کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در فتنه و انحراف فصل الخطابم رهبری است/در فولادی هیچ نکته منفی ندیده ام/احتمال نمی‌دهم رد صلاحیت شوم

28 آذر 1394 ساعت 16:16


متن از حبیب قلندری-تصاویر از امین اسدپور و جواد حسنی
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت بعد از ثبت نام و اعلام کاندیدتوری خود در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نشست خبری که توسط انجمن خبرنگاران گچساران برگزار گردید، به سوال خبرنگار کبنانیوز مبنی بر اینکه جبهه مخالف شما بجای رقابت سالم دست تخریب شما زده‌اند و ظاهرا در این عرصه نا‌موفق بو ده‌اند و یکی از موارد تخریب که به شدت در جامعه گسترش داده‌اند اینست که مطرح می‌کنند که چطور است؟ تاجگردون ادعا می‌کند سرباز نظام است و حامی و دوست دار رهبر است و اعتقاد به ولایت فقیه دارد اما مواضع خودش را در مورد فتنه ۸۸ مشخص و روشن نمی‌کند نظرتان در این مورد چیست؟
تاجگردون اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک شاهکله تعریف شده دارد و مدارش چیزی نیست که خیلی غیر شفاف درون آن قدم بزنی و یا به عبارتی مسئولیت داشته باشی و بعد بگویی من در چارچوب نظام هستم ولی کارهای دیگری انجام بدهی. نظام مقدس جمهوری اسلامی اینقدر تجربه دارد که اجازه ندهد کسانی که چارچوب نظام را قبول ندارند محرم اسرار نظام شوند، شاهکله نظام ما ولایت فقیه است و از دیر باز تا کنون یعنی از زمان امام راحل تا مقام معظم رهبری فصل الخطاب همه مطالب کلام رهبری است اینکه در فضای انتخاباتی چه حرفی می‌زنند یا می‌گویند مهم نیست. مهم آنست که آدم چه عملی را انجام می‌دهد در رابطه با بنده از دیرباز تاکنون در هر محفلی وارد می‌شدم ازاین قبیل حرف‌ها زده می‌شد در گذشته ضد ولایت فقیه، عدم التزام و.. مطرح می‌شد که دیدن که چنین مسیری جواب نداد، بحث اقتصادی مطرح می‌شد. من در یک کلام عرض می‌کنم که تمام سوابق اجرایی چه از نظر نظری، رفتاری، عملکردی در تمامی مراحلم نشان دادم فصل الخطاب همه حرف‌هایم فرمایش مقام معظم رهبری است اگر دوستان عزیزی که تلاش می‌کنند البته من نمی‌گویم رقیبان من این حرف‌ها را می‌زنند این کار کسانی هست که من را قبول ندارند فتنه یا انحراف یا هر چیز دیگری باشد تشخیص من اینست فرمایش مقام معظم رهبری باید عمل شود و عمل هم کرده‌ام و دوستان هر چیز که می‌خواهند، بگویند مهم نیست، مهم آنست که آن کسی که باید تشخیص بدهد، خواهد داد.
تاجگردون به سوال کبنانیوز در مورد کاندیدای جبهه اصولگرایان فولادی اینگونه جواب داد: فولادی یکی از مدیران خوب مملکت، استان، شهرستان بوده و نزدیک به ۳۰ سال در عرصه نفت وگاز خدمت کرده‌اند و در یک دوره هم در انتخابات مجلس حضور پیدا کرده که موفق به کسب آرای نشد من هیچ نکته منفی در مورد فولادی سراغ ندارم که بخواهم، آنرا مطرح کنم اما در مورد اینکه من بهتر هستم یا فولادی این راه مردم باید تشخیص بدهند و بگویند. فولادی انسانی زحمت کش در پروژه و اجراء می‌باشد و توانایش برای کسب کرسی مجلس توسط مردم می‌باشد.
متن مصاحبه توسط احسان دری؛
**اقای تاجگردون، چه پیامی برای رقبای انتخاباتی خود دارید؟
انتخابات یکی از موضوعات مهم در نظام جمهوری اسلامی است و تقریبا هر دو سال یک انتخابات را داریم. امروز که روز آغاز نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی است آغاز رقابتی است که امیدوارم در کنار آن یک فضای سالم را در شهرستان باشت و گچساران شاهد باشیم و فکر می‌کنم که با توجه به شعور بالای مردم و کاندیدا‌ها شاهد یک انتخابات و حضور پرشوری باشیم.
**با توجه به انتخابات آیا بودجه سال ۹۵ تا قبل از انتخابات بسته می‌شود؟ با توجه به لغو تحریم‌ها شرایط خوب اقتصادی به کشور بر می‌گردد؟
انتظار داریم که دولت بودجه را تا ۱۵ آذر تقدیم مجلس کند اما با همزمانی لایحه ششم و بودجه که خواست دولت بود که همزمان تحویل مجلس شود این تاخیر بوجود آمد که فکر نکنم تا قبل از انتخابات مجلس بودجه به انجام برسد. تلاش می‌کنیم تا پایان سال پرونده بودجه در مجلس بسته شود.
