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون باید رد صلاحیت شود او حامی فتنه ۸۸بود
حاج عادل
Iran, Islamic Republic of
ای خداااااااا
خدایا بدیرمی ای مردم بفهمسنی که تو چه موجودیی. خداوکیلی هرچه ادم نهوی سر کار سواد هر وبر ندارن.حق خوری های تو از بقیه شهرستانای استان ظلم فراموش نشده ای اس. البته خوب همه رو خریدی رقیب به درد بخور هم نزاشتی. با حاج حسینی هم خو سهام مشترک پتروشیمی داری....تو نه چپی نه راستی.منتظر بادی...
پاکوه,تلخاب,آبشیرین,باباکلان,سربیشه,بیدزرد
Iran, Islamic Republic of
سربازان سی هزارنفره ولایت مدارقشقایی آماده حضورفرمانده خودشان ژنرال فولادی هستند....
من اونم
Iran, Islamic Republic of
یکی از عکاسان بخاطر اختلاس مرتکب شده دست به دامن نماینده قدرت طلب و فرصت طلب شده
برما
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد بزرگ ایل باوی
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
درود بر نوروزی درود بر حسینی درود بر حاج عادل رضایی.درود بر تاجگردون
اشنا
Iran, Islamic Republic of
آقای پیام مظفری تو فقط خرت برون
جگرم خینه
Iran, Islamic Republic of
دکترتاج گردون دانشگاه ازاد گچساران فکری به حالش کن
باشت
Iran, Islamic Republic of
دوستان اگه تاجگردون حامی فتنه نیست پس چرا در این چند سال تاجگردون حتی برای یک بار فتنه‌گران رامحکوم نکرده آگه ایشون واقعآ التزام عملی به ولایت فقیه داره مگه رهبری خط قرمز را فتنه گران معرفی نکرد ما یقین داریم تاج حامی فتنه گران است ولی جهت فریب مردم ورای آوردن این حرفا را میزنه
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
آقای پ.م شما که برا حسینی سر میدادین؟چی شد جناح عوض کردی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ما که درشهرستان گچساران پیشرفتی نمی بینیم درخواست دارم جواب من را مصداقی بدهید واقعا چه کار هایی انجام شده ما که نه کارخانه ای دیده ایم که در این چهار سال راه اندازی شده باشد نه رونق اقتصادی بوده مشکل اقتصاد که داره فاجعه ای برای شهرستان شده بیکاری که درشهرستان که یک مصیبتی است که دامنگیر همه خا نواده ها را گرفته و دیگر جوان شاداب وجود نداارد می گویند آقای تا جگردون بودجه آورده یعنی بیش از حق شهرستان با توجه به مسولیتش توانسته چانه زنی نماید وبدجه شهرستا ن افزایش داده ولی اثرات ان راکسی ندیده آیا این حرف برای مردم قابل لمس است
R.Z گچساران
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر غلامرضا تاجگردون سلام وعلیکم:
بنده دانش آموزی از شهرستان گچساران هستم و سنم هم برای رای دادن نمیرسه ولی از سیاست چیز هایی بلد هستم و علاقه زیادی هم دارم اما حرفم را رک میزنم و به شما هم علاقه زیادی دارم اما:
تا جایی که اطلاع دارم شما از سال۱۳۶۸وارد سیاست شدید وعضو شورای جهاد دانشگاهی دانشگاه اقتصاد شهید بهشتی بودیدو در سال ۱۳۹۰ با ۳۴ هزار و ۹۳۷ رأی به نمایندگی شهرستان های گچساران و باشت دراومدید ورئیس کمیسون تلفیق بودجه کشور شدید.اما خداشاهده توی این چهار سال چی کردید اقا قبول ما میگیم شما بسیار کار کردید اما خداشاهده من اسم هر کسی را میخونم یا پسر عمو یا اقوام یا فامیل اینا رو همشونو گذاشتید سر کار پس بقیه چی شدند ایا رای پسر عموتون(مثال)با یک فرد عادی فرق میکنه جناب اقای تاجگردون شما در این چهار سال بودجه کشور دستتان بوداومدید برای ما یک زیرگذر زدید که اون هم کار شما نبود اما به جای این کار میتونستید(یک پتروشیمی راه میانداختید که ۱۰۰تا جوانی به سرکار بروند و برای خوانواده اش نونی در بیاوردند) اقای تاجگردون خداشاهده این کارش نبود مسعولیت مهم نیست مردم چی درموردتون فکر کنن مهمه اقای تاجگردون شما میتونستید کارهای زیادی کنید اما این تقصیر شما نیست تقصیر اطرافیانتان است و من هم مطمعن هستم که شما این دوره هم قبول میشد به هرگونه ای که باشه اما توراخدا امسال دیگه فامیل بازی بسه یکم هم به فکر ما مردم باشید اقای تاجگردون احمد رضا اینطوری نمیخواست اقای تاجگردون....
