تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۷
کد مطلب : ۹۹۵۹۷

نامه تاجگردون خطاب به شهردار و شورای شهر گچساران

۶۱
۰
کبنا ؛.tajgardounshora

نماینده مردم گچساران و باشت طی نامه ای خطاب به شهردار و شورای شهر دوگنبدان، ضمن تشکر از آنان اظهار داشته است که ادامه تلاش با برنامه شهرداری موجب بالا رفتن انگیزه وی برای تأمین اعتبار بیشتر برای طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری خواهد شد. در این نامه به نقل از پرتال ارتباطات مردمی غلامرضا تاجگرون آمده است:

بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای مهندس زینل‌زاده
شهردار محترم دوگنبدان
اعضای محترم شورای شهر دوگنبدان
با سلام و احترام
ابتدا لازم می‌دانم از تلاش، همدلی و همراهی شهردار محترم و شورای محترم شهر دوگنبدان در دوره حاضر در بهره برداری مناسب از اعتبارات تخصیص یافته به شهرداری تشکر کرده و به استحضار می‌رساند ادامه تلاش با برنامه شهرداری موجب بالا رفتن انگیزه اینجانب برای تأمین اعتبار بیشتر برای طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری خواهد شد.
اینک که این تلاش هماهنگ حسب برآوردهای صورت گرفته شده رضایت عمومی جامعه را به همراه داشته است وظیفه خود می‌دانم در جهت پایداری و توسعه و بالندگی محیط شهری نکات زیر را یادآور شده و درخواست نمایم در آغاز سال جاری این نکات مورد توجه قرار گیرد. بدیهیست همچون گذشته اینجانب با تمام توان خود تلاش لازم برای تأمین اعتبار بیشتر برای طرح‌ها و پروژه‌های شهری را به عمل خواهم آورد.
•    علیرغم ضرورت بر ساماندهی تصمیمات شهری و جلوگیری از تداخل وظایف و تضییع حقوق شهرداری و بیت المال ترتیبی اتخاذ گردد در برخوردهای اجتماعی با شهروندان و مردم حقوق آنان تضییع نگردد و مردم نسبت به حقوق خود مطلع و در بازگشت حقوق شهرداری زمان و فشار بر مردم رعایت گردد.
•    اکنون که شهرداری در مسیر مناسب خدمت رسانی به شهر قرار گرفته است و سطح اعتبارات و منابع مالی شهرداری افزایش چشمگیری یافته است لازم است شهرداری از توان بیشترمشاوره فنی و عمرانی برخوردار شده و به نظر می‌رسد توان فنی، نظارتی و مشاوره‌ای شهرداری از حیث انتخاب روش‌های نوین نیازمند تجهیز مناسب‌تر می‌باشد. توصیه به انتخاب مشاورین قوی‌تر اجرایی مورد تأکید است.
•    با بهبود خدمات شهری، پایداری منابع شهرداری ضرورت دارد.
•    حسب تأکیدات قانونی و مصوبات مجلس در خصوص تعیین نرخ عوارض آلایندگی لازم است تیم مجرب حقوقی این موضوع را تا حصول نتیجه و بدون هرگونه تعارف پیگیری نماید. بدیهیست همچنان که حسب قول قبلی به مردم شریف در خصوص تصویب این قانون تلاش شد در ادامه راه در کنار شما خواهم بود.
•    محیط شهری از منظر چشم انداز تغییر قابل توجهی یافته است ولی عدم مشارکت مردم همچنان آزار دهنده است. لازم است ضعف برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با نگاه مدرنتری پوشش داده شود. استفاده از تجارب شهرهای بزرگ‌تر که در این زمینه (مشارکت مردمی) فعال‌تر بوده‌اند کمک شایانی به این امر می‌کند. تأکید دارم نگاه نو به این برنامه‌ها نه تنها کمک به بهبود خدمات رسانی خواهد کرد نشاط اجتماعی را نیز به همراه خواهد داشت.