فضای اقتصادی کشور به لطف تدبیر رهبر معظم انقلاب و تلاش دولت و مجلس وهمچنین تصویب برجام که حدود سه ماه دیگر فرمان رفع تحریم‌های بین المللی داده می‌شود شاهد افزایش فعالیتهای اقتصادی و سرمایه گذاری خواهیم بود.
**جبهه مخالف شما بار‌ها دست به تخریب شما زده‌اند و می‌گویند شما خود را سربازولایت و انقلاب معرفی می‌کنید اما هیچگاه موضع خود را در قبال فتنه مشخص نکرده‌اید.
نظام مقدس جمهوری اسلامی یک شالکه تعریف شده دارد و اینقدر تجربه دارد جلوی فعالیت کسانی که نظام را قبول نداشته باشند، بگیرد.
فصل الخطاب ما همیشه رهبر معظم انقلاب بوده است و اینکه در فضای قبل از انتخابات این گونه دست به تهمت می‌زنند صحیح نیست. عملکرد بنده چه از نظر سوابق اجرائی و چه از نظر رفتاری و عملکردی نشان داده است که فصل الخطاب من همیشه رهبری عزیز بوده است.
**آقای تاجگردون، چه پیامی برای مردم گچساران دارید؟
از مردم گچساران و باشت تشکر می‌کنم که چهار سال گذشته بنده را برای خدمت به این دیار انتخاب کردند.
همواره تلاش کردم شرمنده مردمی که به من رای دادند، نشوم. مشکل اصلی مردم در کنار مشکلات زیربنایی و عمرانی و آموزشی مشکل اشتغال است که در بخش‌های عمرانی و آموزشی گامهای خوبی برداشته شد و در بخش اشتغال هم این نوید را به مردم می‌دهم که با باز شدن فضای سرمایه گذاری در کشور در حوزه گچساران و باشت قدمهای خوبی برداشته شود و درصد قابل توجهی از مشکلات مردم حل شوند.
**۱۸۵ روز تا پایان مجلس نهم باقی مانده است، تا پایان این زمان آیا همچنان به فعالیت خود با قدرت ادامه می‌دهید؟
بنده تا ۱۳۹۵/۳/۷ نماینده مردم هستم و قطعا با قدرت پیگیر امور و مطالبات مردم هستم.
تن‌ها نگرانی من این است که برخی مدیران به بهانه انتخابات در وظایف خود کم کاری کنند.
از روز اول نمایندگی بنده، مسئول آمده و رفته و بعد از این همه تا پایان مجلس نهم مسئولان ارشد کشوری به این حوزه خواهند آمد و توصیه می‌کنم این آمدن و رفتن مسئولان را با بحث انتخابات قاطی نکنند.
**چه قدر احتمال می‌دهید که توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شوید؟
احتمال نمی‌دهم که رد صلاحیت شوم.
**چه توصیه‌ای به حامیان خود دارید که دامن به تنش‌های انتخاباتی در جهت ایجاد یک انتخابات سالم نزنند؟
این سؤال شما را قبول ندارم و تنشی وجود ندارد و فضای فعلی خوب است و رقابت همیشه بوده است و نباید از حضورمردم ترسید و باید با ایجاد یک فضای سالم به حضور و مشارکت گسترده مردم قدم برداشت.
متاسفانه فضای مجازی انباشته شده است از تهمت و تخریب است، به مردم بخصوص جوانان توصیه می‌کنم که وارد حاشیه نشوند. شور و نشاط برای ایجاد انتخابات واجب است.
توصیه می‌کنم اخلاق سیاسی رعایت شود و عده‌ای فضا را متشنج نکنند.
**آیا شما به نام جریان اصلاحات در این دور از انتخابات شرکت می‌کنید؟ چرا عده‌ای می‌گویند شما در تهران به اسم اصولگرا و در یاسوج به اسم اعتدال و در گچساران اصلاح طلب معرفی می‌کنند؟
برعکس سؤال شما در تهران روزنامه‌ها من را یک اصلاح طلب معرفی می‌دانند و در فضای عملی و اجرائی من را به عنوان چهره معتدل می‌دانند و در گچساران می‌گویند من اصولگرایم.
خوشحالم که رفتار و شیوه من به گونه‌ای شده است که تندرو و افراط نیست و اصولگرایان برای پیشرفت شهرستان و نظام من را قبول دارند و حامی من هستند.