این بود نوشته ای از یک دانش اموز(از زبان مردم شهرش) به نماینده شهرستان های گچساران و باشت دکتر غلام رضا تاجگردون
والسلام
گچساران شهر من
Iran, Islamic Republic of
در جوامع پیشرفته ،مردم معمولا به مولتی میلیاردرها رای نمیدهند و مورد تایید جامعه نیستند،
درود بر پولادی وندا
ارو
Iran, Islamic Republic of
بخدا درست نیست نسبت بد بدین به اقای نماینده انصاف نیست با جدان حرف بزنید تهمت نزنید هیجکدوم ااز نماینده های قبلی عملکرد اونو نداشتن وکسی هم نخواهد داشت
سید صفر محمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدا بر امیرکبیر ایران .مردی که بدترین ناملایمات را از نااهلان شنید اما همچون کوه استوار ایستاد تا ان نااهلان خود خجالتزده شوند .. ایشان بیرو ولایت فقیه و دوستدار رهبر است و منتخب مردم و با اقتدار خواهد ایستاد .. ایشان تشنه قدرت نیست تشنه خدمت به مردمی است که سالها حقشان ضایع شده و فریاد رسی نبود که حق این شهری که بر بام نفتی ایران ایستاده است را باز بس گیرد .. ... دکتر جان همچون کوه خامی استوار باش و ترسی از این نااهلان به دلت راه نده .. دعای خیر مردم بدرقه راهت باد تا انشاا.. ۷ اسفند با بشتوانه مردم غیور گچساران و باشت بار دیگر خدمت به ملت ایران را از سر بگیری ... انشاا...
نیما
Iran, Islamic Republic of
کیجالو وقتی اسمت اینه حرفت مسلما بی ارزشه و محجورین صلاحیت ندارن
باشتی
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخ
تعدای از نوچه ها رو هم برده.اقای ا ح از کته تو چته اونجا ؟کار میخوای مگه؟
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
ایل قشقایی یکصدا و متحد فقط دکتر تاجگردون
فولادی متاسفانه بای بای
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوشم میاد از این نوروزی مدیر نترسیه. کیف کردم حاج عادل رضایی هم در این روز حساس با تاجگردون اومد تا مشت محکمی بزنه به دهن خرابکارایی که گفتن ازش جدا شده
واقعگو
Iran, Islamic Republic of
گیجالو راست میگه البته چون دزدی نکرده ...............؟
بویراحم
Iran, Islamic Republic of
ایران فقط تاجگردون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بدبخت برو یه فکری به حال گیجالیت کن کور خوندی جیج
دیل .
Iran, Islamic Republic of
درود بر چهره ی ملی .درود بردکتر تاجگردون .
مگه تاج گردون چکار کرده که بخواد رد صلایت بشه.
ای مردم لر و ترک به ولا حاج غلام مردبزرگی میباشد .