•    منظر شهری از حیث تابلوهای شهری، تبلیغات خدمات رسانی توسط کسبه، تعارضات ترافیکی، منظر ورودی و خروجی شهر و خروج مشاغل مزاحم نیازمند بازنگری جدی می‌باشد. به نظر می‌رسد در شرایط کنونی که مردم آماده هر نوع تغییر برای دریافت خدمت بهتر می‌باشند این مهم قابل انجام است. پیشنهاد می‌گردد مورد توجه قرار گیرد.
•    بودجه شهرداری بالاخص از حیث اعتبارات عمرانی در سطح بسیار نازلی بود که خوشبختانه در چند سال گذشته به لطف اصلاح اعتبارات و جدیت در مدیریت شهرداری و شورای شهر بهبود قابل توجهی یافته است. به نظر اینجانب این منابع کمتر از نیمی از منابع حداقلی برای مدیریت شهر یکصد هزار نفری دوگنبدان می‌باشد. حسب جلسات هماهنگی قبلی انتظار دارم برنامه‌های عملیاتی و قابل حصول شهرداری و شورای شهر در خصوص منابع درآمدی دریافت تا در یک مقطع نه چندان بلندمدت این نتیجه حاصل گردد.
•    سردرگمی در طرح تفصیلی شهر دوگنبدان و بعضاً تعرض در طرح جامع درگذشته مشهود است. لطفاً ترتیبی اتخاذ گردد بدون تعارف تخلفات گذشته اصلاح و سرانه‌های بهبود محیط شهری در طرح تفصیلی مد نظر قرار گیرد.
•    مردم شریف دوگنبدان علیرغم فشارهای چندمدت گذشته بدلیل دریافت خدمات بهتر رضایت عمومی دارند. تمایل دارم ادامه این نگاه مانع از فشار بیشتر به مستضعفین شود.
•    راه توسعه محیط شهری سرمایه گزاری و رونق سرمایه گزاری است. اتخاذ روشهای جذاب مشارکتی که متأسفانه در دوگتبدان غیر مرسوم است مورد تاکید است. بدیهیست ایجاد فضای اعتماد بین شهردار و شورای شهر از یکطرف و سرمایه گزاران از سوی دیگر و از طرف دیگر شفافیت تصمیمات می‌تواند پایداری منابع و توسعه فعالیت‌ها را به همراه داشته باشد. توصیه می‌گردد تیم کار‌شناسی و امین این مهم را چاره جویی کند و همچنین از تجربیات‌ها حوزه معاونت سرمایه گزاری سایر شهرداری‌ها بهره جویی شود.
•    توجه ویژه به بافت فرسوده شهر دوگنبدان و بهسازی محیط آن با توجه به ویژیگی‌های فرهنگی و طبیعی شهر از دغدغه‌های اصلی اینجانب از ابتدای خدمتم بوده و تا کنون نتیجه قابل توجه‌ای حاصل نگردیده است لذا نظر به سرمایه گذاری دولت در بهسازی بافت فرسوده توصیه می‌گردد پروژه‌هایی را در راستای مشارکت مردمی در بافت فرسوده به عنوان منشاء اثر شهری مشخص نمایید.
•    توصیه می‌گردد توجه به سیما و منظر شهری در بعد هویت شهر دوگنبدان با رویکرد چشم انداز شهر ایرانی - اسلامی مورد توجه ویژه شهرداری و شورای شهر قرار گرفته و برنامه مدون و طولانی مدت برای آن تهییه گردد.
•    طرح جامع ترافیک و ساماندهی ترافیک سطح شهر بخصوص در حوزه مرکزی شهر دوگنبدان تا کنون مورد توجه شهرداری قرار نگرفته که انتظار می‌رود با توجه به وضعیت ترافیکی و جمعیت شهر برنامه جامع و مشخصی در حوزه ترافیک مطالعه گردد.