**عملکرد مدیران کل را چطور می‌بینید و کدام یک عملکرد خوب و کدامیک عملکرد ضعیف دارد؟
باید به مدیران فرصت خدمت داد و صحیح نیست که مدیری اگر با من هم خوانی نداشته باشد را برکنار کرد. خوشبختانه در حال حاضر مدیران در یک فضای آرام مشغول به کار هستند و باید به آن‌ها فرصت داد و اینکه بگویم کدام یک خوب کار کرده و کدام یک ضعیف اخلاقی نیست.
**قبلا وعده داده بودید گفته بودید که در روز ثبت نام همه چیز را در مورد آقای فولادی می‌گویم. لطفا ناگفته‌ها را بگویید؟
بنده هیچگاه چنین صحبتی نکرده‌ام و بنده هیچ نکته منفی در مورد آقای فولادی نمی‌دانم که بخواهم بگویم. آقای فولادی از مدیران زحمت کش صنعت نفت می‌باشدکه ۳۰ سال به کشور و بخش نفت خدمت کرده است و در دوره نهم انتخابات هم در صحنه حضور داشتند که رای لازم را برای حضور در مجلس نیاوردند.
من تنها گفتم که روز ۸ اسفند همه چیز مشخص می‌شود و این مردم هستند که به عملکرد و شایستگی‌های بنده و آقای فولادی رای خواهند داد و انتخاب خواهند کرد.
**شواهد حاکی از آن است که یک عزم و اراده‌ای در سطح استان بین برخی چهره‌های سیاسی و مسولین بوجود آمده است که شما در مجلس بعدی نباشید و فتیله تخریب شما روز به روز بالا‌تر کشیده می‌شود. به نظر شما دلیل چیست؟
من هم نماینده گچساران و باشت هستم و هم نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد و هم نماینده مردم ایران هستم.
در عرصه نمایندگی نمی‌توانند ایراد بگیرند و برخی بدلیل کم کاری و ضعف خود سعی می‌کنند با تخریب و حمله به من این کم کاری را جبران کنند.
اینکه من به وظیفه‌ام عمل می‌کنم و در تلاش هستم نباید دلیلی برای خصومت بوجود آید.
من وظیفه خودم را انجام می‌دهم و در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی به وظایف نمایندگی خود عمل می‌کنم.
**برخی بر این باورند که باتوجه به موقعیت ممتاز شما در مجلس و رابطه شما با دولت آن طور که باید کار نشده است. و همچنان چهره محرومیت در شهرستان حاکم است؟
نباید این انتظار را داشه باشیم که همه مشکلات بزرگ در یک دوره چهار ساله نمایندگی حل شوند.
ارتباط من ربطی به این دولت و دولت قبل ندارد و اتفاقا اکثر پروژه‌هایی که دنبال و اجرا کردم در دولت آقای احمدی‌نژاد بود و همکاری خوبی هم با بنده داشتند. این دولت هم کمک خاص خودش را خواهد کرد اما یک فرد قادر نخواهد بود همه مشکلات را حل کند و یاری همه مسئولان را می‌طلبد.
در روز اول نمایندگی من اعتبارات شهرداری دوگنبدان حدود ۱ میلیارد تومان بوداما الان حدود ۱۷ میلیارد تومان است. چرا قبلا این اعتبارات حاصل نمی‌شد؟
کشوری که در تحریم است و سیستم پولی و بانکی آن فعال نیست نمی‌تواند سرمایه گذاری را رونق دهد. با باز شدن فضای سرمایه گذاری تلاش خواهم کرد سرمایه گذاران خارجی و داخلی مشارکت کنند و در این حوزه فعالیت کنند.
اجازه ندادم که پتروشیمی بخوابد و دو واحد پتروشیمی که یکی مجوزگرفته است و دیگری در حال اخذ مجوز است و همچنین یک یا دوواحد اتیلن راه اندازی خواهد شد.IMG_7763 IMG_7760 IMG_7736 IMG_7726 IMG_7724 IMG_7706 IMG_7715 IMG_7716 IMG_7719 IMG_7723 IMG_7697 IMG_7694 IMG_7693 IMG_7689 IMG_7687 IMG_7686 IMG_7684 IMG_7683 IMG_7682 IMG_7674 IMG_7669 IMG_7664 IMG_7663 IMG_7662 IMG_7657 IMG_7656 IMG_7652 IMG_7645 IMG_7639 IMG_7635 IMG_7605 IMG_7609 IMG_7611 IMG_7622 IMG_7629 IMG_7601 IMG_7594 IMG_7597 IMG_7592
IMG_0435 IMG_0220  IMG_0290  IMG_0434   IMG_0427 IMG_0244     IMG_0381  IMG_0356 IMG_0344 IMG_0341 IMG_0337 IMG_0212 IMG_0260 IMG_0264


کد مطلب: 147966

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/147966/2/فتنه-انحراف-فصل-الخطابم-رهبری-فولادی-هیچ-نکته-منفی-ندیده-ام-احتمال-نمی-دهم-رد-صلاحیت-شوم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1