درود بر معماراقتصاد ایران
باوی
United States
آقای دکتر تاجگردون خود از خانواده شهدا و خود شان در جبهه حضور داشتن این چه حرفی ست که میزنید!؟ که ولایت قبول ندارد! شما از اینکه دکتر عملکرد خوبی داشته اند دارید اینگونه جو سازی میکنید .چطور ممکن است شخصی که ولایت قبول ندارد تایید صلاحیت شود و نماینده مجلس و به دنبال آن رییس کمیسیون بودجه جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری حکیمانه امام سید علی خامنه ای شود !مگر چنین چیزی ممکن است ایشان نسبت به کاندیدای دیگر برتری دارند .. هم از خانواده شهدا هستند و هم ولایت فقیه قبول دارد .طرفداران دیگر کاندیدای باید عملکرد طرف مقابل را نقد کنند نه اینکه از روی ناچاری و ذلت حرف هایی بزند که خنده دار است شهر گچساران نسبت به ۴سال گذشته تغییراتی کرده که بر همگان مشهود است فقط کافیه به اطراف نگاه کنیم .این مردم راه خودشان انتخاب کردند و در ۷اسفند سرنوشت خود و فرزندان و شهر خود را به دکتر تاجگردون خواهند سپرد و در روزهای نز دیک به انتخابات مخالفان بیشتر دست و پا خواهند زد ولی افسوس که این دست و پا زدن ها فایده ای ندارد..درود بر دکتر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت برادر عزیزجناب آقای تاجگردون
از بویراحمد برای شما می نویسم
از اینکه مردی از این سرزمین را در میان بزرگ مردان کشور می بینم و از اینکه نهایت تلاش و همت خود را به کار گرفته تا به مردم سرزمین خود خدمت کنید سپاسگزارم.بی شک فرصت خدمت محدود و ماندگار خواهد بود.در خدمت به مردم سرزمین مادری،پایدار و استوار باش.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
حاج عادلم یک ... بیش نیست بگفتی حاج فاضل یا محبوبه رضایی جالب تر بود
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر
اهل یاسوجم
امیدوارم برادر تاجگردون حرف های نابخردانه بعضی از هم استانی های عزیز را به دل نگرفته،کمر همت جهت رفع محرومیت استان و خدمت به مردم را فراموش نکنیم.
غـلامـرضـا تـاجـگـردون
Iran, Islamic Republic of
بی سابقه ترین رای گیری تاریخ گچساران و باشت در راه است.
غلامرضا تاجگردون ۹۰%
بقیه ۱۰%
غیرت شادگان
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون اینبار قرعه به اسم کی میفته راستی هنوزم توی طایفتون ادم بیکار هست که پست نداشته باشه پتروشیمی که به انحصار خودتون دراومده
بهنام امینی
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون
عالیشاه
Iran, Islamic Republic of
همه با هم درروز هفتم اسفند درانتخابات شرکت میکنیم وتنهاکسی که اسمش برکاغذ تعرفه نوشته خواهد شد فقط وفقط دکتر تاجگردون خواهد بود انتخابات گچساران دردوروز آخر تغییرات زیادی میکنه اونای که العان جبهه گرفتن برعلیه دکترتاجگردون حتما تغییر موضع میدهند چونکه مابهتر ازتاجگردون نداریم ول کنید این حزب بازیارو منطقی فکر کنید
سبز سبز
Iran, Islamic Republic of
البته ما س##بیشماریم .
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
فتنه دزدان و غارتگران بیت المال هستند برادر من .
سبزها حتی یک ریال از بیت المال نبردند .
دوستان اصول گرایتان بیت المال را غارت کردند .
افتاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فولادی بیا که خواب از چشمان تاج پریده
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر خواهشا آمار مدیران کل را از وزارتخانه های مرتبط بگیر.یکی از آنها باعث تعطیلی ادارات کار کل استان شده است و این رفتار و عملکرد ایشان از عوامل تحریک و بدبینی بویراحمدی ها علیه شما شده است
باران
Iran, Islamic Republic of
ای قربونت برم تاجگردون
دانشجو 59
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای راحت حاج غلام دوست داشتنی


مگر باوی مرده باشد پشت دکتر رو خالی کنند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
فدایی داری
شادگان
Iran, Islamic Republic of
به نام خداوند ایل پدر
خداوند خامی وشیران نر
خدای بلوط وخدای قلات
زلال دو چشمان اب قنات
به تاجی که خامی نهاده بسر ومرهم به زخمان ایل پدر
غلامی که گردون گردابهاست نوای دل انگیز خیزابهاست
صدای زن پیر باباکلان
دعای دهک برده تا آسمان
چو سرو رشیدی که در ایلمان
بلند اختر باوی پیرمان
چوشیری که در بیشه سنگین شود
ز درد من وبیشه غمگین شود
به تاریخ باوی فروزد چو مهر
سلامم به تاج وبه ایل پدر
کهن خاک باوی به شیران نر
زنده باد دکترتاجگردون
ایمان شفیعی نژادنارگموسی
Iran, Islamic Republic of
ما باید بدون تعصبات قومی قبیله ای واقع بینانه قضاوت کنیم و خداوند شاهد است که حاج غلامرضا تاجگردون یکی از بهترینها بوده وهست.