•    عدم پراکنش خدمات و فعالیت در سایر مناطق جمعیتی شهر دوگنبدان سبب تمرکز فعالیتی در مرکز شهر شده و ایجاد کاربرهای خدماتی و تجاری را به صورت خطی در سایر نقاط شهر را سبب گردیده است که به لحاظ منظر شهری نیز قابل تامل است. لذا توصیه می‌گردد با ایجاد انگیزه برای سرمایه گزاری در سایر نقاط شهر به صورت مجتمع‌های تجاری - تفریحی، این مهم نیز با توصیه‌های مشاوره‌ای بررسی گردد.
•    وجود ساختار مدیریتی چابک در حوزه شهری با شیوه‌هایی چون شهرداری الکترونیک می‌تواند خدمات شهری را بهتر کرده و رضایت عمومی را به همراه خواهد داشت.
•    توجه به نخبه‌های اجتماعی در حوزه مشارکت مردمی و همچنین مشارکت دادن نخبه‌های دانشگاهی و صاحب نظران بومی شهرستان در تصمیم سازی‌های شهری، راه مهمی است که انتظار می‌رود شهرداری و شورای شهر بتواند با برنامه‌ای مشخص در جذب نظرات آنان کوشا باشد.

ارادتمند

غلامرضا تاج گردون
نام شما

آدرس ايميل شما

اهالی گلستان 2
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت نماینده وشهرداروشورای شهر گچساران
به اطلاع میرساند که منطقه گلستان ۲ که راه کلیدی بین دانشگاه نفت علمی کاربردی پیام نور بیمارستان نفت و.....میباشد خاکی واسفالت نشده که تاکنون بیش از دهانامه به شهرداری مراجعات به شوراو...شده است که تابحال نتیجه ای نداشته است خواهشمندیم نسبت به رفع این مشکل همکاری نمایید باتشکر
خواننده سايت
Iran, Islamic Republic of
بابا برو جمع کن ، کم منم منم کن تو کاره خودت رو انجام بده لازم نکرده توو کار بقیه دخالت کنی
گچساراني
Iran, Islamic Republic of
نقطه نظرات کاملا فنی حکایت از اشراف و دلسوزی اقای تاج گردون میکند. ما امیدواریم به اینده شهرمان و از اینکه همه عوامل را تشویق به کار هماهنک و برنامه میکند نشان از بزرگی ایشان است
دامدار
Iran, Islamic Republic of
باز هم سیاست یک بام و دو هوائی
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر تاجگردون عزیز آقای شهردار و شورای شهر کارشون رو به نحو احسن انجام میدن بهتر نیست شما به جای این حرفا به وظایف خودتون بپردازید و فکری به حال جوانان بیکار و اوضاع نابسامانی جوانان بپردازید همه می تونند تمام این کارها از پول هایی هست که از خود مردم می گیرند لطفا منت نزارید که من بودجه آوردم.
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
همون اول می گفتی طرح بدید ات پسر خواهرم مال خیابان بلادیان رو نمی خواست نامه بزنی
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
همش مانور و تبلیغ بود. برای دو ریال اعتبار چقدر کلاس میذارن.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدایا از خلقت تاجگردون متشکریم
محمدی
Iran, Islamic Republic of
مرد حسابی مردم دارن از گرسنگی میمیرن شما دارین دم از زیبا سازی شهر میزنین . زیبا سازی شهر به شهردار و در امد شهرداری دارد در ضمن این بودجه ای که شما میگین سراسری دولت در اختیار شهرداریهای شهرها قرار داده. شما دارین منم منمشه میکنید چقدر تظاهر چقدر با احساسات انظار عمومی بازی میکنید . شما فکر جوانان بیکار این شهر باشید کا اصلیترین وظیفه شماست .
علیاری
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون بجای اینکار فکر کار برای جوانان باشید
ایوب از گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا از نگاهرتیز بینانه دکتر در تمام سطوح شهرستان تشکر میکنم.
شلالدون
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون.ایا تا حالا دقت کردی چرا شهر گچساران با این همه پول از لحاظ زیبایی بخصوص در بحث فضای سبز.در ورودی و خروجی.در بلوارها.خیابانها و دیگر نقاط شهر پیشرفتی در خور شهر نفتی ونام پراوزه شما نداشته است؟؟چرا تو خیابانهای باریک وتنگ شهرضا.امیدیه و... میشه بهترین درختها وفضای سبز با بهترین پارکها را داشته باشنداما..ما نداریم؟؟یا نمیشه؟؟دلیل چیست؟؟درد کجاست؟؟تا حالا به بلوارها شهر دقت کردی که چقد خشک و بی روح وخسته کننده و هزار نمونه درخت و گل و بلبل در ان کاشته ان؟ معلومه ک با این کارا شهر زیبا نمیشه.۴راه بیمارستان ش نفت به سمت استادیوم.بسمت باغ فردوس.بسمت شهر و کپریها یک دونه درخت نیست اینا درد است نه پول نیست.جای جای این شهر چنین است.دل خوش نکنیم ب کاشت۲۰هزار نارنج که اکثر انها خشک شدن.جناب دکتر.ما نیروی تخصصی این کار را نداریم به قول خومون وره کار نداریم.تو را خدا تا هستین یکاری کنید تا از شهرمان هم خودمان هم رهگذرانمان لذت ببرن
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
احسنت
محمد صادقی
Iran, Islamic Republic of
یعنی چه؟؟؟ یعنی جناب آقای زینل زاده خدا رو شاکر باش که در زمان شهردار شدنت تاجگردون وکیل گچساران شد و اینهمه اعتبار به سرزمین آبا و اجدادیش سرازیر کرد و باعث شد بعد از سرافکندگی که توی یاسوج بوجود آوردی حداقل تو گچساران بتونی سر تو بلند کنی.
جناب زینل زاده مبادا قصد موج سواری رو اعتبارات تاجگردون داشته باشی که ولله امت باوی تومارت رو در هم میپیچن.عزت زیاد
کامیاب
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون همیشه برنامه هات رو همینجوری اعلام کن تا دیگران به اسم خودشون مصادره نکنن
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
شهرداری وشورای شهر قدر تاجگردون رابدونید
ماهورباشت
Iran, Islamic Republic of
درود برتاجگردون
شین .دال
United States
نماینده ما آنچنان با دقت تمام مسائل شهر گچساران را مطرح کرده که همچون منی که سالها در آنجا ساکن بوده ام متوجه خیلی از آنها نبوده ام. امیدوارم مسئولین شهری از راهکارهای خوب ایشان نهایت سود را برده و گچساران و گچسارانیها را به آنچه لایقش بوده و سالها از آن محروم بوده اند برسانند.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
احسنت..انشاله که همه برای عمران و آبادی و سربلندی گچساران تلاش کنن.
پیام کارمند
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد این توصیه ها در حیطه وظایف استاندار در نقش قوه محریه باشد نه در حیطه وظایف نماینده باشد اعتبارات به هر شهرداری باید داده شود تا بتواند در عمران آبادی شهر کار کند وظیفه نماینده با وظیفه استاندار در این شهرستان تداخل پیدا کرده است
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردان غیور و با اصالت
باخا
Iran, Islamic Republic of
آفرین به تاج گردون که حجت را تمام کرد. براستی در هیچ دوره ای شهرداری از اینهمه امکانات برخوردار نبوده ، پاک دستی شهردار و تخصص وی در امر شهرسازی و حضور حداکثری اعضای شورای شهر که جز خدمت به مردم هدفی ندارند و از همه مهمتر حمایت بی دریغ تاجگردون فرصتی
استثنایی است تا این مجموعه مورد خطاب کاری اساسی در شهر انجام دهند. بافت فرسوده شهر علاوه بر این که ساماندهی نشده در شرایط نا مناسبتری از قبل قرار گرفته و در پاره ای از محله ها خطر ریزش ساختمانها جان عابران و سکنه را به خطر انداخته! ! !