نظر شما در این باره چیست؟
ایمان شفیعی نژادنارگموسی
Iran, Islamic Republic of
ما طرفدار عملگرایی هستیم و حاج غلامرضا تاجگردون نماد عملگرایست
نظر شما عزیزان درباره جمله بالا چیست؟
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم

بنده یکی از ساکنین باشت میباشم
دوره قبلی از جناب اقای تاجگردون حمایت کردیم اما متاسفانه دکتر تاجگردون سلیقه ای برخورد کردندد
اما این دفعه برا یکبار هم که شده جناب اقای فولادی را حمایت خواهیم کرد
درود بر فولادی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر تاجگردون مرد شریفیست اما متاسفانه مدیر خوبی نیست چرا ؟
چون اینده نگری نکرد
سلیقه ای برخورد کرد
Iran, Islamic Republic of
قشقایی های عزیز شهر ما باشت را از یاد مبرید
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای تاجگردون سلام
به گفته رهبر کبیرمان سال ، سال همدلی وهمزبانیست
شما هم محبت فرمایید کاندیدی از ایل قشقایی معرفی نمایید
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
ایل لر و ایل قشقایی ، سلام علیکم
بیایید اتحاد خود را حفظ نماییم
کینه و کدورت ها را کنار گذاشته
وجهت زنده نگهداشتن شهرمان ، جوانانمان تلاش کنیم
و همدلی وهمزبانی را الگو قرار دهیم
تشکر میکنم از همشهریانم
Iran, Islamic Republic of
جنب اقای تاجگردون کناره گیری کن و حاج اردشیر کاویانی رو معرفی کن
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون نماینده مجلس شدن به لباس نیست به پول نیست به جاه و مقام نیست
به مردمی بودنست
اآرخلوآنلاین60000
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده فهیم مدیر مدبر شهرمان که هیچ دوره ای هیچ کانذیدی را نکوبید حتی آنهایی که بهش توهین کردن.او تاجگردون است.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بخند عزیز که یه دنیا معنا توشه. سر بلند باشی انشااله.
شایان
Iran, Islamic Republic of
خخ ترس چی کارش کرده
ارو
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل تا اخر حمایتت میکنیم
مصطفی..
Iran, Islamic Republic of
منتظر سیل خروشان حامیان فولادی باش مولتی میلیاردر . هیچ اصلاح طلبی در گچساران تو را حمایت نمیکند. توسعه و پیشرفت برای خودت بود چون به ریاست کمیسیون بودجه رسیدی و شهرت در فقر و عقب ماندگی باقی ماند . منتظر روزی که رو در رئ باهات صحبت کنم باش . حتی سهراب علیزاده اصلاح طلب هم با تو نیست . جوانان شهرم بیدارند.
مهندس بیکار
Iran, Islamic Republic of
آقای سیروس آ شهردار اولین شهردار گچساران همراه تو نیست تو داری گول سیاست قشقایی ها را میخوری . دلخوش به دکتر کریمی کردی زهی خیال باطل . فولادی اسطوره صداقت و مدیریت.
مهندس
Iran, Islamic Republic of
ای کسانی که میگویید فولادی سابقه مدیریت ندارد . رزومه او به مردم ارایه خواهد شد . مسول امور بین الملل وزارت نفت تنها بخشی از مسولیتهای اوست . زمانی که فولادی با وزرا در ارتباط بود تاجگردون وزیر ندیده بود.
عجب صبری خدا دارد
Iran, Islamic Republic of
کامنتهای حامی تاجگردون کار یکی دو نفر است . تیم رسانه ای فولادی کولاک میکند . فولادی در بیشتر کشورهای جهان دوره دیده . تخریب فولادی بیفایده است
مردمی
Iran, Islamic Republic of
پیام مظفری تو با چه رویی طرف تاجگردونی؟ چون لره باهاشی؟ جواب سید قدرتو اینجوری میدی؟
امینی
Iran, Islamic Republic of
استاد تبلیغات تاجگردون با خوشتیپیت رای نمیاری.
احسان
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاح طلبانی که به فولادی رای میدهند . درود بر سهراب علیزاده .
مصطفی از گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ۳۰ هزار رای
فولادی ۶۵ هزار رای
حاظرم شرط ببندم
اله کرم
Iran, Islamic Republic of
دلخوشانی که فکر میکنند رای قشقایی تاجگردون است مایه خنده ما هستند .