تردد خودرویی در شهر با عث ضعف اعصاب و سر در گمی شده ! ! ! . مردم از بی گذشتی شهردار گله مند هستند هرچند بخش باالایی از توقعات شهروندان به دور از انصاف است ! ! ! آیا شهرداری میتواند از این فرصت استثنایی استفاده مطلوب را ببرد؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
لطفأ یه نفر کارای تاج گردون را بگه؟؟؟؟
علوی سراببیز
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که کامنت میگذارندسلیقه ای وازسرتعصب حرف نزنیدقبلا رادرنظربگیریدوحالاراایانمیبینیدیانمیخواهیدببینیدبه روستاها سربزنیدببینیدچه تغییراتی صورت گرفته ازاب اشامیدنی گرفته تاطرح هادی زمین وسالن ورزشی تاپارک وغیره واقعیت راقبول کنیدوبپذیرید
سید
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا یه عده که از روی عقده و لجبازی دکتر تاجگردونو تخریب میکنن. انشاالله خداوند متعال شما که تعداد انگشت شماری هم هستید. به راه راست هدایت کنه
جناب تاجگردون من دور قبل به شما از رو لجبازی رای ندادم ولی به خدا سوگند این دور با تمام وجودم ازت حمایت میکنم.
خداوند پشت و پناهت باشه دکتر عزیز.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
شعار ما خدمت بی منت
طلا
Iran, Islamic Republic of
گچساران بوجود تاجگردون به خود میبالد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بیکاری جوانان چه می شود
بیننده
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از جناب دکتر تاجگردون و شوری شهر و شهردار پرتلاش. خواستم یه چند مطلبی رو عرض کنم.
۱- قبل از هر طرحی فکر زیرساختاشو بکنید مثلا قبل زدن بلوار فکر پایه های برق و انشعاب اب و .... کرده باشین.
۲- از مصالح خوب استفاده شود نه اینکه مثل بلوار گلستان بعد ۲ سال کل بلوار شکسته شده و ..
۳- نظافت مداوم بلوار های شهر حتی خیابان های فرعی
۴- محدود کردن تردد ماشین های سنگین که هر جا که بخوان میرن دیگه همین مونده که طرف با کمپرسی گلی بیاد مرکز شهر خرید
۵- ماشین های سنگینی که دارن تو پارک نفت کار میکنن کل شهرو به گند کشیدن حداقل بهشون بگید تو یک مسیر برن و بیان.
پیام کارمند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون این توصیه هارا می شود در جلسه ای با اعضای شورای شهر وشهردار نمود در سایت مطرح کردن بازی با شخصیت دیگران است وبه رخ کشیدن اعتبارات اگر واقعیت داشته باشد ومطرح کردن خود می باشد یعنی بودجه آوردن در این کشور بستگی به انگیزه نماینده دارد اگر اینچنین است .......
پیام کارمند
Iran, Islamic Republic of
دیواری کوتاه تر از شورای شهر وشهردار برای جولان دادن و منتت نهادن ظاهرا وجود ندارد
کیارش
Iran, Islamic Republic of
یو تازه اولشه. جر وا پسه!!!
حمید خلیلی/ گشین
Iran, Islamic Republic of
با سلام خسته نباشید خدمت دکتر تاجگردون.
به شما رای نداده ام.
شاید باز هم رای ندهم.نمیدانم.
ولی الحق والانصاف در این اوضاع نابسامان اقتصادی کشور که هیچ استان و شهری با توجه به نبودن پول و بودجه هیچ کار عمرانی انجام نمیدهند شما معرکه کرده اید.
حرف بنده نیست.
حرف همه است.
شهرداران و بقیه مسیولین هم زحمت میکشند ولی شهرداران قبلی هم از لحاظ تحصیلات و تجربیات دست کمی از اینان نداشتند.
البته و صد البته شما و بودجه های اختصاصی شما به ایشان قدرت داده و بزرگشان کرده.
ولی باز هم میشود از این بهتر و بهتر کار کرد.
مگر کل شهر گچساران از یک خیابان اصفهان بزرگتر است؟
از نظر زیبایی آن کجا و این کجا.؟

حرف کلی بنده شهروند این است: باید مردم بخواهند تا بشود.

به امید آبادانی دیارمان و سرافرازی شما
قشلاق و ییلاق
Iran, Islamic Republic of
متشکریم اقای تاجگردون
همشهری
Iran, Islamic Republic of
در جواب پیام کارمند:تاجگردون به اندازه کافی شناخته شده و معروف هستد چه در مجلس و چه در دولت و فردی کارامد، فعال در عرصه اقتصادی و ملی و سیاسی قدر ایشان را بدانید که نه تا حالا چنین نماینده ای نداشته ونخواهد داشت
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دیگه مردم گول این حرفا رو نمیخورن اقای تاجگردون
بومی
Iran, Islamic Republic of
شهرداری خودگردانه.هیچ ربطی به نماینده نداره.لارم نیست کارای شهرداررابه نام خودت ثبتکنی.شلارومنت تا چه حد؟میتونستی تویه جلسه توصیه کنی.
شهروند اصیل
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر تاجگردون بهتر نیست شما در مورد اشتغال جوانان بیکار و مردم مظلوم گچساران چاره اندیشی و تلاش بکنید.چون شهردار در حوزه شهری فردی دلسوز.کاردان.متخصص و پاک دست است.و به نحو شایسته و احسن از عهده مسئولیتش بر می آید.همه مردم هم ،این موضوع را میدانند.اما شما بهتره به دهها مدیر ضعیفی که داد مردم را در آوردند.تذکر داده یا عزلشان بکنی.اگر بودجه میتوانی بیاری برای پتروشیمی و سد چمشیر و بافت فرسوده شهر.منطقه ویژه اقتصادی که قول داده بودی بیاور.آقای دکتر مردم خیلی روشن شدن و الحمدالله همه چیز را می فهمند.امیدوارم بتوانی مشکلات اصلی مردم را حل بکنی.انشاءالله
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام .در پاسخ به بومی همه میدانندکه بودجه شهرداری وصول مطالبات مردمی کفاف حقوق ۱/۳ پرسنل نمیباشدحتی شهرداری تهران از بودجه عمرانی استفاده میکننددکتر انقلاب عمرانی شمادرشهرستان گچساران وباشت در ۷اسفند انشااله بارای بالای مردم به شما تلافی خواهدشد
رحمانی
Iran, Islamic Republic of
باسلام ای کاش حداقل یکی از اعضای محترم شورا یا فک وفامیل جناب شهردار در محله های ۱۰۸ ویا رزمندگان زندگی میکردن تا اون وقت میفهمیدین شهر یعنی چی به خدا خجالت داره خواهشا یکی به داد این دو محله هم برسن شهر شده فقط بلوار شهید تاجگردون آقای تاجگردون لطفا ی سری هم به این دومحله تاریخ هخامنشی هم بزن میتوانید این دو محله رامیشه برای سازمان میراث فرهنگی مهرفی بکنید
بي طرف
Iran, Islamic Republic of
اینکه نماینده محترم و شورای محترم و مجموعه شهرداری بیش از قبل در تلاش هستند بر کسی پوشیده نیست،اما باید دید آیا انجام پروژه ها بصورت اساسی و با آینده نگری می باشد یا فقط در حد انجام و نمایش تفاوت نسبت به قبل انجام روکش آسفالت با صرف هزینه بالا و مصرف بیت المال بعد اجرای جدول بلوار و بعد برق و ٫٫٫ وضعیت نامناسب آسفالت خیابان شهید بلادیان بعد از اجرای طرح فاضلاب. نحوه اجرای طرح سد معبر.
حسین
Iran, Islamic Republic of
باسلام
آقا یا خانمی که هربار آی دی خودت رو عوض میکنی و با اعداد متوالی خودت رو معرفی میکنی و دوست گرامی کارمند دولت :
تا به حال اینچنین خیز اجرایی و جهاد سازندگی در گچساران سابقه نداشته نه به این منظور که دوستان مسئول سابق ناکارآمد بودند نه بلکه پولی نبود که بتوان کاری کرد پس اینجا است که وجود و حضور آقای تاج گردون خود را نشان میدهد در ثانی دوستان گرامی آقای نماینده وظیفه ی مستقیمی در ایجاد شغل برای جوانان گچساران ندارد کما اینکه تمام تلاش خود را با تامین اعتبار و جذب سرمایه گذار انجام داده و نمونه مبرهن آن اجرایی شدن پروژه پتروشیمی است که پس از ده سال مجددا" در مدار ساخت و برنامه وزارت نفت قرار گرفت که انشالله در صورت ادامه کار در آینده نه چندان دور شاهد جذب جوانان در این کارخانه خواهیم بود.