در جواب کامنت 4
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز فولادی مدیریت و پیشرفت را در عمل نشان میدهد همانطور که در مدیریت پروژه هایش نشان داد. چه بسیار سیاستمدارانی که سخنور نبودند اما عملگرا بودند و برعکس. درود بر سهراب علیزاده روشنفکر و مردمی
نکته سنج
Iran, Islamic Republic of
این وصله ها به ما نمیچسبه ما اتفاقا آرزو داریم تاج تایید صلاحیت بشه تا توی یک رقابت پرشور از فولادی شکست بخوره. درود بر اصلاح طلبان حامی فولادی
88
Iran, Islamic Republic of
... وامثال .. هستند .فرصت طلبند.اگر جای اقای تاجگردون بودم شوتش می کردم بیرون
دوست
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه دوست عزیزم نظرها را زود منعکس فرمایید لذت خواندن را از مخاطبین دریغ نفرمایید دیر منعکس کردن کسل آور است
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
همشهریان عزیز

ما به ولایت فقیه رای میدهیم
چ
Iran, Islamic Republic of
منظور کامنت ۸۸ پ#م# بود.
نیما
Iran, Islamic Republic of
جقد شما ب این گوهرگانی حسادت کنید اخه تا کی؟؟؟؟؟؟ عجب مردم قدر نشناسی هستین بعضیاتون!!!!!!!!
انشرلی
Iran, Islamic Republic of
کامنت شماره ۳۶ لزومی نداشت خودتو کم سن نشون بدی بابا مرد باش خخخخخخخخخخ
شمس
Iran, Islamic Republic of
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
99
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر جان مادرت قسمت می دم چند نفر از بستگان درجه یک تو غیر قانونی استخدام کردی .در مورد این موضوع حرف بزن .عسکری اداره برق گچساران.ظفری ها .کرمی ها وغیره ها خدایا به راه راست هدایت کنه و گرنه نابود بشی
جهاها
Iran, Islamic Republic of
بازهم زارع وتاجگردون
م.ا
Iran, Islamic Republic of
فقط بزرگ مرد دیارم
??دکتر غلامرضا تاجگردون??
????????????
????????????
????????????
اگاه
Iran, Islamic Republic of
ایمان شفیعی نارگموسی اگر من هم بدون ازمون استخدامی در اداره مالیاتی استخدام میشدم هر کاری برای تاج میکردم .خدمت بی منت به این میگن دیگه.......
سینا
Iran, Islamic Republic of
غیره حونه لرله آو برده بو بلن ترکل سر درارن من منطقه
آسمان
United States
درود بر ابر مرد تاریخ دیارم حاج غلامرضا تاجگردون.. ..شما مردم چرا اینقدر نمک نشناس هستید حتما باید آقای تاجگردون کار شخصی براتون انجام بده تا راضی باشید؟مگه ۴ سال پیش باشت وگچساران یادتون رفته شهر تون چه شکلی داشت الان چطور شده....وجدانتان را زیر پا نگذارید .بخدا مرد مثل غلامرضا تاجگردون هیچ زمان دیگربرای شهر ودیارمان پیدا نمیشه......یاحق
محبوب
United States
درود بر ابر مرد تاریخ دیارم حاج غلامرضا تاجگردون.. ..شما مردم چرا اینقدر نمک نشناس هستید حتما باید آقای تاجگردون کار شخصی براتون انجام بده تا راضی باشید؟مگه ۴ سال پیش باشت وگچساران یادتون رفته شهر تون چه شکلی داشت الان چطور شده....وجدانتان را زیر پا نگذارید .بخدا مرد مثل غلامرضا تاجگردون هیچ زمان دیگربرای شهر ودیارمان پیدا نمیشه......یاحق
ریاضی
Iran, Islamic Republic of
سونومی ریزش آرای آقایان در مهندسی ساختمان نفت در راه است اشتباه یا به تعبیری فامیل گرایی سر خور می شود درود بر دانشمندان این اداره که این اهانت را با ضریبی صد تایی در اسفند پاسخ می دهند
ی بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
محبوب اینطوری که شما میگین نیس مگه همه چی به ظاهر شهر ما نمک نشناسم نیستیم دست اقای تاج گردونم درد نکنه اباد شهرمون ولی این دلیل نمی شه که ما از اقای فولادی حمایت نکنیم
فولادیا لایک
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
1