ودر آخر هم با استناد به قرآن تشکر از زحمات دیگران عین عبادت است و جزء لاینفک مدیریت است که یک مسئول ارشداز مدیران و مسئولان حوزه تحت مدیریت خود تشکر کند و آنها را تشویق به ادامه تلاش در راه صحیح نماید
س.م.آرامش
Iran, Islamic Republic of
باتشکر ازنماینده محترم شهرستان ومسئولین تلاشگر شهرداری.انصافا بایدقدر این مرد بزرگ ووکیل واقعی رابدانیم.نه نیازمند پست ومقام است نه محتاج شهرت.واقعا شان مان رابالا برده است ومایه افتخاراست.خداوندایشان رابرای این دوشهرستان حفظ کندوامواتش راقرین رحمت کند.دوراز انصاف است که قدردان زحماتش نباشیم وتمام قدحمایتش نکنیم.
اغو
Iran, Islamic Republic of
اخ سی سیاست ... ۱۰میلیاردکنارگذاشته که تواین دوره روبروی توباشه درضمن ازاینکه...ین از خودت بافرماندارترسوت که مگان راشبانه پس داد چقدازهزینه عمرانی که اوردی بحساب کزایی واریز شد مهندس زینل زاده همه رابه مرکز گزارش داده که تریبدی توکه قسم خوردی که جابجاش کنی چیشد نتونستی چون قبلش بهت گشزد کردن که اگردوروبر اردلان امدی روسوایی بدی بالا میاد براهمین جبهتوعوض کردی ولی من شبنامشودیدم که میخوادبده بیرون
حالا
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای نماینده آیا کوی جانبازان با جسم جانشان که فلج هستند چطور در این وادی خراب سر میکنند راستی یادم نبود. جانبازان رفتنی هستند چون شهردار میداند
حالا
Iran, Islamic Republic of
چ که واجب نیست کوی جانبازان
شهروند اصیل گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون سلام . خسته نباشی .. اولا از شهر دار محترم بپرسین هدفش از کشیدن دیوار چین سمت راست زیرگذر چیست ////// وکی قراره تمام بشه و هزینه ان چقدر شده و طراح ان کی بود ......... دست مریزاد به این عقل........
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون بخدای واحد مسئولین این شهر نقشه سقوط جنابعلی را میکشند .... .... از ما گفتن بود .... روز انتخاب متوجه میشین که مرد سیاسی شهر چه خیانتی کرد ...... .......................................................
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون بخدای واحد مسئولین این شهر نقشه سقوط جنابعلی را میکشند .... .... از ما گفتن بود .... روز انتخاب متوجه میشین که مرد سیاسی شهر چه خیانتی کرد ...... .......................................................
دانشگاه آزاد
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون در نگارش این نامه از نظر سیاسی اشتباه کردی جانم
خامی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله در دوره آینده نوبت سرمایه گذاری و اشتغال زایی است تا زیر ساخت آماده نباشد اشتغال زایی نمی شود کرد کاری که دیگران در این ۳۰ سال باید میکردند حالا تاجگردون داره توی ۴ سال انجام میده
خدا قوت
تازیانه
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت بیدار دلان دیار تاریک
۱- تبلیغات و غوغاسالاری رو میبینید؟
۲-همین شهردار تنها مدیر توانمند هست تاجگردون اومده بهش گیر داده یعنی آغاز پروسه تهدید و نهایتا برداشتن شهردار کلید خورده.یادتونه باورصادو سیبل نوشته هاش کرد و بعد گفت من نقشی ندارم در عزل ایشون؟ اگه راست میگفت میرفت مدیران ضعیف و مدیون خودشو برمیداشت
۳-کدوم اعتبارات کدوم پول؟ شهردار بیچاره اومده با مکافات وصرفه جویی بلوار تاجگردونو خوشگل کرده . اما دست بوسی نمیکنه میخان ورش دارن
۴-بیچاره ترین مردمان جهانیم. حتی از مردم یمن هم عقب تریم. برین دنیا روببینید بعد میفهمید ماکجا زندگی میکنیم و بازیچه دست کیا هستیم؟ دلمون خوشه زنده ایم؟ تاکی فریب؟ تاکی سادگی خلق؟!
نفتي هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
داش غلام عزیز :

فقط میتوانیم در اسفند ۹۴ با خلق یک حماسه دیگر از تو تشکر کنیم.


تو زحمات ات را برای شهر و دیارم کشیدی و اکنون نوبت ماست که ثابت کنیم قدر دان تو هستیم.

گچساران به فرزند توانمند خود می بالد.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون سلام علیکم
لطفاً به بحث دریافت عوارض سنگین که شهردار از مردم می گیرد رسیدگی بفرمایید مردم فقیرند با گرفتن وام قصدخانه سازی دارند که مجبورند بابت عوارض بپردازند خواهشمنداست به این موضوع رسیدگی بفرمایید مردم خیلی نگران هستند
پیمانکار
Iran, Islamic Republic of
والا جناب دکتر تاجگردون ما هر وقت رفتیم پیش شهردار میگن فعلا پول نیست ...... یا از شانس ما پول نیست یا کم لطفی میکنند .....یا تزریق پول به شهرداری یک شایعه بیش نیست ...........
شهروند باغ فردوس
Iran, Islamic Republic of
جناب شهر دار محترم خسته نباشی .. لطفا یه فکری برای باغ فردوس بکنید .. نصب یک پل هوایی از اهم واجبات است تا حالا چند نفر اونجا تصادف و کشته شدن .... همه محله ها از شهر تا روستا پارک دارن الی باغ فردوس ....تا امروز هیچ تغییری تو این محل نشد .. فکر عاجلی کنید لطفا.. متشکرم
خلیج فارس
Iran, Islamic Republic of
اقای دکترکمرمردم زیرباروفشار عوارض خم شده واکثر مردم ازترس عوارض زیادی که شهرداری میگیره قیدساختن خونه رازده اند
باخا
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به اغو. . . . . . . حداقل سواد را برات منظور میکنم هرچند دانایی ربطی به سواد ندارد ! ! ! ! ! ! آخه شخص محترم
این تهمتها را چطور راضی میشی به محبوبترین چهره که مورد تایید ملت و دولت میباشد بزنی! ! ! ! ! خدایی باید برای عبرت دیگران
با افرادی چون شما برخورد بشه، ماها که نباید کینه توزانه کامنت بگذاریم . آخه لایق آزادی باشیم بهتر نیست؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
باخا
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به اغو. هرچند دانایی کاری به سواد ندارد ! ! ! ولی حداقل سواد سیاسی حکم میکند که با این طرز تفکر باید مبارزه کرد.
خدایی کجای دنیا کسی به خودش اجازه میدهد به محبوبترین چهره منطقه ای و ملی چنین توهینی وارد کند ! ! ! ! ؟ ؟ ؟ ؟ . . . .
باخا
Iran, Islamic Republic of
به نظر من شهردار نظریات را نمی خوانند چون به تنها جا یی که توجه ندارد بافت فرسوده شهر است .
دلتا
Iran, Islamic Republic of
تشکر فراوان از دکتر تاجگردون به جهت توجه ویژه به زیر ساخت فرسوده برق دهستان سراببیز باشت احداث سالن ورزشی و همچنین سایر مشکلات موجود که با درایت ایشان حل و فصل شد. ارزوی توفیقات بیشتر


حسینی از سراببیز باشت
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1